x 191 plus extra versteviging 1:Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens& Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 18: Dib 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika @ Robin77 22: Milkhd & Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 & Marloes80 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24& SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & xMamaDianax & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 192 passagiers voor de roze kinderwagen! 17 Zwanger!!, 60 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie MiaMel 13 september: Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah Jojo82 20 september: Minnie22 butterfly23 Daiquiri 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Dit is dus de laatste versie!!
Spannend allemaal hé? Helaas zit er niks anders op dan af te wachten.... wat zwaar verrot is ofcourse! Hoop dat jij snel een positieve test in handen mag hebben
hallo allemaal heb net twee tsten gedaan de test vd super geeft niks aan terwijl die vd kruidvat een heel lichtblauw streepje aangeeft wat moet ik nou doen? weet het even niet meervoel me ook nog niet zwanger dus help
Een streepje is n streepje, dan moet je wel zwanger zijn. kan dat die test die negatief aangeeft, meer hcg moet meten voordat ie positief word! maar n streep is een streep
@Droppie: oooh wat spannend! Ik zou morgen nog een test doen als ik jou was (en dan dezelfde test die positief aangeeft) Als er dan weer een streepje komt te staan, kan het niet missen hé?!
Heb vanmorgen ook getest en heb er een heel licht streepje op staan, durf nog niet te juichen, want heb van het weekend een raar soort ongi gehad. Telkens wat druppels en dan weer iets meer. Af en toe wat rozig slijm bij het afvegen.... dus ja, heb geen idee wat ik hier van moet denken. Borsten zijn ook wat minder gevoelig dan eerder. Heb geprobeerd om test op de foto te krijgen, maar gaat niet zo heel erg goed. Hoop dat ik tot woensdag of vrijdag kan wachten met een nieuwe test..................... knuff voor alle meiden die moeten wachten of een twijfeltest hebben en feli voor alle meiden die zwanger zijn. -x- MissQ. P.s.: Weekendje Weert was super!
Ha meiden, Mn huis is weer lekker glad en ga nu maar is even wat eten. Was vanmorgen wel misselijk en stond te draaien op de trap maar goed ik wil het ook TE graag voelen geloof ik. Durf geen test meer te doen. Wacht toch maar even af tot donderdag. Heb ook al heel de week ongi pijn maar zet niet echt door. @ Yustin Wat vervelend joh.. Heel veel succes in de volgende ronde en dan wel roze he.. Liefs
Pfff... ik loop steeds naar de wc om te kijken of ik al ongi ben... Heb steeds het gevoel dat het doorzet, maar er komt maar niet wat. Hopelijk kan ik deze week nog wachten, want ik begin nu toch echt wel zenuwachtig en ongeduldig te worden...
Succes met wachten hoor. Lastig he... Ik heb gisteren een testje er tegen aan gegooid maar helaas negatief maar goed heb woensdag pas mijn nod. Wanneer heb jij je nod? Heb heel de week al ongi pijn maar heb daar anders niet zo lang van te voren last van ... Kga is ff wat eten. Liefs
Ik ben al 5 dagen overtijd, maar negatief gestest (2x) Ik probeer nog tot donderdag te wachten (als ik dan niet ongesteld ben geworden)
Tis wel heel licht kan het bijna niet zien.. maar goed een streepje is een streepje... Moet je anders ff die van Clear blue kopen die digitale. Zijn wel duur maar dan weet je het ook gelijk helemaal zeker. Succes ermee he.. Liefs
Maar stel dat het van het weekend weer mis is gegaan, hoelang duurt het dan voordat de HCG uit mijn lichaam is?