hallo na een zwangerschap vorig jaar en een niet kloppend hartje na 10 weken gaan we er weer voor als jullie het gezellig vinden kom ik hier gezellig mee kletsen voor alle zwangeren gefeliciteerd liefs kim
Gezellig dat je mee komt kletsen. Vervelend dat het fout is gegaan vorig jaar. Ben je nu net weer begonnen? Succes!
ja, sinds deze maand weer ja was gewoon even niet zon leuke periode en zat zelf niet echt lekker in mn vel veel moe enzo, heb pfeiffer gehad en heb daar nog steeds veel last van was wel heel moeilijk om er niet mee bezig te zijn want wilde niets liever dan weer zwanger zijn,maar je moet je er toch wel goed bij voelen natuurlijk gaat nu stuk beter gelukkig dus spannend deze maand voel vanalles haha maar denk dat dat meer mezelf gek maken is liefs kim
Mup, van harte!!! (x2) @Shyness: misschien nog te weinig HCG? Ik duim voor je! Zelf nog geen test gedaan omdat ik nu echt het gevoel heb ongesteld te gaan worden. Laat ik eerst maar eens overtijd zijn, kan het m'n moeder altijd nog persoonlijk gaan vertellen als het ooit zover is. Vandaag komt m'n familie. Kleine zusje is in november uitgerekend en hoe hard ik het haar ook gun, ik blijf stiekem hartstikke jaloers
Heel slim van je om dan even af te wachten! Ik heb dat ook dat ik van alles voel en denk. Komt inderdaad gewoon omdat je er veel mee bezig bent. Ik ben alleen al zo benieuwd hoelang deze cyclus bij mij duurt. De eerste was 24 dagen en denk dat het nu weer zo is. Had namelijk de dag na mijn waarschijnlijke eisprong ineens last van afscheiding en pijnlijke borsten. Wachten tot de 17e maar, maar dit duurt zo lang... Ik hoop dat je snel een wondertje mag dragen en wens je heel veel succes.
Oh trouwens, die LF7 stond onder mijn banner. Ik wilde m'n luteale fase (dagen tussen ei en ongi) in de gaten gaan houden omdat die zo kort was de vorige keer. Maar het was een rekenfoutje, het waren er 11 en da's al een stuk beter!
x 192 plus extra versteviging 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & fiona0401 & Rootje79 & Black daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel& Kraai & Crepe & ilonaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 18: Dib & tamtam78 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & laura34 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika @ Robin77 22: Milkhd & Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville 24: Sheann & mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & pookie66 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & dreamer83 & BBKane & hanna1974 & Mara24& SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 192 passagiers voor de roze kinderwagen! 16 Zwanger!!, 58 Ongesteld, 5 Negatieve test, .. Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie MiaMel 13 september: Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah Jojo82 20 september: Minnie22 butterfly23 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. @ Mup, gefeliciteerd Heb mezelf nogmaals op de lijst gezet maar nu op de 23e.... als ik FF mag geloven heb ik de 9e mijn eisprong gehad...... eindelijk
Mup, van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een heerlijke dag zal hebben. Dat zal wel lukken denk ik. Het grootste kado heb je in ieder geval al gehad!
@mup: gefeliciteerd met je zwangerschap en je verjaardag. @kim: welkom hier. hopen dat het snel raak is en dat het goed gaat. @mezelf: zit weer op de wachtbank. het zenuwslopende deel van de cyclus al zeg ik het zelf. voor de zekerheid blijven we wel klussen omdat de cyclus wel eens van slag zou kunnen zijn na de vakantie en de vmk.
@ Bos: Tja die wachtbank , duurt altijd erg lang. Je kan er dan verder ookk niks meer aan doen he. Succes met wachten!
bos was jou cyclus ook langer door de vakantie? bij mij namelijk ook misschien door de warmte en ander eten enzo hij was niet zo gek veel langer hoor, maar het viel me wel op liefs kim
Hoi Iedereen, Ik kan het nog niet helemaal geloven maar vanmorgen had een positieve test. Het streepje was ook echt duidelijk. Na 8 maanden is het dan eindelijk zover. Ik ben zwanger
MUP en San1981 gefeliciflapstaart. 2 zwangeren erbij, heel goed want er is veel te weinig roze in de lijst!