NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Hey meiden!
    Ik heb nog 17 ovu testjes liggen!
    Als ik zwanger blijk deze maand stuur ik ze naar iemand van jullie op oke?

Want ik voel mijn eisprong en hoef geen testjes...

Ik heb een rare droom gehad...
    Ik had mijn kleine meid in mijn armen en was erg bang dat ik haar toekomst/leven aan het verpesten was...
    Het was een zeer emotionele droom...
    Apart dat mijn kindje in de droom een meisje is...
    Ze had roze elastiekjes in haar haar ze had donker blonde haren
    En roze outfit Ze was erg mooi...

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    jeetje zeg. kan me voorstellen dat dat even heel gek is als je daar aan terug denkt.
    gelukkig was het maar een droom....

3. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik durfde vanochtend opeens ook niet meer... maar morgen wel

4. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    * inbraak vanuit feb-mama's*

Gogogogogogo voor alle oud-mede-nodsters zoals Klingel en Puzzcat van het voorjaar en de zomer. Ik duim voor jullie meiden (en ook voor de anderen die ik niet ken natuurlijk).

* uitbraak *

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    gaat je pendel misschien toch werkelijkheid worden
    zou te gek zijn he.
    hoop dat de mijne het fout heeft en eerder komt haha

6. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    @Beebie82, welkom meid! Je NOD is net als mij op de 16e! Ik duim zeker mee voor jou

@Zinah, ja ik denk het ook, te vroeg testen is nooit goed he! Ik wacht nog wat dagen af om te testen dan... Kan jij je nog inhouden met testen?

@San & Mup *Supper nieuws! Geniet ervan*

Hier blijven er kleine klachtjes de kop op steken... (.)(.)pijn, gezwollen buik ,moe ,misselijk...
    Maar waaschijnlijk zal het enkel door komde orgi zijn...

7. veronika

veronika Niet meer actief

Hey puzz wat een mooie droom! Niet dat je je bezorgd maakte, maar wel dat je zo'n mooie dochter had. Ik hoop voor je dat het een voorspellende was [-o< [-o<

@ alle zwangeren, gefeliciteerd! @ alle wachtenden: sterkte, laat je niet foppen ;)

@ me: ik ga ook zitten zenuwen denk ik! Wij hebben best goed geklust deze maand, vriendlief was week weg precies vóór mijn ei nl :oops:. Bovendien hebben we straks in ons nieuwe huis ook een lief kamertje voor een beeb dus kom maar op zeg ik! Over een paar daagjes kom ik hier ook zenuwen dus . :rolleyes: :confused:

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    owwww, temp iets gedaald..... weer onzekerheid hier

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    zijn er nog testers deze morgen?
    ik ga duimen vandaag, kom vanavond weer lezen of er nog 'roze dames' bij zijn gekomen!
    vandaag familiedag, t weer is goed, dus wordt vast erg gezellig!
    fijne zondag allemaal!
    liefs ellen

10. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    goeiemorgen!

hier nog geen ongi, meestal krijg ik die in de nacht, er is hoop! ha ha

vandaag heerlijk weer, en de hele dag volgeplant.....heerlijk

11. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    poe he, lijf is vervelend. Temp vanmorgen was ineens lager.
    Nu maar afwachten wat temp morgen is en voor de zekerheid toch maar doorgaan met de ovutestjes.

12. Danielle 32

12 sep 2008
    17
    0
    0
    Nagelstyliste
    Spijkenisse
    [

1: Marloes80
    2: Danielle32
    3:
    4:
    5:
    6:
    7:
    8:
    9:
    10:
    11:
    12:
    13:
    14:
    15:
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21:
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:

2 passagiers voor de roze kinderwagen!
    .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
    [/quote]

13. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Hier ook nog geen orgi gelukkig.
    Wel nog steeds wat kwaaltjes.

Hopelijk heel wat roze bij vandaag he!

x

14. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Aww wat lief van je noppie!Hoe gaat het nu met jou dan meid?

Ik hoop ook dat het een voorspellende droom was :D
    Ik heb ook een kamertje met meubeltjes voor een beeb En het is wat je ook al zegt KOM MAAR BEEB!

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    @ BBKane: de tweede van dag 12 en de test van dag 13 zijn het meest donker. Dus ik zou maar gaan klussen vandaaag :D

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    gisteravond vertelde mijn vriend iets leuks. Hij zei hij had ineens een 'visie'van ons meisje.. was een flits beeld.. hij kon he twel duidelijk zien en goed kijken hoe ze eruit zag.(in split seconde.. is mogelijk hehe)
    Ze had een paars jasje aan, zwart (wat lijkt) spijker rokje en donker ogen, donker haar (zoals ik) .. met twee staartjes ..1 aan beide kant.
    Of hij kent me ERG goed of we zijn gewoon echt voor elkaar gemaakt en dat dit echt een visie was.. want zo zie ik ons meisje ook... het rare is dat hij niet weet is dat ik onlangs door een markt liep een een zwart rokje zag.. die ik super gaaf vond.. alleen niet gekocht omdat ik wil me inhouden op geslacht gericht kleding.

In zijn visie zag hij ons door het bos lopen.. ze had mijn hand vast. mijn vriend liep achter ons en zij draaide om en glimlachte naar hem. Hij zei dat ze rust uitstraalde in zijn visie.. en dat ze echt beeldschoon mooi was

*vlindertjes in buike voelen hehehe*

17. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Dank je wel dat je even hebt willen kijken. Ik vind het zelf vrij moeilijk om te zien. We gaan zeker klussen. :) Ik wilde alleen zou graag zien mbv deze testen wanneer ik mijn eisprong heb. Maar dat is volgens mij moelijk te zien. Ik kijk wel eens naar foto's van andere ovu testen en dan zie je heel duidelijk neg. en pos. streepjes. We gaan in ieder door met klussen. Meer kunnen we toch niet doen. :D

18. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Puzzcat: na 3 maanden ellendige misselijkheid gaat het nu weer stukken beter. lang leve het tweede trimester! Nogmaals heeeeel veeeeeel succes deze maand meiden!

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    BBKane: ik vind die testen ook vaag. Want je krijgt altijd een vaag streepje en als je ochtend urine gebruikt dan zijn ze weer donkerder. Maar wanneer zijn ze nou echt positief? Niet echt duidelijk :(

20. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik vind het ook een moeilijk verhaal. Nu test ik niet met ochtendurine, maar tussen 11 en 12 uur. Ik ga over een half uur weer testen. Ben benieuwd of ik nu wel een duidelijk verschil kan zien met de testen van afgelopen dagen. Ik heb wel al een dag of 4 een beetje van die ongi krampen. Ik weet niet wat dit kan betekenen. Ik heb daar nooit eerder zo opgelet.

Het is wel grappig hoe bewust je ineens bent van je eigen lichaam als je zwanger wilt wordn.

Deel Deze Pagina