Meiden bedankt voor jullie reacties... Ik ben zo overdonderd door de test We gaan er morgen nog eentje doen.. Maar het is wel een super verjaardagscadeau!
Mup! Gefeliciteerd! Dames...ik ga jullie verlaten tot mijn NOD, dan zal ik jullie gewoon op de hoogte houden.. Niet dat ik jullie niet lief vind, juist wel, maar ik ben ZO ontzettend bezig met zwanger worden, het is gewoon TE. En ik heb geleerd, overal waar TE voor staat is niet goed! En mijn papa ( en hij kan het weten, is namelijk medisch begeleider) zegt dat dat ook niet heel bevorderlijk is, je kunt je lijf dan juist op de verkeerde manier beïnvloeden! Ik baal wanner we niet klussen, dan denk ik "Weer een gemiste kans", terwijl vandaag pas de eerste vruchtbare dag kan zijn, en dat is dan weer niet zo goed voor lief en mijn relatie! We praten er wel over enzo, maar ik wil gewoon voorkomen dat het zo'n 'moeten' wordt! Dus lieve meiden, ik duim nog steeds voor jullie en tot 29 september! Hou vol allemaal! Liefs, Pluis
mup, gefeliciteerd! geniet ervan! miekiepluis, ik begrijp je helemaal, ik moet ook uitkijken dat het geen 'moeten' wordt om te klussen...succes met klussen en wachten, tot 29 september! groetjes Ellen
mup gefeliciteerd! Ik heb ook vanmorgen getest, negatief.... maar ook nog steeds niet ongi! Vanmorgen wat oud bloed verloren en nu weer niets, zelfs geen buikpuin wat normaal wel een voorteken bij mij is. Maar wel een zwaar gevoel in mijn buik. Ach ja ik wacht morgen maar weer af.... Ik wou dat ik wat antwoorden had!
dankjewel allemaal! @jessy1983 heel veel succes dan morgen ik ga voor je duimen! Alle andere wachtende voor jullie duim ik ook! Hoop dat iedereen heel snel een wonder mag verwachten! X
Hey meiden hebben jullie wel eens afscheiding dat lijkt op eiwit? Gisteren spoelde ik me (fistels) en had ineens een sliert om mijn vingers heen ( ) Als ik een eisprong heb dan is die afscheiding lang niet zo stevig Hmmm... En mup GEFELICITEERD meid!
Mup, gefeliciteerd! Ben een beetje jaloers, haha. Nee hoor, maar ik kan niet wachten tot het de 17e is. Geniet ervan.