NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    net een jaar geweest.

2. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    Hallo Meiden!

Ik kom me voorzichtig alvast even laten zien, ik kom nog net ff niet de lijst tekenen (nog niet) Ik hang nog op 28 augustus, maar mijn ei weer te laat, dus is het maar enkele dagen verschil om me hier aan te komen melden en eigenlijk heel augustus toch oversla... Dus zodra ik me hier echt kom melden na het weekend hihih dan was me ei echt weer veel te laat.

Ennuh... er word flink geroddeld over jullie in Augustus... JULLIE KLETSEN TE WEINIG!

Groetjes Gabrielle

3. Love Child

Love Child Actief lid

21 jul 2008
    152
    0
    0
    Noord Holland
    Hi dames!

mystiklady: het is toch ook geen wedstijdje of wel? ik vind dat zo iets kinderlijks...sorry hoor :(

4. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    whaha absoluut geen wedstrijd! maar tis zo gezellig :)

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

kletsen te weinig...
    puh!

ik heb eigenlijk ook niet zoveel te melden... :)

6. Teigetje1978

Teigetje1978 Actief lid

28 jul 2008
    155
    0
    0
    Eibergen
    Ik ook niet en als ik iets te melden heb doe ik dat!

grts!

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
  8. Teigetje1978

Teigetje1978 Actief lid

28 jul 2008
    155
    0
    0
    Eibergen
    Nou nou gaat lekker zo tussen de bus en kinderwagen!

Wat een onzin zeg wat maakt t nou uit of je veel of weinig mee klets?! We willen toch allemaal een klein wondertje onder ons hart hebben groeien!?

Heel veel roze voor iedereen of je nou in de bus zit of kleine wagen!

En voor de kletsers onderons veel kletsplezier en laat de gene die dat niet doen ook in hun waarde!

Gr Teigetje1978

ook geen grote kletser, meer een meelezer!

9. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Goed geduimd mensen! Het bruinverlies is opgehouden dus we kunnen deze maand toch aan de slag! :whistle:

1e ovu-test gedaan: negatief.
    Ik verwacht ook dat mijn ei een heel stuk later komt dan anders omdat mn lijf zo ontregeld is geweest.
    Denk dat mijn NOD ook een stuk verschuift, maar weet pas wanneer als we een positieve ovu-test hebben!

10. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

dat is mooi Zinah! ik hoop dat alles lekker voorspoedig gaat lopen bij je!

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Wat spannend allemaal....

Vandaag ook een ovu-test gedaan en ook negatief. Maar volgens de calculator heb ik dinsdag mijn eisprong. Mijn positieve dagen kunnen dan toch nog komen? Ik zit nu in ronde 7 en deze maand proberen we het voor het eerst met de ovu-testen.....ben benieuwd.... ;)

Groetjes,
    Wendy

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Ik ben weer terug van vakantie en kan nu weer eens lekker op mijn gemak hier lezen.
    Omdat ik ineens een cyclus van 24 dagen had ben ik maar wat eerder dan anders met de ovutesten begonnen. Tot nu toe nog niet positief, maar al wel een aardig donkere tweede streep. Nog even doortesten dus.

Elke keer toch weer spannend!

13. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoihoi,

'k Heb even getwijfeld, maar ik kom me toch maar even melden voor september. Op 29 juli werd ik eindelijk ongesteld (de keer daarvoor was 2 mei), dus ik heb mei, juni en juli overgeslagen. Augustus gaat met mijn lange cyclus (normaal gesproken 35-40 dagen) ook niet lukken, vandaar dat ik het nu maar op september houd. Een banner waag ik me dit keer niet aan, ik heb namelijk geen idee hoe lang het deze keer gaat duren. Een zomerkindje lijkt met ook wel erg leuk, na 3 winterkindjes.
    Wie o wie wil mij ergens half september op de lijst zetten?

Groetjes, Pippa

14. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente

1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978
    2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974
    3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno
    4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Michelle04 & Coni & Meis1984
    5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen
    6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke
    7: Natassie
    8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child
    9: Vanillivi
    10:
    11:
    12: MyPrecious & Daan78
    13: Tessa8
    14:
    15: Pippa
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21: Moontje
    22:
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30: Jutte

49 passagiers voor de roze kinderwagen!
    .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag

TESTMARATHON

7 september
    Coni
    Natasssie

10 september:
    Suzie80

13 september:
    Manon77
    Tessa8

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.

@Pippa: heb je dan maar op 15 september gezet! Welkom en suc6!

15. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hey Ladies!

Hier vandaag een iets donkerder streepje op de ovutest. Temp was ineens lager vanmorgen en had iets vruchtbaar slijm. Lijkt erop dat mijn ei er aan komt en dus een stukje eerder. Misschien de Etospillen?

Nieuwe meiden welkom! Veel succes en we gaan voor roze!

