Ja, wie weet. Maar ik ga er toch niet vanuit. Zou wel erg snel zijn! Ik kijk het nog even aan en mocht er geen ongi zijn, dan test ik vrijdag nog een keer. Ga vrijdagavond namelijk de boot op. Of in! Haha!
Ik was mijn ei ook kwijt maar waarschijnlijk heb ik hem gevonden. Dacht eerst dat vrijdag mijn ei was geweest maar daarna zakte mijn temp weer. Nu pas worden de ovu testen lichter dus ik zal mijn ei gisteren waarschijnlijk hebben gehad. Misschien heb je nu ook een later ei...............
Dag allemaal, Ik ga jullie helaas verlaten. Ik wist het eigenlijk gisteren al, dat gevoel had ik gewoon. Ik heb dan ook geen test meer gedaan. Als jullie me zoeken; ik zit in Oktober, maar eigenlijk hoop ik jullie daar natuurlijk níet te zien! liefs, Katja
Waarom zijn die testen dan al zoveel dagen ongeveer hetzelfde, vorige maanden waren ze echt nauwlijks leesbaar (zie andere foto) totdat ie positief werd, dat was tenminste lekker duidelijk Nee ook geen wijsheden uit afscheiding helaas... *wacht rustig de maand af en klust nog wat* Zal als ik ongesteld wordt wel zien wanneer mijn ei nou was want die 14 dagen kloppen bij mij wel (tot nu toe iig ) Dank jullie voor het meedenken!
x 198 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 18: Dib & queensan 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville & Dreamer1971 & ikje80 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 & Marloes80 25: SylviaM & cin1979 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & MilkHd 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia & Laurhen 198 passagiers voor de roze kinderwagen! 18 Zwanger!!, 78 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah Jojo82 20 september: Minnie22 butterfly23 Daiquiri 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey & Laurhen Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Helaas...Bowen, caecilia,katjak op rood. Annie nega test en jannn twijfeltest.. als ik het goed heb onthouden even opgezocht: volgende dames op rood - Thasista,Nikita23, kiddo81, jessy, mikki80, hanneke78, yustin.. veel succes in de volgende ronde rode meisjes .. vind niet leuk al die rode aanpassingen.. waar zijn de roze?
Haaai dames, ik voel me niet zo lekker dus ik duik gelijk mijn bedje in. Stom genoeg een ongesteldheidsgevoel in mijn buik en rug. Maar goed dat kan niet want das nog veeeeels te vroeg, dus ik zal wel een griepje op hebben gelopen SLAAP LEKKER! morgen lees ik alles bij
Iedereen die nog moet testen: Ik hoop op 2 vette strepen Iedereen heel veel succes Ik ga naar oktober toe
Hoi maak niet uit hoor. Ik zat ook al 2 weken te schelden en gelijk had ik er weer spijt van. Mn man zei gelijk al kgeloof dat je zwanger ben want wanneer je ongesteld moet worden dan is het vaak alleen die dag ervoor... Nu was het nog veels te vroeg ha ha. X
Goedemorgen meiden, Nog geen roze erbij? Nog testers vandaag?..... Veel succes dan. Jammer veel meiden op rood erbij. Hier weinig nieuws he,op de wachtbank Fijne dag allemaal!
hallo allemaal! geen roze erbij zie ik... jammer! ik begrijp er niks meer van, ontzettend veel slijm, rare buikkrampen, maar ook een beetje ongie-pijn... misschien toch weer een hele lange cyclus en net mijn ei gehad? of toch een naderende ongie? dat zou betekenen dat mijn cyclus wat korter wordt! of wie weet ben ik wel zwanger... maar laat ik daar maar niet vanuit gaan, dan valt het alleen maar mee! vandaag even heel wat anders, ik heb vrij genomen, ga lekker een dagje naar den haag en scheveningen en vanavond naar de musical tarzan! heel veel succes allemaal, ik duim voor meer roze! tot morgen! liefs Ellen
Hier gaat het iets beter met mij, de pijn van de keelontsteking zakt gelukkig wat af, nog wel een dikke keel en een héél raar stemmetje Verder nog geen symptomen denk ik, wel een beetje misselijk gevoel onderin de buik maar ja kan ook griepje zijn aangezien ik me niet zo lekker voel en echt héél erg moe al 2 dagen en veel slijmverlies, geen idee wat het betekend maar ga er niet vanuit dan valt het altijd mee toch? We zullen wel zien, ga volgende week vrijdag testen dus... Heb net testen besteld via Babyboomshop, die zullen deze week wel binnenkomen en gaan dus direct de kast in en nu maar hopen dat ze daar blijven liggen tot volgende week vrijdag Meiden die ongi zijn geworden veel geluk in de volgende ronde... Zwangeren gefeliciteerd, wij wachten hier nog even af en gaan lekker uitzieken..
Hallo iedereen, Gisteren ben ik niet meer online geraakt, maar hier ben ik dan met het goede nieuws Bloeduitslag bij de ha was positief! JOEPIE ik ben zwanger. M'n waarden waren wel nog laag. Dinsdag bloed genomen en had 36 hcg dit zou toch 100 moeten zijn dus moet vrijdag terug bloed gaan trekken en zaterdag weet ik dan 100% zeker. Maar de ha zei zelf we van een positieve uitslag kunnen spreken. Ben zo blij, was nog maar de 3de ronde, maar hebben goed geklust op vakantie, dit kan geholpen hebben hé.