Dank jullie wel Nee doe helemaal niks noppes nada Ik heb er niet veel mee met de verjaardag... Mijn vriend en ik geven elkaar een knuffel das alles mensen krabbelen een paar dingen op H.y.v.e.s En thats it hihi Maar vind het wel lief om gefeliciteerd te worden door jullie
Gefeliciteerd Puzzcat. Tjemig dat is lang geleden voor mij 26 En wat betreft je vraag over utrogestan, heeft de gyn niks gezegd? Toen ik progesteron kreeg moest ik meteen de dag na mijn eisprong ermee beginnen
Ook van mij een felicitatie Puzzcat. En ook voor mij is dat al heeeeeeeeel lang geleden. Veel plezier vandaag ook al doe je er niet veel aan.
Waarom dan Puzzcat? Je zit op cd 15 dus hoogstwaarschijnlijk net je ei of niet? Meteen beginnen dan met die troep
Ik wou dat dat zo was joh nee mijn ei was er al met dag 9... Morgen moet ik progesteron prikken Auwie
hey hallo meiden hier nog steeds geen ongi en heb echt het gevoel dat dat ook niet komt ben sinds vanmiddag een beetje weeeg net niet misselijk zeg maar en geen ongi wel negatief getest vanmorgen maar idd geen bloed geeft moed en geen rood geen nood dus ik hou vol hoop dat ik zwanger ben anders weet ik echt niet waar die kwaaltjes vandaan komen als ik nou aan het zoeken was naar kwaaltjes dan zou ik het weten maar dit komt op als poepen zal het dan toch zo zijn ? dikke kus redi
Puzzcat van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Heb net alles ff bijgelezen van gisteravond, jullie schreven over dromen en nachtmerrie's, kijk maar even naar mijn onderschrift, dat is pas een nachtmerrie! Dit is helaas de omgekeerde wereld, ik kwam bij uit de narcose na de spoedkeizersnede en kreeg mijn kereltje in m'n armen en hij leefde helaas niet meer. Diezelfde dag werd ik een aantal keren wakker en hoopte dat ik het allemaal had gedroomd maar helaas deze nachtmerrie was de werkelijkheid. Kijk maar in m'n album daar staan een paar foto's in van ons prachtige zoontje Nick waar ik super trots op ben! Maar ik vraag me nog iedere dag af waarom? en dat zal altijd zo blijven..... Sorry voor het ego berichtje maar ik moest het ff kwijt.
Ok haha ben benieuwd me onder rug doet zo pijn een zeurende pijn is het ben de hele week al misselijk wanneer mag jij testen?
@yakout nou idd pijn im me onderrug gister zo erg dat ik niet wit waar ik het zoeken moest ik las net ook iets over opgezette klieren maar die heb ik in mijn nek en niet onder mijn oksels ik weet ook niet wat het dan is ben niet verkouden ofzo ja misselijk is het wel maar niet dat ik nou zeg ik moet kotsen ofzo maar heb wel dat als ik wat naars ruik dat het wel erger word nog geen ongi maar wel dan vanmorgen die test wat een raar iets had net het boek met alle antwoorden gevraagt en ik kreeg gewoon een volle JA bij de vraag ben ik misselijk omdat ik zwanger ben best beetje creepy dus weet ff niet meer wat ik moest denken en doen en jij ?
Och meid meid meid..... Tuurlijk is het verliezen van je kindje uber erg! We willen gewoon onze angsten kwijt,en ik wil je niet kwetsen...
als ik je verhaal zo lees ik heb precies het zelfde exact hahah jeetje heb ook getest maar was gisteren en vandaag negatief heb kruidvat testen gehaald weet uberhaupt niet of die goed zijn maarja we wachten af. maar wat bedoel je eigelijk met het boek? hmm klinkt interessant vertel?