NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    je mag gewoon in bad hoor.. zo het maar niet gloeiend maken anders verbrand je jezelf :D maar een lekker warme bad mag wel hoor.. het gaat alleen om in de laatste weken dat het weeen kan opwekken.

dit is wat ik heb begrepen dus als iemand anders anders weet te vertellen hoor ik het graag.. met bronnen dan graag haha

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    idd spannend.. heb nog last van mijn tandvlees. meestal is ie de volgende dag gehelen.. nu niet hmmm.. vind dat dan toch vreemd.
    slecht herstellend tandvlees

Heb je toch nog even kunnen slapen? glaasje cola is niet goed ;) warme melk :D

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    GEFELICITEERD ROOSJE

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    en aan alle meiden dir rood zijn geworden :( sterkte en veel sucess in volgende ronde.

5. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Onder mijn berichtje heb ik mn cyclus met LF staan!
    Ik ben erachter gekomen door te tempen en het gebruik van ovu-testen.

Mijn temp geeft t zelfs nog slechter aan, omdat mn temp zelfs pas na 3 a 4 dagen stijgt na mn eisprong!

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    jeetje, ook raar dat je LF steeds veranderd. En wat raar dat je temp pas veel later stijgt. Misschien iets met late progesteronwaardes ofzo?

7. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    @ Roosje: gefeliciteerd, geniet ervan!
    Verder pak ik snel wat HCG mee. Hopelijk help het.

Iedereen op het wachtbankje sterkte
    Alle rode dames: balen en alvast succes voor de volgende ronde

Hier ben ik volop in mijn klusdagen.
    Deze maand ook voor het eerst aan het tempen. Maar het schommelt flink. Ik hoop dat ik er aan het eind van de cyclus toch nog iets uit op kan maken.

Knuffels

8. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @Pixie, weet ik... maar ik lust geen melk.... ;)
    Zou de 19de echt je NOD zijn dit keer? Afgelopen rondes was ie steeds eerder dan verwacht, toch?

Meiden, hier ook veel wit slijmverlies... maar ik kan me niet meer herinneren of dit bij mijn zw ook zo was...

Hoop dat de temp komt van een kort nachtje... heb misschien 4 uur geslapen...

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik heb het dus op 24 dagen gezet. dus zou ook nog eens kunnen dat ie zelfs later komt dan 19e.
    hmm dan wil ik eigenlijk niet de 23e testen toch.. dan is dat mogelijk ook nog te voeg. ag.. we zien wel :D hehe

ik moet nu naar me werk.. tot laterzzz

10. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Hallo lieve dames,

Ik ben nieuw hier en zit met een probleem. Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven of zeggen of dat bij jullie ook voor is gekomen. Het zit namelijk zo.

op 28 juli was me eerste ongesteld dag normaal wordt ik dan weer 4 weken later zeg maar 28 aug. Dat was niet het geval ik ben dus op 22 aug ongesteld geworden. dat heeft ongeveer 4 a 5 dagen aangehouden en eindigde op 26-27 aug. Daarna op 6 sept heb ik eerst licht bruin slijm verloren en darana werd het donkerder en vies zag het er uit dat bleef 2 dagen dus zo 6 sept en 7 sept daarna was het ook over. Nu weer op 12 sept het zelfde verhaal maar dit keer roze achtig met licht bruin erbij dat hield ook 2 daagjes aan tot 14 sept en nu nog niet verder meegemaakt wel beetje maagzuur en pijn in me onderrug verder alles normaal wie o wie herkent dit en kan me helpen. wil graag zwanger worden heb 3 maanden geleden een miskraam gehad was er kapot van. Wat kunnen deze verschijnselen betekenen?

mvg

Yakout

11. queensan

queensan Actief lid

3 jan 2008
    154
    0
    0
    huismoeder en schoonmaakster
    groningen
    hoi

ik kom me tocht weer melden
    ik kan tocht niet zolang bij jullie weg blijven

mijn nod is donderdag de 18e
    wil iemand me ff op de lijst willen zetten

gr sandra

12. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    HELP!

zonet toch maar even getest met cb, de streep test...

na 7 minuten kwam er een heel dun streepje tevoorschijn, moet die streep niet net zo dik als die andere zijn?

13. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @ roosje GEFELICITEERD ! het is je gegunt
    pik even wat hcg mee hoor

@iedereen
    heb nog geen ongi :p:p:p en krijg nu wel erge testkriebels wil nog even afwachten als het me lukt

liefs redi

14. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Kan het niet laten om toch af en toe te kijken....!

@Ikkuh, ze zeggen, een streep is een streep....! Een hele voorzichtige gefeliciteerd..

15. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    nee zeker niet later zou ik nog even een test doen
    streep is streep word mij altijd verteld
    ik hoop het snel te horen
    ik had voor me mk ook een lichte streep

kus redi

16. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    de streep is wel echt blauw, maar heel dun... nou ja later nog maar een testje doen dan, ben in ieder geval nog niet overtuigd.....

17. Els3

Els3 Lid

28 aug 2008
    7
    0
    0
    Nijmegen
    dagdag,
    Mag ik ook nog mee? 25 september is mijn NOD...

Ik zit in mijn vierde poging. De eerste twee pogingen had ik heel sterk het gevoel (eigenlijk al direct na het klussen, bij ons ZI omdat ik lesbisch ben) dat het niet gelukt was. :(
    De derde poging voelde de inseminatie anders en kreeg ik behoorlijke symptomen, waarvan de duidelijkste mijn borsten die een cupmaat groeiden, en ik voelde me ook echt anders. Tot een paar dagen voor NOD, toen was het weg. Menstruatie was wel echt anders dan normaal (eerder, heftiger, langer): volgens mij is bevruchting/innesteling toen wel gelukt, maar toch mis gegaan. Deze keer ben ik er weer van overtuigd dat het niet gelukt is. Geloven jullie dat je het kunt 'weten'? Ik hoop volgende week te kunnen zeggen dat dit gevoel grote onzin is! :)

18. Dreamer1971

Dreamer1971 Actief lid

16 sep 2008
    447
    0
    0
    Is er nog plek voor mij?
    Geen idee hoe ik het zelf moet doen ben niet zo handig.

NOD is 23 september dus een weekje nog :(

19. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Bedankt dat je 't ff meldt, heb 'm meteen veranderd.
    Vrees dat ik vandaag of morgen toch wel op rood mag en aan een nieuwe cyclus begin... :(

20. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hey ben ik ook weer even. Ik zie dat er toch nog een paar zwangeren bij zijn gekomen: gefeliciteerd! En meiden die ongesteld zijn geworden: blijf positief, volgende maand is het vast wel raak!

Ik lees bijna alles wel mee maar heb niet zoveel tijd om een berichtje te plaatsen.
    Hier voel ik helemaal niks aan mijn lijf... Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi word eind van de week. Kan het alleen maar meevallen! Ik ga ook expres geen test in huis halen want ik ken mezelf haha. Mocht ik het mandag nog niet zijn dan sjees ik wel even naar de Kruidvat.

Ikkuh volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger, wanneer ga je weer testen?

Groetjes

Deel Deze Pagina