Dank je wel weet ehet ook niet meer hoor ben zo onzeker heb 4 maanden terug een miskraam gehad was er kapot van... heb gisteren getest en vandaag met ochtend urine niks op aan te merken
ik denk dat ik even uit september topic blijf vandaag nee grapje. \/ maar uhmm. wie was het nou janne? voorzichtig gefeliciteerd. meiden op roodd...grrr.r... das niet de bedoeling zeg! Hier 2 dagen voor NOD en af en toe het gevoel dat het wel zou kunnen komen.. ik ben erg emo geweest gister avond maar dat had ook wat met het werk te maken was een pittige dagje.. dus moest even loslaten bij thuiskomst.... maar de emo is nu wel weer weg getrokken dus misschien lag dat toch echt aan mijn dag! ik wacht! (heb hier nog 2 ovu tests liggen.. denk eraan om het stiekum te gebruiken maar wil dat ook eigenlijk niet doen haha)
Yakout ik denk dat je gewoon nog iets te vroeg hebt getest zoals ik al eerder zei. Probeer het over een paar dagen nog een keer en probeer je cyclus uit te rekenen hier op de site, ga dan wel van 28 dagen uit.
Ja dat is goed die mevrouw van de operator is zo lief geweest om een banner voor me te maken die ga ik hier op plakken. Kan er echt zoveel verschil zijn als je 3 dagen dus in mijn geval te vroeg test ik moet dus eigelijk 19 sept gaan testen
Ja zeker kan dat een heel groot verschil maken, je hcg verdubbeld ongeveer elke 2/3 dagen, dus mocht je nu bijv 10hcg in je lichaam hebben dan geeft de test negatief aan, maar over 3 dagen dan is het ongeveer 30 en de meeste testen meten 25, dus dan zou die wel positief aan moeten geven, snap je hem?
Ik snap hem helemaal bedankt voor je uitleg 1000 maal dank nog een raagje hoe zet je nou een banner er op?
Vandaag m'n derde dag. Gisteren naar de huisarts geweest en zit tot einde week thuis met sinusitis. Ze heeft meteen m'n bloed genomen en vanavond om 18u weet ik iets meer. Duimen jullie voor me, tot nu nog steeds geen
Zie dat die uitleg niet meer nodig is Yakout Evy spannend! Ik duim me rot wel meteen wat laten weten he.
Ja ik heb denk ik ahha thanx ik laat je zeker weten ik heb nu wel ontzettende rugpijn onderin maar krampen zijn er niet
Ik heb daar eerlijk gezegd wel problemen mee, zeker als je 17 berichten plaatst waarvan 8 x dezelfde vraag in diverse topics... Ik snap dat je met vragen zit... Maar kun je dan niet beter afwachten op antwoord of informatie vergaren ipv tig x hetzelfde te vragen : Maar het zal wel aan mij liggen... :edit: Ik lees dat je eigen topic hebt! Mooi, kun je daar lekker klessebessen
Dat is dan toch aan mij ik ben nieuw en als ik het even niet weet dan ja dan krijg je dat maar nu weet ik hoe en wat door de aardige modeoperator hier
Hey hey meiden! Wat een drama hier zeg hihi Meestal ben ik diegene die dramatisch is haha Nou ik ben vandaag 26 jaartjes geworden! Ik voel het niet zo.. Maar ik heb wel lieve verhaaltjes op hyves van mensen haha Hey weet iemand of je met utrogestan kunt beginnen 7 dagen na de eisprong? Want als mijn bloed een lage progesteron aangeeft dan moet er zoiezo nu wat gebeuren anders (als ik een bevruchting heb) eindigt dit weer in ongi...
gefeliciteerd met je verjaardag puzzcat. wat jammer dat je het niet zo ervaar...heb je wel plannen voor de avond?