ik ga morgen ochtend weer testen... spannend, als ie weer nega is, hoop ik dat ik wel heel snel word hoor... dit is ook niks
ik weet niet of het kan komen door ontpillen. weet iemand anders dat. bij mij is het zeker geen ontpillen meer hoop dat het raak is. maar thanks dat je me weer even met beide benen op de grond zet anders zit ik straks al op een roze wolk voordat ik een test heb gedaan haha
Inderdaad spannend! Ik zal voor je duimen. Ik ben ook wel blij dat ik iets weet en ben ook blij met mijn mooie cyclus. 24-25, nu maar afwachten hoe de volgende is. Hou je me wel op de hoogte? Succes!
Denk ook niet dat jij nog aan het ontpllen bent. Ik zou er last van kunnen hebben al vind ik mijn cyclus toch erg netjes zeg ik zelf. Ik hoop het wel voor je hoor!
Bij mij is het in ieder geval geen ontpillen maar wel ontzwangeren. Had vorig jaar het mirena spiraaltje en was toen binnen 2 maanden zwanger. Puzzcat fijn dat de uitslag goed was, heb er geen verstand van hoor hoe hoog je progesteron moet zijn. Voor de dames die ongesteld zijn geworden, balen!
Ik meld me hier morgen ochtend na het testen wel ff en wat betreft jou cyclus... heerlijk, heb je meer kansen
Ik wacht gespannen af voor jou! In welke ronde zit jij nu ook al weer? Kan het even niet zo snel vinden.
Progesteron is een vrouwelijk geslachtshormoon. Het regelt samen met oestrogeenhormonen de menstruatiecyclus. Het is vooral in de tweede helft van de cyclus actief om de baarmoeder geschikt te maken voor een bevruchte eicel. Bovendien houdt progesteron de baarmoeder in de juiste conditie tijdens een zwangerschap. Dus is het een soort lijm die je nodig bent,zodat het vruchtje blijft plakken hihi En het was niet zeker of ik die hormoon aanmaakte namelijk En je moet 32+ hebben in je bloed
hoi meiden het is hier ook lekker spannend maar tot op heden nog geen last van ongie maar ik heb het meestal s'nachts van 27ste dag en 28ste dag en nu heb ik het nog steeds niks dus meestal hebt ik het woensdag op donderdag nachts maar vannacht niks vanmorgen niks vanmiddag niks en vanavond niks ja misschien morgen dan gr sandra
eyey allemaal... heb vandaag een lange dag achter de rug. vanmorgen 1 uur in de tram gezeten naar Den Haag, Daarna van 10 tot 6 gewerkt... toen weer 1 uur terug met de tram. ben net thuis. me ventje is eventjes patat halen. ik had voor me pauze een broodje ei gemaakt. ik had het opgegeten en gelijk daarna hing ik boven de pot ik werd eerst al misselijk van de geur maar ik had niks anders te eten dus moest dat wel eten. dat was dus niet zo slim normaal gesproken ben ik gek op gekookte ei maar nu werd ik gelijk misselijk. plus dat ik al 6dagen over tijd ben... zou het toch zo zijn...? ik hoop t wel. heb nog steeds het rare gevoel in me onderbuik... geen tekenen van ongi (normaal gesproken heb ik die wel) nog geen druppeltje verloren sinds me laatste ongi.. maar heb 1x getest en die was nega dus ik weet niet of het nou komt dat de test bij mij niet werkt of dat er iets anders is...? en ik wil wachten tot ik woensdag bij de gyn ben geweest zodat ik meer weet... iemand ervaring hiermee (die zw is/geweest of die dat ook op dit moment heeft)? want wil graag positieve verhalen hierover horen zodat ik meer weet...
Zwangeren gefeliciflapstaart! Rooien: BALEN. Hopelijk wordt het toch snel roze........ Hier raar ei, ik denk dat we daardoor de boot deze maand gemist hebben. Maar we wachten af. Eigenlijk moesten we van de gyn een cyclus overslaan dus............. Maar we wachten nog af. Haat wachtbank.......
nailey hoe is je cyclussen tot nu toe? is dit 6 dagen overtijd wel een apart geval of heb je eerder wat langere cyclussen gehad? anders morgen even bloed prikken.
Hier heb ik nu ook al 2 dagen last van, raar hoor... Verder nog niet echt verschijnselen behalve héél erg moe de laatste 2 dagen... Het wachten duurt zo lang pfffffff heb de testen in huis gekregen vandaag en die zitten te roepen in de kast maar het is nog veels te vroeg daarvoor. Volgende week vrijdag is mijn NOD ongeveer, ik hoop maar dat ik het tot zolang vol kan houden
en heb je daar normaal nooit last van? ik ben sinds deze maand erg op mijn afscheiding gaan letten om te kijken of ik zie wanneer mijn ei is. had de eerste week na mijn ongi. niks, noppes geen druppel. toen ineens 4 dagen waarvan de vierde dag (vorige week dinsdag) ook ineens kramp in mijn linkse zij. ik dacht dat dat mijn ei was (ipv vrijdag) want had ook gehoord dat als je ei eraan komt dat het sperma beter binnen blijft (sorry als ik gekke/vieze dingen zeg) en wij hadden maandagavond geklust en dinsdag ochtend (sorry) liep er niks uit. maar nu heb ik weer afscheiding zucht waarom kun je soms niet gewoon even IN je lichaam kijken hoe de stand van zaken ervoor staat.
Ik had vóór mijn ei hier geen last van, toen ineens een positieve ovutest en ook wij de hele tijd rond mijn ei flink geklust, toen tot 2 dagen terug wat krampjes 1 dag verdeeld over de dag en sindsdien wittige afscheiding en erg dik. Ik hoop dat dat een innesteling is geweest dat klopt namelijk wel redelijk met de calculator op deze site ,maar ja je weet het maar nooit met het menselijk lichaam, het kan soms heel raar lopen...