Oei volgens mij zijn er weer aardig wat meiden binnen gekomen op ROOD. Balen. Ik GA voor Roze. Mijn ei is gevonden, we hebben goed geklust dus nu is het afwachten!!! Kan iemand mij op de lijst zetten op 26 september??? Dan ga ik nu snel naar mijn werk!!
x 192 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel& Kraai & Crepe & ilonaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn 18: Dib & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika @ Robin77 22: Milkhd & Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & pookie66 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 & Mara24& SweetMisery & MissyN88 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 192 passagiers voor de roze kinderwagen! 15 Zwanger!!, 55 Ongesteld, 4 Negatieve test, .. Twijfeltest, 1 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie MiaMel 13 september: Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah 20 september: Minnie22 butterfly23 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. pookie66: je staat erbij hoor op de lijst. Veel succes deze ronde!
Goedemorgen meiden! Alles goed? Met mij prima, alweer de laatste werkdag van de week. Na twee weken werken (onderwijs) heb ik nu gelukkig het idee dat het allemaal gaat lopen. Altijd even wennen aan de nieuwe kinderen en de kinderen aan mij natuurlijk. Heerlijk weer zo! Over twee weken ga ik nog een weekje naar Frankrijk. Een extra vakantie zeg maar. ook een lekker vooruitzicht! Ik zie op de lijst dat er weer een aantal meiden is die vandaag hun NOD hebben. Ben benieuwd! Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen meiden! Hopelijk word het vandaag een *ROZE* dag voor iedereen! hier beginnen de dagen steeds langer en langer te lijken! Komop meiden! x
Gisteren een vreemd klein vlekje in mijn ondergoed... (sorry voor de details). Leek iets op bloedvlekje maar was erg klein. Net toch maar ingevoerd in FF. Hihi die vindt het a possible sign of implementation....
Mogguh Meiden! Ik mag vandaag lekker uitslapen, moet om 9.20 in het ziekenhuis zijn om een moedervlek te laten weghalen ( niks ernstigs, maar doet wel raar dat ding...)Dus ik ben pas net uit mijn bed in plaats van om half zeven! Zalig! Je hebt gelijk hoor Klingel, kan misschien nog wel langer duren, maar ik was afgelopen maand precies na 29 dagen ongie en dat was ik voordat ik aan de pil was ook, dus ik heb goede hoop zeg maar! Ik heb wel besloten om, als het deze maand niet raak is aan de Ovu-testen te beginnen. Even afwachten of ik deze maand weer krampen krijg rond mijn eisprong, want dan is het voor mij ook wel duidelijk, maar zo niet, dan gaat die ov-test er tegenaan! Ik ben blond hè enzo...Maar wat wordt er bedoeld met een FF? Caecilia, jij voert daar ook wat in? HUH ? Wie helpt mij even? Fijne dag dames, op naar veel roze! Liefs, Pluis
Ik zal inderdaad ook eens even checken bij mijn moeder hoe lang zij er over heeft gedaan om zwanger van ons te raken. Niet dat dat heel veel zegt, maar in iedergeval leuk om te weten Hopen dat er deze maand veel meiden op roze kunnen!
Goedemorgen dames... Hier is het bruinverlies alweer begonnen.. Hoogstwaarschijnlijk gaat de ongi dan ook doorzetten.. Had er nog wel zo'n goed gevoel over! Krijg ook steeds meer het gevoel dat het niet gaat lukken zo. We vrijen op de goede dagen, leven gezond etc etc. Wat moeten we nog meer doen?! Frustrerend en zit er even doorheen...
ssucces in het ziekenhuis. FF= fertility friend. een amerikaanse site/programma waar je je temp in kan voeren en allerlei andere vruchtbare dingen zoals slijmwaarnemingen en de stand van je baarmoedermond. dat programma geeft dan aan wanneer je ei gesprongen is. als je op de link onder mijn naam klikt, zie je mijn kaartjes, dan krijg je een idee
ik ga morgen testen! heb genoeg van die onzekerheid, heb ik andere maanden niet zoveel last van, maar mn tepels doen pijn, heb steeds rare steken in mn zij, en vreemde buikpijn... pfff wat duurt wachten dan lang.... en tsja je lichaam kan je zo ontzettend voor de gek houden! dan maar testen iets te vroeg)
ging net na de wc en had flink slijmverlies.... ? hoort dat ook bij mogelijk innesteling? oh ik moet niet gaan zoeken ... pff.. hele tijd ben ik er zo van overtuigd dat het deze ronde niet lukt.. na vorige maand over enthousisme over allerlei pijntjes , slijmpjes. misselijkheidjes.. nou ja. laat maar
Dat is hier een heel normaal probleem volgens mij iedereen heeft daar geloof ik aardig last van Maarja Hoop doet leven zeggen ze toch!
eyey allemaal, ik heb goed nieuws. mijn schoonzus is gister "eindelijk" bevallen van haar dochter. ze heet Lotte en is om 12:08 geboren. Ze weegt 8 pond (4045Gr) en ze is bijna 55 cm. ik ben er gister al geweest, heb haar vastgehouden en ik kreeg de eer om als eerste van de fam. haar luier te verschonen (op de kraamhulp na) maar zelfs mijn schoonzus en zwager hebben dat nog niet gedaan... ik vond het wel leuk...nog nooit gedaan bij een kindje van 1 dag. het was ook wel eng hoor omdat je zo voorzichtig mogelijk wilt doen. maar verder is ze echt helemaal kerngezond. xxx