ja sinds gisteren al zin in.. ik vind het toch wel koud hier hoor.. ik heb al warm melk gedronken doe ik anders ook nooit!..
Goeieavond allemaal, Ik heb deze maand nog niet veel mee geschreven. Het begin van het rondje, het wachten op het ei heeft ook niet zo veel om handen Maar nu begin ik te denken, waar is mij ei? Ik zit vandaag op dag 20 en nog geen ei... ben al op zoek sinds dag 14 en had hem toch al wel verwacht... De afgelopen maanden kwam ik hem met een ovu testje tegen op dag 18-14-18-18 en nu dus al op 20 en geen ei... *help* Ik heb nog twee testjes in huis dus tot dag 22 en daarna geef ik op en ga ik in verwarde wacht stand... Wel hier en daar geklust dus als ik hem over het hoofd heb gezien hebben we wel nog kansen Weltruste!
@ pixie ja ik heb het ook al een paar dagen oud en ga elke dag wel in bad koude vingers neus en voeten niet normaal terwijl het hier gewoon lekker is in huis maar kan dat een simtoon zijn dan ?
denk eerder dat het gewoon koud word te snel.. en dat ons lichamen het niet gewend zijn. mijn collegas en clienten vonden het ook koud vandaag en lijkt me sterk dat ze allemaal zwanger zijn ik heb vanacht met lange broek en sokken aan geslapen anders kwam ik niet in slaap van de kou
1 a 2 dagen, word meestal dag 27 of 28 ongesteld, nooit dag 29, maarja t kan nu wel zo zijn natuurlijk.... vanaf maart heb ik altijd 27 a 28 dagen gehad
Haha! Erg he? Oh wat duurt dit lang! Maar trouwens, afleiding vind je niet op dit forum. Ik maak mezelf gek door dit allemaal te lezen eigenlijk, maar het is wel gezellig.
hey meiden hier nog een die van alles voelt, maar volgens mij ben ik gewoon schijnzwanger -wat ik al een week heb zijn rommelige darmen en buikpijn -blauwe ades bij mn borsten en tepels -hoofdpijn en duizelig -opgezette buik -ben nu beetje misselijk -ook pijn bij mn oksels -veel plassen en(sorry) mn plas is ook bij elke plasbeurt erg geel,normaal heb ik hoe verder de dag hoe lichter het wordt maar als ik dan verder ga denken denk ik -kan ook gewoon griepeig want heb ook keelpijn en de dunne gehad -geen idee of ik die aders voige maand ook had (zijn er deze maand pas weer voor gegaan (1e ronde), en nu ga ik er pas op letten -de hoofdpijn en duizeligheid kan ook komen door de naderende /grieperig -opgezette buik kan ook naderende ongi zijn -misselijk zelfde als hier boven -pijn bij oksels (kan ook door sporten komen) -veel plassen kan ook komen omdat het buiten kouder, en die gele plas geen idee daar heb ik dan weer geen verklaring voor haha al met al hoe gek kan je van jezelf worden
Die opgezette buik heb ik trouwens elke avond. Niet normaal, mijn riem kan gewoon 2 gaatjes losser en ik ben echt een spijker, dus dat zegt heel wat!
wow naja ik zie ook wel een aantal dingen die ik heb maar ja net als annie zegt we lopen ons hier ook lekker gek te maken maar wel erg gezellie
idd heb ook wel last van een opgezette buik maar dat kan ook door een aankomende ongi komen ik weet dat als je ongi moet worden dat je buik altijd wat opgezet is kus
Ik heb ook last van branderige ogen, maar denk toch echt dat dat komt door het lezen op dit forum! Zit gewoon te veel hier mee te lezen en kletsen. Wel erg gezellig natuurlijk, maar nu denk ik weer een symptoom gevonden te hebben, haha!
haha idd ach ja ik houd mezelf maar voor dat ik ongi ga worden (zeg ik heel stoer) kan t alleen maar mee vallen en gezellig is het zekers
@kimmetjuh haha heb ik ook ach ik word gewoon ongi haha maar ondertussen scheit ik in me broek omdat ik bang ben voor die rooie duivel in me broek haha