hoeveelste ronde ben jij bezig ? dit is zo mn 4e ronde kruidvat is een goed idee thanks maar zoals ik op jou banner zie ben je uitgegaan van een cyclus van 36 dagen is dat niet een beetje een te lange cyclus? liefs redi
Wij zijn vorige jaar in november getrouwd. Toen wilde we pas echt voor een kindje gaan. Maar deze maand pas echt serieus ervoor geklust. Eigenlijk dus de 1e ronde. Nee heel lastig mn langste cyclus is 36 dagen! Het varieert van 28 - 36. Wordt je echt wanhopig van! Het meest is het 35 a 37 maar vorige maand opeens weer 28. Khoop nu op goed geluk! Heb wel klachten maar goed we wachten maar af X
nou hoop bij je volgende bericht o ppositief nieuws maar wel erg snel dus gewoon volhouden mijn cyclus is normaal 25 dus ik ga gewoon testen denk ik en dan over een paar dagen weer ik hou je op de hoogte kus redi
@ Ikkuh22 Heb je nog een keer getest met een gevoeligere test? Ik ben mn urine aan het ophouden ha ha mn mannetje kom zo thuis en dan gaan we weer is testen spannend! x
Zoooo.... kom een dagje later weer kijken en gewoon meer dan 10 pagina's erbij! Heb niet alles gelezen, geen tijd. Zijn er nog spannende dingen gebeurt? Hier nog niets te zien, morgen testen
nee ik kon geen gevoelige test krijgen bij etos hier... dus nog maar een gewone mee genomen, en die doe ik morgenochtend met ochtendurine... is toch beter?
Ja ze zeggen wel dat het beter is maar ik gooi er straks 1 tegen aan en dan morgenochtend gewoon weer. Heb er 4 leggen . ha ha. Maar mn mannetje belde net pas dat hij weg ging van huis en dan moet ik nog een half uur het ophouden en ik moet zooooooooooooooo nodig! x
nou spannend allemaal hoor hier nog niks te zien dus morgen ochtend testen heb net de testen bij de kruidvat gehaald die van 2 voor 5 dus moet lukken morgen heeft iemand ervaring met die testen ? kus redi
Roosje, van harte gefeliciteerd meid. Ik hoop dat je een heerlijk zwangerschap zal hebben. Ikkuh22 en SweetMisery, spannend. Een streep is een streep, zeggen ze. Een beetje zwanger bestaat niet. Dussuh...... ik denk wel dat jullie zwanger zijn. Spannend hoor! Ik ga in ieder geval heel erg hard duimen voor jullie. Ennuh.... Jannn. Hou je ons niet te lang in spanning? Voor alle meiden die de duivels weer op bezoek hebben, veel sterkte en heel veel succes voor de volgende ronde.
Ha meiden! Ik zie een lichte steep en mijn man zag m ook! Op de bijsluiter staat bij een lichte streep ook positief! Morgen weer proberen! O ik ben zo blij! Kben vanavond op kraambezoek dus dat is helemaal leuk! Meiden jullie ook heel veel succes. x
hoi meiden ik vroeg of ik ook op de nod lijst mocht maar ik ben nog niet toegevoegd maar me nod is 18e gr sandra