Dat is wel de bedoeling! Maar vandaag eerste dag, dus dat duurt nog ff. Had het totaal nog niet verwacht. Dacht echt dat we goed zaten. Maar helaas. Morgen ga ik Etos pillen halen. Nieuwe templijst starten en andere ovutesten. En dan zien we wel weer. En ik ga naar de HA. Ik snap niets meer van m'n cyclus! Vertel, wat is jou verhaal? Ook lage cyclussen iig! Liefs, Manon
mijn cyclus was altijd mooi rond de 30 dagen, maar na mijn zwangerschap werd het anders. dacht eerst, dat het weer mooi regelmatig was... maar helaas, opeens 90 dagen en nu tussen de 34-40 dagen. Kon een jaar duren zei de HA. etospillen, tempen hier ook! met die pendel moet het helemaal goed komen. zijn jullie bezig voor een 1e kindje?
ik weet het ik weet het ...maar na 66 ronde ga je cynisch worden en zeg je liever ik zie je in sep wel dan dat ik hard op zeg ik mag in aug blijven....veel hoop wil je niet meer hebben na zo lang...dan is het makkelijker te handelen om te zeggen ik krijg toch mijn nod wel Maar tuurlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg ( maar dat zal wel niet haha)
ik ben vandaag ongi geworden dat wil dus zeggen dat ik 30 aug weer nod dag heb dus ik val er net buiten...ik wens jullie veel succes met zwanger worden..... Fijne dag
Hey, Ja, wij gaan voor een eerste kindje. Ik had niet gedacht dat je daar zo mee bezig kon zijn... Hopelijk heb ik deze maand ook weer 41 dagen. Het maakt het er niet makkelijker op om onregelmatig ongi te zijn.. Heb je wel eens met een persona gewerkt? Ik dacht dat ik goeie ovutesten had (kruidvat) maar ik hoorde dat deze vaak vals positief geven... welke gebruik jij? Liefs, Manon
ik gebruik de persona! deze maand voor de 2e keer. had hem eerder gekocht, maar toen kon hij ongebruikt de kast in, toen was ik zwanger. Bij ovu testen krijg ik geen duidelijke uitslag. Bij die van cb, die digitale kreeg ik zelfs helemaal geen smiley te zien en was die maand toch zwanger geworden
Dus jij denkt dat de persona wel goed werkt? Ik zit er nu sterk over te denken om er een aan te schaffen. Ik zal eens zoeken op internet wat ze kosten... en ik denk dat ik ovutesten van matcare ga proberen..
Nou.. ze zijn nogal duur wat ik zo zie. 94,95 euro! Of heb jij ze goedkoper? Dat vind ik wel erg veel geld voor zo'n ding. Als ik nou 100% weet dat het werkt....
ik heb er een via marktplaats aangeschaft toen. nog geen 30 euro. dan moet je hem alleen resetten en dan kun je hem als nieuwe gebruiker gaan gebruiken.
Daar heb ik ook al gekeken idd. Sturen ze die dan gewoon naar je op? En dat is te vertouwen allemaal?
1: Marloes80 2: 3: 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 2 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Tja, het is wel de laatste dag van augustus, maar vond je zo alleen! Het zal onze eerste ronde zijn, aangezien ik zondag nog van de pil ongesteld ga worden.... kans is dus enorm groot dat ik die septemberlijst wel ga meemaken en wie weet hoeveel erna, maar goed, ik wens het jou als eerste toe, zo bovenaan de lijst en zo ben je niet geheel alleen....
Thanks Marloes! Ik dacht al... waar ben ik?! Volgende keer svp de laatste lijst quoten, Jutte! Welkom in september! Liefs, Manon
1: Marloes80 2: 3: 4: 5: Manon77 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19: 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Jutte 3 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img410.imageshack.us/img410/7730/passea6.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen
Moet ik nog ff naar zoeken! Maar vast wel. En anders laat ik het gewoon opsturen en maak ik de kosten erbij over. Komt wel goed. Maar het is dus wel te vertrouwen? Vind het anders helemaal zonde geld... Ze zijn nu ook in de aanbieding voor 70 euro... dan heb je een nieuwe... Ik zal vanavond eens met mijn hubbie kijken!