Ik wil ook ff reageren op de opmerking dat we te weinig zouden kletsen. Wat een onzin. Ik heb ook in augustus gezeten en daar wordt idd veel gekletst, maar mi weinig over NOD en wat daar mee samenhangt. Veel over ditjes en datjes. Maar dat is ieders eigen... Heb een aantal keer een vraag gesteld waar je geen antwoord op krijgt omdat er wrs overheen gelezen wordt. Iedereen moet zelf weten wat ze zeggen en waar ze over kletsen, maar vind het erg flauw om te zeggen dat anderen te weinig kletsen. Heb er ook geen tijd voor en ik vind het zo wel prettig, want zo is het tenminste bij te houden...

Laat iedereen gewoon in de waarde en als je vind dat er in september teweinig wordt gekletst dan moet je zorgen dat je zwanger raakt en niet naar september hoeft! :D (lijkt me een leuke oplossing toch?)

Dat wou ik ff kwijt....

Hoe is het verder met iedereen?

Liefs, Manon

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Bedankt Manon, de 15e lijkt me helemaal prima!

Groetjes, Pippa

17. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ik vind het niet leuk dat iedereen zo tegen mystiklady reageer !
    ze bedoelde het helemaal niet bot om te zeggen dat jullie niet door kletsen,dat bedoelde ze meer als een geintje!
    ja er word veel geklets in augustus en het is heel gezellig en ja door het vele geklets lezen we soms over een paar vragen heen, dat hebben wij ook ! dan stellen we hem gewoon nog een keer!
    en iedereen mag gewoon mee kletsen en krijg gewoon een antw op !
    Ik wou gewoon ff me verhaal doen want vind het niet leuk dat jullie zo reageren terwijl ze helemaal niks kwaads bedoeld!

18. Daphne1984

Daphne1984 Actief lid

1 jul 2008
    446
    0
    0
    Nijmegen

1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978
    2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna 1974
    3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno
    4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Michelle04 & Coni & Meis1984
    5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen
    6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke
    7: Natassie
    8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child
    9: Vanillivi
    10:
    11:
    12: MyPrecious & Daan78
    13: Tessa8
    14:
    15: Pippa
    16:
    17:
    18:
    19:
    20:
    21: Moontje
    22: Daphne1984
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30: Jutte

50 passagiers voor de roze kinderwagen!
    .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag

TESTMARATHON

7 september
    Coni
    Natasssie

10 september:
    Suzie80

13 september:
    Manon77
    Tessa8

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.

Hoi meiden!
    Ik kom hier ook even een kijkje nemen! Ik ga op dit moment, na een cyclus van 19 en één van 45 dagen, maar uit van de langste cyclus.. Dus 22 september pas NOD.. Dat is nog een eeuwigheid! Maar ik ga er stiekem wel vanuit dat het eerder komt.. Dus ben met ovutesten aan de slag gegaan!

Wat betreft de opmerking hier: ik denk dat dat t 'nadeel' van internet/forums/msn is.. Je kunt uitspraken zo anders interpreteren dan ze bedoeld worden...
    Maar t geeft toch allemaal niks.. Meiden kletsen wel als ze dat willen.. Veel of weinig.. :) Allebei prima!
    Ik ga nog ff lezen hier en daar!

Liefs..

19. mystiklady

mystiklady Fanatiek lid

25 apr 2008
    1.787
    0
    0
    zuid holland
    whahaha sjonge jonge houd je schoenen aan als je je op de tenen getrapt voel zeg, het was idd onder het mom dat het erg stil is hier, en dus totaal niet vervelend bedoeld, maar ach, als jullie er dat niet eens inzien, en jullie jezelf alleen maar blindstaren op zo'n suffe lijst... wat doen jullie hier dan vraag ik me af (en ook dit bedoel ik echt niet lelijk,maar dan kan je net zo goed in je kalender kijken hoor)

groetjes

20. Zinah

Zinah Actief lid

28 jul 2008
    195
    0
    0
    Welkom nieuwe septemberdames!
    Het begint al druk te worden in de roze kinderwagen, ik voel me hier wel op m'n plek.
    Vorige maand had ik er nog geen idee van dat de NOD-topics ietsje meer zijn dan alleen een lijst dus ik klets voor het eerst echt mee en da's fijn. Hoef ik tenminste niet elke dag m'n man gek te kletsen over cycli en eieren 8) (hoewel, hij raakt er al aardig in thuis).

Kreeg vandaag een pakketje van Baby-walz: sterilisator en een superstoer flesje van Rock Star Baby.
    Nee, ben niet voorbarig, het is voor m'n zusje! :p
    Die is in november uitgerekend en is volgende week jarig, vandaar.
    Wel een klein beetje moeilijk om die spulletjes weer af te geven ;)
    Nou ja, wie weet kunnen we nog even samen zwanger zijn, dat zou echt bijzonder voelen. En dan te bedenken dat ik háár luiers nog heb verschoond vroeger, zij was mijn oefenbaby! :D
    (we schelen 10 jaar dus ik heb lekker kunnen moederen op mn 10e)

Deel Deze Pagina