ja die helpen je verder heerlijk hou ons op de hoogte hoor we moeten een recoor roze halen deze maand
Waarom moet je je voor zo'n vraag schamen? Het is voor de meeste hier toch nieuw. Ik besef ook nog niet helemaal hoe ik moet handelen als het zover is. Gezellig dat je blijft Redi!
ja zeker doen we alleen jammer dat me mannetje er niet bij kan zijn er komt morgen ochtend een vriendin van me anders word ik gek als ik het alleen moet doen ik kom zeker gelijk om te vertelen hoe of wat
O maar moet dat in een bepaalde tijd, al snel of niet? Kmoet heel de week nog werken, kreun... Hoe moet ik dat doen? irritant dat ik er gewoon nog niks van af weet ben al hard aan het google
meestal kan je bij een verloskundige ook in de avond terecht dus je kan ook eerst daarheen en het heeft toch niet zo een super haast 1 weekje wachten kan altijd lijkt mij als het er zit zit het er
Ow dus het is niet gek? Ha ha. Eeen vriendin van mij was ook voor het eerst zwanger en die wist alles, Maar goed ben al hard aan het zoeken en vragen aan jullie. Thanks. xx
voor iedereen is het nieuw voor mij eigenlijk ook maar wil graag alles weten haha dus ben wel blij dat ik al een hoop weet maar kom erachter dat ik heeeel veeeel dingen tegen kom die ik ook niet weet wist ik maar of ik zwanger ben of niet haha
Nou telkens kijken of je nog niet ongi bent geworden. Haha, vond hem wel leuk. Maar het is wel waar, je kijkt wel extra vaak.
Meiden ik ga mn bed opzoeken. Eerst ff lekker douchen. Ben de laatste dagen erg moe... Morgen weer testen. Kwilde er net weer 1 doen maar het mag niet ha ha. Tot morgen x
goede avond meiden ik was dus echt schijnzwanger ging net naar de wc en verloor bruin bloed dus ongesteld helaas volgende keer beter nu wil ik alleen aankomende maand gaan tempereturen, doen jullie dat ook en moet ik dat dan vanaf vandaag gaan doen? liefs kim
zo weer een liter limo op ik vraag me af waar ik he laat ben hellemaal niet zo een lurker maar ik heb het al op voor ik ernaar kijk het jammere is dat je wle vaak moet plassen dan en gelijk ff kan slipgluren hahahaha normaal zit ik na 1 glas al vol raar allemaal maar durf niet te hard van stapel te lopen
Even een vraagje tussendoor; hebben jullie iets gevoeld tijdens de mogelijke innesteling? En hadden jullie ook last van afscheiding tijdens de eisprong? Ben zo benieuwd. Ik denk het wel gevoeld te hebben.
@ kimmetjuh ach jammer joh naja nieuwe ronde nieuwe kansen ik temperatuur niet volgens mij maak je jezelf er hellemaal gek mee teminste ik wel