Zo weer helemaal bijgelezen. Veel meiden in spanning met testen.... Ik blijf het volgen! Vandaag heb ik een heel mooie positieve ovulatietest! JIPPIE! En ook nog eens precies op de dag dat ik had gedacht! Nou als dat geen voorteken is
Jammer MissQ, dat het nog niet pos. Is. Kan nog komen natuurlijk. Maar ja, die onzekerheid hè. Het is zo wie zo erg spannend op het moment, zo te zien. Ik leef erg met jullie mee hoor. Ik zelf heb vandaag weer een ovu test gedaan. Ik zie nog steeds niet veel verschil met de dagen ervoor. Of ze zijn allemaal pos. of neg. Ik zelf denk nog steeds dat de eerste drie nog neg. zijn, maar de rest...... : Ik kan pas woensdag even naar de apotheek, dus ik moet nog even wachten met het halen van een zwangerschapstest. Ik denk het niet hoor, maar je weet maar nooit. Voor degene die op rood zijn gegaan, een dikke knuf en veel succes met de volgende ronde. Klussers veel plezier.
hallo meiden hoe is het hier? nog nieuws? ik ben net klaar met werken en ben met vlagen zooo duizelig , en licht in mn hoofd liefs kim
Volgens mij kan dat heel snel gaan na een vmk, bij mij was het na een week al niet meer meetbaar... sterkte! Voel me zelf erg bijna-ongi, maar sommige signalen maken me in de war: ik had vlak voor mijn ei een temp dip, erna een stijging en een 2e stijging. Was al helemaal blij. Toen een dip, 2 dagen, en vandaag een mega-stijger. Zou dag 9 niet erg laat zijn voor een innesteling? Nog geen stipje bloed te zien trouwens! *kluift op nagels*
Hanna, veel klusplezier. Precies zoals je dacht. Dat moet echt wel een goed teken zijn. Ennuh... Zinah. Hou je nog wel wat over? Niet te veel kluiven hoor!
Hallo, hier het rekenwonder van de dag! Ik las al een paar keer dat meiden willen testen, maar geen test in huis hebben. Ik heb sinds ik met de pil ben gestopt een aantal testen in huis liggen, heel handig! gewoon 9 mat care testen via internet besteld voor 15 euro. Hiervan heb ik er nog 4 over (die eerste 2 ronden waren zo lang, ik MOEST er gewoon soms een test tegenaan gooien! ) en ik heb 2 digitale testen liggen voor als ik 2 strepen zie en meer zekerheid wil. Met mijn vriend heb ik afgesproken dat we zowiezo altijd samen een test doen, dus ik kom niet in de verleiding om te vroeg of te vaak te testen. ik vind het ideaal! liefs ellen
Haai meiden, mijn NOD staat voorlopig nog op 26 september maar ik ben bang dat ik hem een paar daagjes moet gaan opschuiven. Ik heb gisteren en vandaag super positieve ovutesten gehad. Zo positief had ik ze nog nooit gezien. (staan in album) Vandaag was mijn temperatuur ook dramatisch laag , dus nu ff afwachten wat mijn temp morgenochtend doet. Ik hoop dat hij hoog is want dan zou ik mijn ei echt gehad hebben. We hebben vanmorgen goed geklust dus van mij mag/moet hij springen! Nu ff lezen wat hier vandaag allemaal besproken is!
pookie dan moet ik naar die middelste streep kijken of niet? ik gebruik namelijk geen ovu testen liefs kim
x 193 plus extra versteviging 1:Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens& Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Minnie22 & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 18: Dib 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika @ Robin77 22: Milkhd & Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 & Marloes80 25: SylviaM 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24& SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia & Laurhen 193 passagiers voor de roze kinderwagen! 17 Zwanger!!, 61 Ongesteld, 6 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 7 september Coni Natasssie Sab85 10 september: Aura Love Child Jammie MiaMel 13 september: Tessa8 Mup Jessy1983 Kiekeboe Kraai Jolan25 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah Jojo82 20 september: Minnie22 butterfly23 Daiquiri 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey & Laurhen Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Heb mezelf er ook even bij gezet, zag dat ik nog ontbrak voor aankomende vrijdag
het is wel een spannende week voor velen zeg: veel succes meiden! Denk om die nagels Ik hoop dat ik het ook tot vrijdag vol kan houden
Je ziet rechts een donkere paars-roze streep en daar links van staat de test streep in diverse kleurgradaties. Daar links van lijkt een streep te staan maar dat is de lichtval op een bolling in de strip. Veel spannende lichte strepen dames. Dat jullie allen over 2 dagen maar 2 vette strepen op de zs-testen hebben staan!
@ Ellen: hahaha, kan gebeuren hoor rekenwondertje! Ik zat toen ik het las echt zo van wauw, 100 in 1 maand! En toen schreef jij 90, dus toen moest ik nog 3x narekenen.... Jij hebt al een hele voorraad aangelegd zeg! Als ik dat zou doen, dan kom ik teveel in de verleiding om te testen, afspraak met vriendje of niet...
Vanavond een test gedaan, en weer negatief. Net wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje roze afscheiding bij het afvegen.... ik volg er niks meer van! Denk dat ik toch gewoon ongi ga worden, en dat mijn cyclus een beetje van slag is
minyaweth ik zie dat jij ook een ma hebt gehad ik heb deze ook gehad en daarna was mij cyclus ook helemaal van slag hoeveel weken was je? terkte meid dikke knuffel
en ik kan helaas op rood was 4 dagen overtijd, voelde me al helemaal zwanger, wat is dat dan balen zeg!
IK was 10 a 11 weken zwanger, maar het kindje 7 weken... (volg je hem?) ach, ik ga er maar gewoon van uit dat ik niet zwanger ben en dat mijn cyclus de weg een beetje kwijt is