@ Roosje75; Gefeliciteerd! @ Jannn; voor jou ook alvast een voorzichtige felicitatie @ ikkuh22; heb je geen foto van de testen? Dan kunnen wij misschien meekijken of we ook een tweede streepje kunnen ontdekken. Succes in ieder geval! @ All; Succes met klussen, afwachten, zwanger worden, zwanger zijn of juist veel sterkte als je toch ongesteld bent geworden of een miskraam hebt gehad. Ik kan het allemaal niet goed meer bijhouden hier, want jullie beppen behoorlijk snel, haha.
x 197 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 18: Dib & queensan 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 & Marloes80 25: SylviaM & cin1979 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & MilkHd 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia & Laurhen 197 passagiers voor de roze kinderwagen! 18 Zwanger!!, 69 Ongesteld, Negatieve test, 0 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah Jojo82 20 september: Minnie22 butterfly23 Daiquiri 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey & Laurhen Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Je bent toegevoegd, queensan.
hier nog steeds geen ongie.. ik ben zo zenuwachtig... mijn testen van babyboomshop zijn nog niet binnen dus nog ff afwachten voor iedereen die zwanger is gefeliciteerd.
Geen bloed geeft moed. zeggen ze hier dan altijd maar. Ik hoop voor je dat je test positief gaat zijn. Net als voor ons allemaal @zwangeren: gefeliciteerd!
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Dus alweer dag 40 vandaag. Al had ik vandaag wel een flink lagere temperatuur (de vorige keren daalde die steeds pas halverwege de menstruatie).
Allemaal alvast bedankt. Mn man is nog heel voorzichtig morgenochtend ga ik heel vroeg mn bed uit tegelijk met mn man en dan nog een keer testen. Als de streep nog er niet van afknalt dan koop ik even een digitale. Maar ik kan het zelf nog niet echt bevatten! x
Ik had wel ongipijn maar nu al een week lang wat ik anders nooit had. Spannend hoor! Succes en ik duim met je mee. Kheb nu zo zwangerschapstest gebruikt die je een paar dagen voor jenod kon gebruiken. Hopelijk wel betrouwbaar. Er stond 99%. x
Zwanger! Maar licht dus kga het morgenochtend weer doen! Maar in de bijsluiter stond bij een lichtte streep ook positief! x
Die testen zijn van Mat Care moet je ff op internet kijken. Vandaag besteld morgen in huis. 99% betrouwbaar. Hoop morgen echt nog steeds positief. Het is voor ons de eerste en we zijn nog best wel jong maar we zijn zo blij! Zit al helemaal positiekleding te bekijken ha ha. maar tis niet te hopen dat ik toch nog ongi wordt want dan is het echt huilen ha ha x
Tsja ze zeggen dan een streep is een streep he! Belde vanavond met n vriendin, die is nu 6 weken zwanger, en die teste pas 5 dagen na haar NOD licht positief.... we wisten vanelkaar dat we bezig waren, dat is best wel leuk, en kun je de spanning wat delen! Ik heb gister de hele dag ongi pijn gehad, vannacht ook nog, maar vandaag niet meer... wel n opgezette buik... pfff spannend hoor, kinderen 'maken'