NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey beebie82, gezellig kom erbij!
    hopen dat je pendel uitkomt!

2. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    we gaan naar een mexicaan. zijn er al heel vaak geweest, errug lekker! fijne avond, ik ga nu weg, hoop dat het hier lekker gezellig wordt vanavond!

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    eetse geniet van het eten en van elkaar.

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik zie dat jullie al door de malle molen van dokters zijn geweest. had dat een speciale reden of toeval. normaal ga je toch pas naar een dokter als je langer dan een jaar bezig bent. (of ben ik nu te nieuwschierig dan moet je maar geen antwoord geven)

5. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    nou dames het is doorgezet hoor.
    Ik kan dus ook op rood en mag naar oktober jammer genoeg vond het hier erg gezellig en ik had graag met wat hcc gestrooit maar niets.
    Ach ja drink ik vanavond maar lekker een wijntje!
    succes meiden die ongesteld worden en zwangere dames geniet ervan!

6. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Mup gefeliciteerd met je zwangerschap en met je verjaardag!

San gefeliciteerd met je zwangerschap!

7. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Balen Jessy van je ongi, knuffel voor jou!

8. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    mag je best weten hoor ik was toevallig bij de huisarts voor mijn steunzolen en toen vroeg ik even tussen neus en lippen door of het invloed had op de vruchtbaar heid als een man vroeger geholpen is aan niet ingedaalde balen wat bij mijn vriend het geval is zij zij dat het kon en vroeg of ik het prettig vond om het zaad te laten testen dat hebben we toen gedaan uitslag was niet zo heel goed maar ook niet slecht het zou evt nog wel kunnen op natuurlijke manier.... maar dat is afwachten we zijn toen wel door gestuurt naar een gyn de vrouw wordt ook standdaard onderzocht bij mij is alles tot nu toch nog prima

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke. en hoe lang moet je afwachten met het op de natuurlijke manier proberen dan?
    wel prettig om alvast te weten hoe of wat denk ik.

10. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    tja dat weet ik nog niet als ik deze maand ongesteld wordt moet ik een afspraak maken voor een hcg onderzoek en na dat onderzoek komen we weer terug bij de gyn. en dan horen we of ze ons gaan helpen.. ik hoop het wel want ik begin aardig moedeloos te worden ben wel een beetje bang dat ze ons weg sturen met veel succes en probeer nog maae een jaar ... ik weet dat ik niet moet zeuren want ik lees hier verhalen van mensen die nog veel langer bezig zijn maar ik wil zo graag... en ik heb nog steeds een beetje de hoop dat het ons samen wel lukt ..

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    tuurlijk zeur je niet hallo een jaar. ik zit in ronde zeven en ben het al behoorlijk beu. tuurlijk zijn er een hoop die er langer over doen maar er zijn er ook heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel die er veel korter over doen. als je wilt dat ze je gaan helpen vind ik dat je daar best op mag aandringen. kom voor jezelf op hoor en laat je niet zo makkelijk afpoeieren. zij weten niet hoe jij je voelt jij wel

12. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    mijn vriend en ik hebben ook afgesproken dat we ons niet laten weg sturen we zitten nu eenmaal toch in de molen.. en als ze ons gaan helpen zal het waschijnlijk iui zijn gyn had al zoiets door laten schemeren.. maar ja we zien wel geduld is een schone zaak..

zie dat je een vmk hebt gehad, ook schrikken zeg ik heb het gevoel dat ik ook een keer een vmk heb gehad maar ik had die maand niet getest en was 5 dagen overtijd was er van overtuigd zwanger te zijn en wilde een paar dagen later testen maar toen werd ik toch ongesteld maar heel heftig dus vandaar mijn vermoeden hoe ging dat bij jou of ben ik nu brutaal

13. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    @beebie82: ik heb vorige maand een hsg gehad en ze hadden gezegd dat heel veel vrouwen binnen 3 maanden zwanger zijn na een hsg en dat was bij mij het geval, dus hou de moed erin ;)

14. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey... dat klinkt goed in mij oren daar wordt ik vrolijk van
    gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap

15. caro1978

caro1978 Bekend lid

25 feb 2008
    787
    0
    0
    gelderland
    Dank je en ik hoop voor je dat je dit ook snel mag meemaken (iedereen trouwens) heel veel succes!

16. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb deze maand een HSG gehad...
    Nu maar hopen dat het raak is deze maand

17. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    San81, van harte meid! Heerlijk en dan nu gaan genieten.

Ik heb deze maand voor het eerst ovu testen gedaan. Ik heb er ook al over geschreven in een ander draadje. Het lijkt wel of ze allemaal dezelfde kleur hebben. Misschien willen jullie ook even een kijkje nemen in mijn fotoalbum.

Ik zit vandaag op dag 13 van een cyclus van 28 dagen. Soms 27. Ik ben begonnen op dag 10. Elke dag 1 test, behalve dag 12. Daar zijn het er 2 geweest.

Wat denken jullie? Heb ik al een eisprong gehad, heb ik die nu of moet ik die nog krijgen?

Verder wens ik iedereen natuurlijk een fijne zaterdagavond.

Ennuh... mexicaans eten. Mjammie!

18. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    pfff ik zou morgen gaan testen, maar ik durf niet.....

doe t maandag ochtend wel

ik heb er zon raar gevoel over deze maand, ik voel me totaal anders dan anders.... durf het over kwaaltjes eigenlijk niet eens te hebben, omdat ik weet dat je lichaam je zo voor de gek kan houden, maar toch! heb toch echt erg gevoelige tepels, rugpijn, misselijk, en hele vreemde steekjes in buik steeds. de lenzen heb ik ook erg last van.... maar ach, t zal wel weer voor de gek houden zijn.....

19. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    San1981 en Mup gefeliciteerd! Eindelijk weer een paar roze dames!

Ik ben moe, en heb steeds ongikramp... Ik maak mezelf helemaal gek ;)

20. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Ha, nog meer roze vandaag!
    Gefeliciteerd San!

Het was helemaal niet zo moeilijk om m'n zwangere zusje vandaag te zien, ontzettend gezellige middag gehad met familie in een cafeetje.
    Van m'n zusje een hangertje met vruchtbaarheidssymbool gekregen :D
    Ze had de foto's van de echo (30wk) bij zich, fantastisch om het gezichtje al zo in detail te kunnen zien!

Mijn ongi-achtige klachten zijn gedurende de dag minder geworden, raar lijf heb ik toch :rolleyes: ;)
    Nog geen :evil: :evil: te bekennen.
    Nog een paar daagjes wachten...please...

Deel Deze Pagina