hier nog een spijker haha maar meestal als ik ongesteld ga worden heb ik dat dus weer een twijfel geval
Wel trouwens een ander kleurtje in je broek als je in je broek schijt van de zenuwen! Haha, flauw, sorry.
ow ik vergeet nog wat mn borsten doen pijn, en dat vind ik wel verdacht want daar heb ik nooit last van eigenlijk maar dat kan dan ook weer van elke keer voelen zijn hhahah, muts ben ik ook he
Heb ik ook heel erg, maar kan daar niet over meepraten. Voel het nu voor het eerst, maar dit is ook pas de tweede ronde.
@annie haha nou liever dat kleutje dan dat roode haha nee hoor ken wel tegen een geintje hey vraagje toen ik 5 weken zwanger was leek ik wel te zien dat mijn buik dikker werd het was niet veel maar ik zag wel wat kan dat ? of is dat echt te vroeg kus
nee niet echt ja duizelig, opgezette buik , beetje pijn in mn buik dus eigenlijk wel haha, maar kan 2 kanten op
Zow even snel bijgelezen.......... Heb net avonddienst achter de rug. Vanmorgen neg test, maar ik voel mijn rusteloze benen, dus naar alle waarschijnlijkheid morgen op rood. Op naar de volgende ronde en een afspraak met de huisarts! Sucees voor jullie allemaal en tot morgen, slaap lekker!
Had jij dat de hele dag? Mijn vriendin was ook zwanger en dacht dit ok te zien. Dit was vooral 's avonds bij haar, maar ik heb daar nu ook 's avonds last van en denk toch echt dat dit bij iedereen het geval is.
dat kan wel volgens mij omdat je darmen dan ruimte maken voor je baarmoeder dus die komen beetje omhoog zeg maar kan natuurlijkk nog niet van het kindje zijn, maar ja een buikje heb je dan al wel een beetje
Niet aan denken, maar straks lekker dromen! Ik heb het tot nu toe altijd 's avonds gekregen, dus ben bang dat ik nog een dag extra kan wachten!