1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Michelle04 & Coni & Meis1984 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 & Sucre & Giegel 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child 9: 10: 11: 12: MyPrecious 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 42 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 7 september Manon77 Coni 10 september: Suzie80 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Ben in mijn vakantie ongi geworden, dus kom mij melden voor 4 september. Heel veel succes allemaal! Love Child: Ik heb je erin gezet op 8 september. Liefs Meis1984
hi dames, al weer 43 dames die klaar zijn om de kinderwagen te gaan duwen, of lekker lui er in willen gaan zitten... hier bijna klus-tijd.
Het raakt hier idd al lekker druk. Welkom nieuwe passagiers in wat voor jullie hopelijk allemaal de laatste maand zal zijn!
oh de lijst van Meis1984 klopt niet. Die er boven staat wel! aantal passagiers ook aanpassen, dan weer wel
Hallo allemaal ik kom me ook melden voor sep we zijn van begin feb 08 gestopt met de pil we hebben al een zoontje van bijna 16 maandjes alweer heb vorige week woensdag een vmk gehad met 5 weekjes helaas dus hopelijk volgende ronde beter groetjes grummelke
img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg 1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Michelle04 & Coni & Meis1984 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child 9: 10: 11: 12: MyPrecious 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 43 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 7 september Manon77 Coni 10 september: Suzie80 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
hallo dames word erg druk hier erg gezellig maar helaas voor de andere.. mag ik erbij bij de testmarathon op 7 september? zo ik ben nu al aan het aftellen voor me vruchtbare dagen pfff duurt alleen nog zolang maar komt goed
Misschien een hele stomme vraag maar ik ben nog niet zo thuis in alle begrippen en afkortingen hier. Wat moet ik me bij een testmarathon voorstellen? Liefs
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Michelle04 & Coni & Meis1984 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child 9: 10: 11: 12: MyPrecious 13: Tessa8 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 45 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 7 september Manon77 Coni Natasssie 10 september: Suzie80 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. natasssie bij de testm.
HOI ik meld me hier vast aan. ik heb mezelf nog niet in de lijst gezet ,moet nog ff mijn nodje uitrekenen. maar gisteren eenmalig wat bruinverlies gehad en ben nu aan het wachten op het grote feest zeg maar! ik moet eerlijk bekennen dat ik nog helemaal geen ongiklachten heb, maar tja dat van gisteren moet toch iets betekenen. op naar de volgende ronde! joyce
Balen Joyce... ik kan de lijst nog aanpassen, 40 min geloof ik... dus als je snel uitgerekend bent, dan kan ik hem er bij zetten...
Hoi meiden, Ben vandaag bij de gyn geweest voor een controle na mijn MK. Hield nog steeds last van mijn buik. Alles ik goed, ze kon niets vinden. Wel had mijn cyclus en alles al weer sneller op orde moeten zijn, en zou ik niet zo hevig ongi meer moeten zijn. Maar daar kon ze niets voor vinden. Ook is mijn Hb goed (ook al ben ik nog steeds moe). Niets wat ons dus in de weg staat zwanger te worden. Ik zal het er dan maar op houden dat het allemaal tussen mijn oren zit.
hoi marloes, ik wacht toch nog maar even. ik zit nog even op de reservebank denk ik. het is nog niet echt duidelijk wat mijn lichaam nu wil. ik heb gewoon nergens last van en als ik ongi moet worden heb ik altijd flinke buikpijn. en ik heb nog steeds geen bloedverlies of wat dan ook gehad. alleen gisteravond een heel klein beetje bruinverlies en dat is het. dus aan de ene kant heb ik stiekem nog een beetje hoop, maar dan ben ik ook weer bang dat ik mezelf voor de gek houdt. kortom we wachten het nog maar af en we hopen nergens op, stiekem wel natuurlijk. joyce
hhhmm ik durf het bijna hier niet neer te zetten, zeker gezien ik me net aangemeld heb. maarre ik wist dat ik nog 1 ovulatietest had liggen, zojuist getest en deze was positief! na ff speuren op internet schijnt dit te betekenen dat je zwanger bent, ik schrijf het maar voorzichtig op want we kunnen het eigenlijk nog niet bevatten en willen morgen eerst een echte test doen voordat we uit ons dak gaan. ik houdt jullie in ieder geval op de hoogte! joyce
zo hehe ff mezelf afremmen in de vreugde, want we moeten morgen nog maar even afwachten, voor hetzelfde geld is er niets aan de hand! kan alleen niet wachten om nu zekerheid te hebben. joyce
@Joyce: spannend allemaal zeg! Wel leuk dat je dan je vreugde met ons komt delen ipv in augustus! Ik hoop het voor je! Liefs, Manon BTW: er klopt iets niet met je banner....