stom hoor, had gister wel even een test moeten kopen, had ik ie nu ff kunnen doen... nu maar wachten tot morgen dus...
Roosje, zie je wel! Gefeliciteerd! Hier slaat de twijfel toe. Temp daalt al 2 dagen iedere dag met 0,1 graad... Ik zit op 12 DPO dus zegt nog niet echt wat... Bij de zw van mijn zoon had ik op 12 dpo ook een temp dipje.... Ik hoop dus dat mijn temp morgen weer lekker hoog is! Baal vandaag wel even....
Je mag wel in bad dan, maar pas op dat het bad niet te heet is, dat geldt overigens ook voor douchen. @roosje: Gefeliciteerd! Het is je zo gegund!
Hallo allemaal, ik kom me hier toch ook maar melden. Ik wilde deze ronde eigenlijk de NOD-lijst vermijden maar nu begint het toch te kriebelen. Als iemand mij dus op de 25e wil zetten?
Goedemorgen meiden, Hier nog steeds in onzekerheid. Kan morgen pas testen heb al een hele week zo'n ongikramp. Vanmorgen weer wat misselijk, kweet t gewoon niet meer. Van mn man mag ik niet testen hij wil er bijzijn.... Wie heeft er ervaring met die testen die je kan gebruiken voor je NOD? Zijn die betrouwbaar? Vandaag allemaal succes en ik hoop op heeel veeel roze.. X
@Roosje, van harte gefeliciteerd meisje! Ik zag trouwens dat je op de 11de een heel licht positieve test had (indrooglijntje) en daarna een vet positieve test! Ik ga me deze week iets minder op het forum begeven, merk dat het beter voor me is als ik het even los probeer te laten. Uiteraard laat ik jullie vrijdag weten als ik bij de huisarts geweest ben. Veel sterkte allemaal. -x- MissQ.
*** sluipt binnen*** Hai dames, kom hier ook weer eens kijken. Roosje gefeliciteerd meid, dat het nu maar goed mag gaan! Ja gatver he, soms wil je helemaal niet temperaturen, de mijne is ook weer wat lager, dus ik baal ook, alleen is het nog wel veel te vroeg voor mijn "nod-daling", maar toch, hij mag alleen maar OMHOOG! Jannn, je mag toch al testen? MissQ sterkte! Dag andere wachters, succes de komende dagen, en niet te vroeg testen he! *** gaat weer aan het werk ***
Ah meid wat vervelend! Sterkte hoor! Hou moed! Dikke knuffel @ Veronika Die banner hier klopt geloof ik niet hoor. Kheb m ingevuld maar als ik ergens anders m invuld dat kom ik erop dat ik morgen mag testen... Zondag stiekem getest maar toen was hij nog negatief.. Afwachten maar. Misschien vanavond. X
Ahh. Ik heb verder geen ervaring met testen die al vroeg positief geven, sorry. Succes! Shyness, jammer meid, volgende ronde meer succes?
roosje: super gefeliciteerd, hopelijk gaat het dit keer helemaal goed! Ik duim voor je. miracles: hoe kort is jouw LF? Ik ben namelijk bang dat mijn LF ook te kort is, maar temp deze maand pas voor het eerst. caecilia: tja dipje in temp kan natuurlijk ook komen van andere dingen. Temp is zo gevoelig... Laten we inderdaad hopen dat ie morgen weer omhoogknalt. Rode dames: gigantisch balen zeg, veel sterkte en succes alvast voor de volgende ronde!
x 196 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 18: Dib 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 & Marloes80 25: SylviaM & cin1979 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & MilkHd 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia & Laurhen 196 passagiers voor de roze kinderwagen! 18 Zwanger!!, 68 Ongesteld, Negatieve test, 0 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah Jojo82 20 september: Minnie22 butterfly23 Daiquiri 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey & Laurhen Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Annie, redirosoe (op basis van je banner) en cin: jullie staan erbij. Minnie, Minya en Shyness: helaas op rood. Roosje op roze. Mezelf verplaatst: ei was zaterdag ipv vorige week maandag, volgens FF.
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik moet er nog aan wennen hoor.. Veel sterkte voor de dames die ongi zijn geworden, hopelijk is het de volgende ronde raak! Zal voor de zekerheid wat hcg strooien, kan nooit kwaad toch? hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg Voor de wachtenden; veel geduld toegewenst en veeel ROZE testen! x Roosje
Ik heb hier sinds 2 dagen ontzettend veel slijmverlies wat kan dit betekenen? Verder wat lichte krampjes onderin mijn buik. Ongi moet ik nog niet worden, volgende week vrijdag pas de 27e ik hoop misschien toch iets in de vorm van een innesteling Ik zal jullie op de hoogte houden maar dat slijmverlies is echt bah, heb inlegkruisjes nu voor anders blijf ik verschonen
Roosje gefeliciteerd! Dames die ongie zijn geworden, da's flink balen! Mystic Sun dat slijmverlies is hier ook erg herkenbaar, het is ook anders slijm dan normaal, het is erg plakkerig en dik, sorry voor de details! Hier ook buikpijn en kramperig gevoel in m'n buik. Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik ook veel meer slijmverlies dan normaal, weet alleen niet of ik dit ook gelijk na de innesteling had.