ik zat eigenlijk te denken om strax even een gevoeligeren 1 bij de etos te kopen... maar met 2 dagen overtijd moet je toch wel een knal positief resulstaat hebben dan toch.... en komt er na 5 minuten geen indrooglijntje ofzo, of kan dat niet.... pfff wat ben ik onzeker vandaag zeg
x 196 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 18: Dib 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 & Marloes80 25: SylviaM & cin1979 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & MilkHd 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia & Laurhen 196 passagiers voor de roze kinderwagen! 18 Zwanger!!, 69 Ongesteld, Negatieve test, 0 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah Jojo82 20 september: Minnie22 butterfly23 Daiquiri 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey & Laurhen Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Bah, ik kan het niet langer afdoen als spotting; de zijn gearriveerd. BAH BAH BAH
*Shyness* Sorry meid *Roosje75* Proficiat en bedankt voor de HCG, zal het kunnen gebruiken Mijn ongi zijn nog niet gestart, normaal ben ik héél stipt, maar na m'n pil (toen ik m'n menstruatie na 6 mnd eindelijk kreeg) zat mijn cyclus tussen de 29 en 31 dagen, dus geef ik het nu ook nog even 3 daagjes extra Dan wordt het zaterdag nogmaals testen (testje van gisteren was negatief), voel me niet alsof ik ongi moet worden maar ook niet alsof ik zwanger ben. Zit met een serieuze verkoudheid misschien dat ik daardoor enkel symptomen mis: voel me misselijk, heb krampjes, ... maar van wat hé? Doei
Hallo lieve dames, Ik ben nieuw hier en zit met een probleem. Ik hoop dat jullie me antwoord kunnen geven of zeggen of dat bij jullie ook voor is gekomen. Het zit namelijk zo. op 28 juli was me eerste ongesteld dag normaal wordt ik dan weer 4 weken later zeg maar 28 aug. Dat was niet het geval ik ben dus op 22 aug ongesteld geworden. dat heeft ongeveer 4 a 5 dagen aangehouden en eindigde op 26-27 aug. Daarna op 6 sept heb ik eerst licht bruin slijm verloren en darana werd het donkerder en vies zag het er uit dat bleef 2 dagen dus zo 6 sept en 7 sept daarna was het ook over. Nu weer op 12 sept het zelfde verhaal maar dit keer roze achtig met licht bruin erbij dat hield ook 2 daagjes aan tot 14 sept en nu nog niet verder meegemaakt wel beetje maagzuur en pijn in me onderrug verder alles normaal wie o wie herkent dit en kan me helpen. wil graag zwanger worden heb 3 maanden geleden een miskraam gehad was er kapot van. Wat kunnen deze verschijnselen betekenen? mvg Yakout
'ze' zeggen altijd dat je HCG na 16 weken enorm is afgenomen. Dus ik dacht bij mijzelf 'laat ik dan nog maar gauw wat strooien hier!' Emmers klaar? Vullen maaaaaaaaaaaaaaaar! *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG* *HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*HCG*
Kan er iemand met wat gezondheid strooien lol. Ik ben zo ziek! Vanavond naar de dokter en ga direct ook aan haar vragen om m'n bloed te nemen, dan weten we direct of ik zwanger ben of niet
Heb hier slijm met wat bloed erin, zijn er misschien zwangeren die dat in het begin ook hebben gehad en nu "gewoon" gezond zwanger zijn?!
heej Yakout.. lees net je stukje.. als je op 28 juli ongesteld bent geworden en je hebt een 28 dgse (4wken) cyclus dan zou je het op 25 aug weer moeten worden.. dat was dus een paar dagen eerder.. normale menstruatie zou ik zeggen.. het bruin verlies zou je eisprong kunnen zijn.. sommigen (ik ook zo af en toe) verliezen dan wat (oud) bloed. Een week later heb je bij bevruchting je innesteling en dan kun je 1 a 2 dgn wat lichtroze bloedverlies hebben.. een week daarna kun je testen.. het klinkt dus hoopgevend als je zwanger wilt worden en zou qua cyclus wel kunnen kloppen.... Hoop dat je er wat mee kunt...
zo bgint mijn ongi altijd maar kan natuurlijk ook bij zwangerschap nog wat bloed verliezen.. zou t naast me neerleggen.. kan dus allebei... en nu breek ik weer uit.. aangezien ikzelf heel ff dacht weer zwanger te zijn (in mijn geval gelukkig niet) ben ik weer wat actiever hier gaan meelezen en t was/is zo spannend...hihihi.. maar ik ga dr weer van tussen en lees weer in stilte mee.... SUCCES ALLLLLLL
Hallo ichtus bedankt voor je duidelijk euitleg ik snap het nu wel. Alleen me vraag is eigelijk kan ik vandaag een kruitvat test halen die van 2x in verpakking voor 5 euro en dan gaan testen? of is het daar te vroeg voor wat denk jij? En zijn die testen goed? heb jij er ervaring mee gehad? alvasty bedankt
Ik heb net een CB test gedaan, IK zie een heel heel heel licht streepje maar vrees dat dat gewoon verbeelding is ofzo. Ondertussen nog steeds geen teken van ongi.
ik heb nog steeds geen ongi en vraag me af of ik zo een test kan halen of dat het beter is om die morgen te doen ik ben nooit zo laat met me ongi meestal 25 dagen maar ben er van 28 dagen vanuit gegaan me vriend vind het nog niet nodig om te testen maar ik kan eigenlijk niet meer wachten heeft het zin om nu te testen of niet ? kus redi
Met hoeveel dagen heb je nu gerekend dan? Ik ben dit keer ook van mn langste cyclus uitgegaan en mag morgen testen. Je kan natuurlijk een testje wagen heb ik ook gedaan maar helaas negatief. Nu ga ik m morgen weer doen.. spannend! Heb jij wel de klachten? X
nou klachten zijn een beetje weeig in me maag en af en toe een beetje dizzy me buik is wel opgezet bij me schaamstreek en dat heb ik echt nog nooit gehad voor een ongi heb ook in de verste verte geen gevoel dat er een ongi komt maar moet wel zeggen dat ik gek word en me erg onzeker voel ben het zat om telkens naar de wc te gaan met het idee zal het nou wel of niet ? ben van een cyclus van 28 dagen uitgegaan kussie redi
Nou, dan koop je gewoon ff een test joh ha ha heb ik ook gedaan hoor. Ik heb echt al heel de week ongipijn wat ik anders nooit heb. Soms ook idd een weeig gevoel.. Je wordt er gek van.. En misschien wel helemaal voor niks. Succes ermee he. Laat ff horen als je getest heb. Liefs x
ja dat is het hem juist ben bang als ik een test heb gedaan dat hij negatief is en dat hij een week later wel positief is dan voel ik me na me eerste test mooi rit en heb nog steeds geen zekerheid:S welke test kan ik eigenlijk het beste halen ? liefs redi
Ja het is wel lastig. Je blijft wel in de onzekerheid. Ik heb tnt steeds die dure gekocht maar je kan ook gewoon 2 voor 5 euro bij de kruidvat. Dat lees ik hier wel eens. Had er nu van matcare gekocht die kan 4 dagen voor je nod gebruiken. Kga het vanavond of morgenochtend doen dan. Van clear blue zijn ze ook heel goed die digitale. Succes ermee Liefs