je heb gelijk ik ga nog even struinen op het net naar het antvwoord mijn mannetje heeft het bad al aangezet dus spring er straks lekker in hoop snel goed nieuws van je te horen en van de rest slaap lekker annie tot snel enne wel inhouden met testen he haha dikke kus redi
@Zinah, je banner roept dat je alweer op dag 1 bent... volgens mij is dat een beetje voorbarig... (hoop ik) @Pix, bijna de 19de... spannend! Hier lag ik er om 21:00 uur in omdat ik zoooo moe was. Na draaien, draaien enog wat draaien net maar weer opgestaan. Even een enorm stuk oude kaas zitten snacken en een glaasje cola... hoop dat ik zo kan slapen...
Dus jullie vinden dat ook zo spannend, dat afwachten.... Doordat ik een onregelmatige cyclus heb, kan ik niet echt zeggen wanneer mijn NOD dag is. Dit maakt het voor mij extra spannend. Ik wacht nog tot volgend weekend, als er dan nog niks is, toch maar voorzichtig een test halen.... (Ik wil niet te hard van stapel lopen, we zijn pas 3 maanden bezig) Kim
Goeiemorgen allemaal. Een nieuwe dag met hoop ik veel roze. Ik ben benieuwd, want er zijn toch best veel dames die al overtijd zijn. Ik ga hard voor jullie duimen!
Goedemorgen allemaal, Hier ook iemand die heel hard gaat duimen voor alle meiden die vandaag gaan testen of overtijd zijn! Ik zit nu ook op de wachtbank. Dus..... het lange wachten begint! Maar wel gezellig om samen met jullie te wachten Gedeelde smart is halve smart zeggen ze toch? Ik probeer in mijn pauze even te kijken of er al meer roze is gekomen. Fijne dag allemaal en kom maar op met dat roze!
Goedemorgen dames! Ik mag op ROZE! Eindelijk, ongeveer negen maanden na de ma is het weer zover.. We zijn zoooo blij.. x Roosje
Volgens mij lopen er hier ook extreem veel zwangeren en verse baby's! Ik zie ze ook overal. ROOSJE Gefeliciflapstaart!!!!!!!!!! Ik wens je 9 heel mooie maanden toe. Geniet ervan!
Gefeliciteerd Roos!! Geniet er lekker van he! Nou ik mag op ROOD Precies op tijd...dat dan weer wel. Op naar de volgende maand! (dan word mijn kleine meisje alweer 1 jaar!) Iedereen nog veel succes! ! ! xxx Minnie
VAN HARTE GEFELICITEERD Eindelijk na zoveel tijd, is je van harte gegund! Je ovu-testjes hebben me geen beebje bezorgd We zitten nu helaas in de mmm, ivm mn te korte LF...
Goedemorgen ! Ik heb gister en eergister negatief getest met de kruidvat test (duopak) Vandaag even een CB test halen. Nog geen tekenen van ongi, hele week overgevoelige tot zere tepels gehad en ontzettend moe geweest, maar dat kan ook door het harde werken komen groetjes SweetMisery
ah das balen zeg veel sucses in de volgende ronde.... ik had vannacht zelfs keukenrol naast mn bed omm te kijken of ik ook ongi werd... maar ben dus nog steeds niet ongi, en de ongi krampen zijn ook weg morgen dan toch echt maar testen
roosje gefeliciteerd! geniet ervan! dames die ongie zijn geworden, kop op, op naar de volgende ronde! ik had gisteravond ineens heeel rekbaar slijm voor t naar bed gaan, dus heb mijn mannetje weer even uit zijn bijna-slaap gerukt! wel gek, want ik zit al weer zover in mijn cyclus dat ik dacht dat mijn vruchtbare periode voor t afgelopen weekend was... ik voel mijn ei eigenlijk nooit, maar ga de komende dagen even goed opletten! wat vinden jullie? wel testen rond mijn nod? of zal mijn cyclus weer wat langer zijn? misschien moet ik maar wat later testen dan mijn nod. balen dat mijn cyclus zo onvoorspelbaar is... twijfels hier! (maar we blijven goed klussen, niet verkeerd natuurlijk! hihi) liefs Ellen