NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    Heb de zwarte namen even goed doorzocht die nog niets hadden doorgegeven... helaas of ze hebben al weken niet ingelogd... of ze waren in de eerste dagen van een nieuwe cyclus... dus alleen maar rood gevonden...

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja weer terug van de ikea
    van alles gekocht maar waar ik voor ging hadden ze niet meer :(

zeg caecillia verveel jij je ofzo haha. goed bezg hoor meid.

3. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    ik heb het ook laatste gevraagd aan mijn moeder. maar ik vond het niet zo leuk om te horen.
    zij was namelijk na de eerste ronden van mij zwanger.
    en bij me zusje in de 2de ronden.
    zit nu zelf in ronde 4 dus tja vond het niet echt tof zeg maar.
    oke weet wel is niet geheel erfelijk bepaalt maar toch. wilde ook wel dat het zo snel ging.

zo weer even verder lezen.
    *als ik het stukje kan vnden waar ik gebleven was :( *

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb het ook gevraagd aan mijn moeder maar ze wist het niet meer. jammer man.
    mijn schoonmoeder heeft 3 miskramen gehad na 3 maanden maar dat is niet erfelijk toch. ze vragen er wel altijd naar bij de vk als je intake hebt volgens mij maar het is niet mijn eigen moeder maar schoonmoeder. weet iemand hoe dat zit?

5. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    dat soort dingen is alleen jouw familie van belang.
    bloeddruk, suiker etc.. jouw familie..

aangeboren dingen; beide

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mooi zo.
    mijn vriend was wel aan 1 oog bijna blind en het ander oog zag hij ook erg weinig maar weet niet of dat erfelijk is

(Hij behulp van operaties en brillen ziet hij gelukkig een heeeeel stuk meer nu)

7. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    van mijn schoonmoeder weet ik dat haar oudste zoon een "ongelukje" was. wel welkom maar liever een jaartje later. tja moet je maar niet denken dat als je een week de pil vergeet het nog help :)
    daarna heeft ze een miskraam gehad. arsten zeiden dat ze niet meer zwanger zou worden.
    op het moment dat ze toch zwanger was wilde nietmand het geloven.
    4 maanden heeft ze volgehouden dat ze zwanger was. maar niks liet daaruit blijken. geen bloed test geen zwangerschapstest en ze werd gewoon ongi.
    toen er een ego voor de zoveelste keer was gewmaakt bleek ze inderdaad zwanger te zijn. helaas beviel ze 2,5 mnd later van mijn man.
    in de gang van het zkh.
    het enige wat hij er aan over heeft gehouden is een allegie van hier tot tokyo en een ongelovelijk schattige loens, waar voor ik gevallen ben hihihi.

hopelijk heeft het geen uuuh andere schades achter gelaten.

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Bos, nee hoor verveel me niet :) Zit 's avonds graag online te pokeren en tussendoor lekker dit forum bijhouden ... en ik hou van correcte lijstjes :)

9. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    haha die van mij is ook aan 1 oog bijna blind. maar dit komt door de operatie er aan. hij kon met zijn linker oog in zijn rechter broek zak kijken.
    daar dat het gaat om de verbindig tussen oog en hersen dat beschadigt is helpen jammer genoeg brillen niet. maar het is niet erfelijk wat dat betreft.

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    mijn schoonmoeder kon geen meiden voldragen. gek he. de drie miskramen waren alle drie meiden en ze heeft twee zoons.

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeetje zeg heb jij echt op alle vragen een antwoord. want dan heb ik er nog wel een paar haha

12. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    mmmmm jah niet dat het heeeel veel nut zal hebben nog deze ronde maar maar maar voor het idee.. kga uit van n cyclus van 28dgn.

en dan magk en wilk de 30e september er dus alsnog xtje op :D zou iemand dit voor me willen regelen?

lolzzz! :) 2x in 1 maand... gebeurd niet veel of wel?(verwacht rood ivm slecht zaad maargoed.. blijven positief denken heh, wie weet! en issut nu niet,..dan ooit wel :D )

liefs kanjer

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    de wonderen zijn de wereld nog niet uit he dus wie weet.

14. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    volgens mij licht iedereen tussen de lakens ofzo dus ga er ook maar vandoor

doei doei

15. MissyN88

MissyN88 Actief lid

25 aug 2008
    104
    0
    0
    nou ik nog niet hihi zo ik ben weer bij-gelezen haha

ik ga ook maar slapen heb al slechte nachtrust gehad afgelopen nacht.

truste!

16. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Hoi Meiden,

Hier nog iemand die haar NOD in September heeft. Helemaal zeker weet ik het niet, maar ik ga ervan uit 17 september.

Wie is er ook bijna aan haar NOD en heeft al klachten. Want ik voel me echt anders dan anders.

Liefs 1ste wondertje

17. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik heb waarschijnlijk ook mijn nod op de 17e. Ik weet niet of ik al over klachten mag spreken. Ben bang dat het gewoon bij het ontpillen hoort.
    Eerste cyclus was 24 en denk nu weer zo'n beetje. De dag na mijn vermoedelijke eisprong kreeg ik last van afscheiding. Nu nog last van borsten en raar gevoel rechts in mijn buik.
    Hopen dat we snel zwanger zijn.
    Succes allemaal!

18. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Nou, ik zit 3 dagen van mn NOD vandaan en heb eigenlijk alleen de symptomen van :evil: :evil: die eraankomen... (maar wie weet, sommige dingen kunnen ook duiden op zwangerschap)
    (pijn in mn borsten, beetje kramp gehad, geïrriteerd, jankerig, misselijk)

Pfff tis echt moeilijk om niet die test al aan te breken.
    Morgen zie ik mn moeder, wil het haar persoonlijk vertellen dus eigenlijk zou ik morgen wel willen testen :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

19. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Wat een apart verhaal! Dus als ik het goed begrijp was ze zwanger, maar geen enkele test gaf dit aan en pas na 6 maanden was het zichtbaar? Ongelooflijk!
    Pffff ik vind die laatste dagen zo moeilijk he. Zeker nu ik vakantie heb én het weekend is. Iedereen zit aan de drank e.d en ik ben hier voorzichtig mee, want je weet maar nooit. Ik moet ook eerlijk zeggen dat het me niet meer zo smaakt.... zou dat tussen de oren zitten ofzo :(

Welterusten allemaal

20. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Hoop het voor je meid. Wat betekent nou eigenlijk vmk?

Deel Deze Pagina