vm betekent volgens mij vroege miskraam, al weet ik dit niet helemaal zeker. Ik snap niet wat LF7 betekent?
De dagen tikken weer traag voobij... Deze nacht zef gedroomt dat ik orgi was geworden. Was ik ff blij dat het een droom was! Hier nog steeds pijn in de borsten, af en toe wat misselijk, steken in de onderbuik en een rare smaak in mn mond. Ben bang dat het allemaal weer gewoon ingebeeld of stress is zoals de vorige keren. x
hey meiden hoe is het ? Alweer roze erbij voor vandaag? Op een ander forum is tot nu toe meer dan 50 % zwanger.... heel super voor hun natuurlijk ,maar ik voel me nog steeds klote omdat ik deze ronde ongi ben geworden. En weet je.... als dat nou gewoon 14 dagen na mn ei was, had ik me nog niet eens zo klote gevoeld, maar bij mij was het 10 dagen na mn ei dus maar me daar een beetje zorgen om...... Ach we kunnen alleen maar wachten... Succes meiden, ik ben ook al naar oktober maar lees hier nog wel mee groetjes jolan
Ik had stiekem even getest, ik kon na paar minuten niet echt wat zien, dus heb ik m gesloopt, daar stond wel n streep ( toen met elkaar dus 2, Nu weet ik nog niet waar ik aan toe ben...... maar ik had m met 3 minuten al gesloopt
Dat streepje stond zeg maar onder t harde nog, beetje naast dat waar die eigenlijk moet staan.... telt dat wel mee dan ha ha
hmm zou het niet weten haha ik had dat er boven en onder aan waar het streepje hoorde te zitten beetje kleurde maar uit latere test kwam ook niets
Hier de "klus"dagen een beetje voorbij, we hebben erg ons best gedaan... Heb echt mijn ei gevoeld, toen de ovulatietesten positief begonnen uit te slaan had ik ook last van buikkrampjes een paar dagen en sinds vandaag is nu helemaal ineens weg ! Mijn banner loopt dan niet helemaal gelijk dacht ik, ik was iets eerder met mijn eisprong, maar laat hem lekker zo staan kan ik ook niet te vroeg gaan testen Voel me goed en kiplekker dus nu op het wachtbankje tot 27 september, dan gaan we testen, SPANNEND Heb het ziekenhuis in Groningen inmiddels benaders voor informatiemateraal van de vlokkentest die we moeten gaan doen als ik zwanger mocht blijken, een heel traject waar we dan inrollen van intakegesprekken etcetera. Zit er eigenlijk niet op te wachten maar ja, het moet gewoon aangezien ik met mijn ziekte zit willen we wel een kerngezond kindje op de wereld zetten... Dus voor ons zit de spanning er nog wel een tijdje in. Zwangeren gefeliciteerd en voor diegene die ongi zijn geworden succes in de volgende ronde en voor de wachtenden wacht ik ook lekker mee en duimen maar..
Goedemorgen Meiden! Zouden jullie even in mijn album willen kijken naar mijn test vanmorgen? Mijn man en ik durven niet te hopen dat het echt zo is....we testen sowieso morgen nog eens.. Thanx
Ik zie dat ik op rood ben gezet... ben nog steeds niet ongesteld... m'n banner klopt niet, die is weer begonnen aan een nieuwe cyclus terwijl ik nog niet zover ben. Ik zal 'm eens veranderen... is duidelijker. Ben inmiddels 2 negatieve testen verder. Ik denk morgen of maandag nog een keer testen als ik nog niet ongi ben... en het lijkt er nog niet op. Maandag naar de huisarts als er nog niks is verandert. M'n ochtendmisselijkheid is irritant aan het worden, m'n darmen zijn zwaar opgezet en loop rond met een flink bolle buik en heb nog steeds gevoelig tepels tijdens het voeden... grrr al die onzekerheid ik word er simpel van. Alle roze dames gefeliciteerd!
Er zijn een heleboel foto's met streepjes die haast denkbeeldig zijn en naar mijn inziens is dit echt een duidelijke streep! SUPER GEFELICITEERD! Liefs Anna
x 192 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel& Kraai & Crepe & ilonaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 18: Dib & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika @ Robin77 22: Milkhd & Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & pookie66 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 & Mara24& SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 192 passagiers voor de roze kinderwagen! 16 Zwanger!!, 58 Ongesteld, 5 Negatieve test, .. Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie MiaMel 13 september: Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah Jojo82 20 september: Minnie22 butterfly23 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.[/quote]