Haha Daiquiri, ik hoop dat je gauw wél voor 2 telt! @Pixie: wat bijzonder! Prachtig beeld en het geeft in elk geval aan dat jullie elkaar heeeeel goed kennen! @Shyness: ja, kan me nog inhouden, zie er zelfs tegenop want verwacht geen posi test. M'n temp is behoorlijk gezakt de laatste paar dagen, geen goed voorteken. Maar jij gaat roze worden hoor!
@Daiquiri, oeps sorry meid! @Zinah, ik zie er ook wel tegen op hoor, ik ben zo bang dat het nix word. Hoe zit dat eignelijk met die temp? Is ie hoger als je zwanger bent? Want ik ben aan het gloeien... marja waarschijnlijk gwn ziek dan. x
Hoi Shyness, Heb jij dat ook dat je aan het gloeien bent? Ik ben namelijk een koukleun en had het van de week ineens erg warm. Mijn man had nergens last van en voelde aan mijn gezicht dat ik zat te koken. Haha! Jij hebt je nod de 16e en ik waarschijnlijk de 17e. Spannend he? Ik heb verder nog geen temp opgenomen. Wil daar nog even mee wachten.
hier nog een die zit te koken pfff heb het elke keer zo warm terwijl ik het normaal heel snel koud heb maar zal ook wel grieperig zijn want ben ook al dagen dizzy, misselijk maar niet de hele dag door, buikpijn en diarree stiekem denk ik dan toch van zou t, maar ik weet dat mn lichaam me voor de gek kan houden, dus zeg elke keer tegen mezelf maak je niet gek, maar ow wat is dat moeilijk liefs kim
ja idd zo spannend hoe gek kan je je zelf maken normaal gaan de weken zo snel dan denk ik zo nu al weer weekend, maar nu gaat het zo langzaam, om gek van te worden ik heb mn lanste cyclus aan gehouden ,die was langer door de vakantie denk ik Heb wel de testen van hier die kan je 4 dagen voor je nod al doen dus over 5 dagen kan ik testen,maar weet niet of dat wel zo betrouwbaar is liefs kim
Ik duim ook voor jou! Jij bent al een tijd bezig en ik nog maar net. Ik ga er daarom ook absoluut niet van uit. Maar wat zijn al die kwaaltjes dan he?!? Jaja, ontpillen zeker! Ik heb hier verder helemaal geen last van naar mijn idee. Het is echt allemaal begonnen na mijn vermoedelijke eisprong. Succes meid, we houden elkaar op de hoogte!
@Annie, ja dat gloeien... is echt raar. Ik hoop echt dat het een teken is. @Kimmetjeu, bij mij voelt het ook wat grieperig aan eigenlijk. Buikpijn en misselijk. Maar pijnlijke (.)(.) ook en dat hort niet bij griep he hehe Ik duim zeker mee voor jullie! Kga me proberen inhouden tot dinsdag om te testen... maar denk niet dat het zal lukken; x
Ik moet me wel inhouden! Haha, ben zo bang voor teleurstellingen. Het is voor mij pas de 2e ronde, dus ga er echt niet vanuit. Toch raar dat gloeien en die pijnlijke borsten. Moet jij ook veel plassen? Ik heb dat de laatste dagen ineens. Echt raar! Ik duim voor je!
Ja vandaag is het echt extreem! Om de 5min naar de wc. Maar mss hebbek ook gwn te veel gedronken Ghoja, ik hoop nergens meer op. Ben zo teleurgsteld geweest de vorige 2x dat kan ik echt niet meer aan. x
Hoi meiden, Heb net alles even bijgelezen. helaas nog geen roze erbij.. Hopelijk komt dat nu wel weer snel. Hier komen de lusdagen er weer aan. Mijn ovulatietest is bijna positief, morgen waarschijnlijk. Heb deze maand niks van de testen aan mijn man laten zien. Wie weet helpt het he? Verder een heerlijke dag. Lekker weer, dus even gefietst daarnet. Fijne dag verder allemaal!
x 191 plus extra versteviging 1:Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens& Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 18: Dib 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika @ Robin77 22: Milkhd & Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 & Marloes80 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24& SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 191 passagiers voor de roze kinderwagen! 17 Zwanger!!, 59 Ongesteld, 4 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie MiaMel 13 september: Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah Jojo82 20 september: Minnie22 butterfly23 Daiquiri 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Aura op rood mezelf van 1 september op 24 september gezet.... ei veel te laat gesprongen
Hè Marloes80; Cyclus van slag? Balen joh, dat wordt nog langer wachten. Ik dacht echt dat je al zover was om te testen. Duim voor je dat het roze wordt en sterkte met het wachten. @ Mup en San1981: Gefeliciteerd!
Ik snap er nu niets meer van. Ik dacht dat mijn ei 3 dagen geleden was geweest. Nu net een ovu test gedaan en daarbij is de teststreep bijna even donker als de controlestreep. Voor mijn doen dus positief? Ik denk dan toch dat ik mijn ei nog moet krijgen. Dat wordt dus nog ff doorklussen. Moet nu op kraamvisite misschien dat ik vanavond de ovutesten nog ff in mijn album zet. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrr
Dank je wel Ja dat hoop ik ook (Mocht er iemand nieuwschierig zijn hoe we er uit zagen er staat een foto van ons in mijn album)