Puzzcat je kwetst me niet hoor, zo bedoelde ik het niet. Ik snap best dat iedereen angsten heeft, ik bedoel eingelijk dat je nooit weet hoe het allemaal zal lopen, het ging bij mij allemaal goed, vrij snel zwanger, stond onder strenge controle en dan kan het toch zomaar opeens afgelopen zijn , alles spat als een zeepbel uit elkaar. Wij durven de stap weer opnieuw aan maar mocht ik zwanger raken dan zal het emotioneel een hele zware zwangerschap worden, lichamelijk ook denk ik want ik ben nog niet helemaal herstelt van de vorige zwangerschap. Ik bedoel alleen maar dat het krijgen van een kindje het grootste wonder is dat er bestaat! en dat het helemaal niet vanzelfsprekend is zoals heel veel mensen wel denken, ik bedoel hiermee niet mensen op dit forum hoor!
spirit70: dat is denk ik wel iedereen's grootste angst wat jou is overkomen. Heel veel sterkte met het verlies van je mooie manneke...
Ik vroeg aan het boek: "Ben ik deze maand zwanger?" Wat kreeg ik: Als je positief blijft wel! Dus, vanaf nu ben ik heel vrolijk en positief kijken of het helpt
Oke hier had ik nog wat vragen gesteld: Wordt het een jongen: Vraag het je vader (mijn vader heeft gezegd dat het een meisje wordt.). Wordt het dan een meisje: Ligt aan de situatie (haha) Krijg ik meer dan 1 kind? Als je je ervoor inzet Word ik nog ongesteld voordat ik zwanger raak? Ligt aan de situatie (hehe duuuuh) Nouja we zien allemaal wel. Wel grappig zo'n boek!
Dat boek met alle antwoorden: jeetje zeg dat dit bestaat haha ik heb 3 keer gevraagd of ik zwanger ben krijg ik de eerste keer: reken maar. de tweede en derde keer zegt het boek : ja zeker weten hoelang zou ik dit vol kunnen houden met steeds dezelfde vraag haha
Oh spannend, ben nog niet ongi. Vandaag is mijn nod. Ik heb nog nergens last van. Redi, jammer dat je nu nog niets weet. Blijven hopen en gezellig verder blijven kletsen hier in september.
Kan mezelf niet inhouden, moet met ochtend urine. Kan ik niet beter even een par dagen wachten? Al wil ik eigenlijk nu testen!
helaas ik ben vandaag ongi geworden dus mijn cyclus is gewoon van slag nou ja op voor de volgende ronde iedereen die een postieve test heeft gefelciteerd en geniet er van
als je een paar dagen wacht is de kans (als je zwanger bent) misschien iets groter dat de test gelijk vet positief is maar ja als je genoeg hcg in je lijf hebt kan het wel al. je moet doen waar je jezelf prettig bij voelt. de hele tijd onzekerheid / nieuwschierigheid zou ik persoonlijk gek van worden maar als het negatief is is de teleurstelling ook groot dus kan je hier weinig advies geven.
Maar als ik nu negatief test en na twee dagen nog nergens last van heb, dan kan ik toch nog een keer testen? Hcg verdubbeld toch?
tuurlijk je kan zovaak testen als je wilt. als je maar tegen de teleurstelling kan als hij negatief is. hcg verdubbeld met de dag als ik het goed zeg. het kan zijn dat je pas laat positief test (mijn vriendin pas toen ze 8 weken was en ikzelf 6 dagen voor NOD) wat ik hiermee wil zeggen is dat het bij iedereen verschillend is.
Ach, ik ga er ook nog niet vanuit. Het is pas de tweede ronde, dus verwacht wel dat hij negatief is. Welke test gebruikte jij toen voor je nod?
Maar jouw zwangerschap is helaas fout gegaan. Hoop voor je dat je snel weer een wondertje mag dragen. Ik ben wel ontzettend moe de laatste dagen. Wil nu ook eigenlijk even gaan liggen. Dan denk ik er ook even niet aan.