Bedankt iedereen voor de felicitaties Ik durf nog niet té blij te zijn, omdat er nog steeds vanalles verkeerd kan gaan. Denk dat ik maar pas na 3 mnd volledig gerust zal zijn
Heb geen idee joh weet et allemaal efe niet meer zag dat we allebij morgen eigelijkongetseld moeten worden toch? ik gebruik al jaren niets eigelijk maar het lukt niet echt ben nu al 2 jaar verder oja en een miskraam 3 maanden terug
ja spannend voor ons. als ik mijn ei in ieder geval goed heb gevoel en berekend dan zou ik morgen mijn NOD hebben. tot nu toe voel ik niets.. zal wel weer mij verrassen... mijn ongi vind het leuk me te verrassen!
ik weet niet eens wanneer me ei was ik hou dat niet bij hahah erg he ik weet wel dat me laaste ongi op 22 aug was en daarna 2x 2 dagen bruin roze verlies gehad
hey hallo allemaal voor evy heel erg gefeliciteerd heb 1 blz terug even gelezen er zijn weer zoveel blz bijgekomen als ik dat allemaal moest lezen was ik wel ff bezig dus vandaag iedereen die positief heeft getest gefeliciteerd en idereen die rood staat kom op naar ronde twee op een dag gaat het lukken hier is nog geen ongi te vinden in ook weer in de verste verte geen aankomende ongi gevoel betrapte me gister erop dat ik veel moest boeren kan dat ermee te maken hebben ? naja ik weet het niet was vanmorgen toen ik opstond wel een beetje dizzy maar na wat eten en drinken was dat weer weg kan dat er ook iets mee te maken hebben ? ik ga morgen weer testen als ik nog geen ongi heb en dan hoop ik een positiefe test te krijgen (natuurlijk hoop ik dat ) ik ben nooit 1 dag overtijd dus ga nu wel een beetje denken zeg maar verder voel ik me prima en heb nergens last van het enige wat ik gister wel had was dat een vriendin van me koffie dronk en ik rook dat het naar kattenpies rook bah echt vies haha naja dat zal wel dikke kus redi
wat voor zwangerschaps kwalen denk je dat je nog hebt dan mischien kan ik me zelf hierin vinden en heb ik het ook? hihih we wachten af kus
Ik heb het meegemaakt! Vrijdag nod: negatief, zaterdag negatief, zondag negatief, maandag negatief, dinsdag positief! Helaas kwam ik er na 12 weken achter dat het een missed abortion was (8,2 weken). Dit keer wacht ik ook weer een aantal dagen met testen.. Succes
Dat met boeren dat heb ik ook nu en dan als je broert dan heb je een vleugje misselijkheid bij heb jij dat ook en me onderrug jeetje wat doet dat pijn aan de linkerkant alleen heel gek weet niet waarom
nee dat heb ik niet echt heb wel heel erg pijn in me onder rug maar ben ook erg moe ben nu in ronde 4 geloof ik dus het mag wel een keer welke ronde zit jij ?
ja soms hebben mensen nergens last van en soms beginnen ze al bij de eerste weken alles te voelen het is afwachten maar gewoon een test doen als je een paar dagen over tijd bent das het beste en niet op of vlak na je nod dat heeft echt geen nut dan test je zeker negatief
gvd de duivels zijn bij mij gekomen naja op naar de volgende ronde dan maar juist nu ik morgen een test wilde doen dus zet mij maar op rood ik ga naar oktober kus redi