Goeiemorgen allemaal! Vandaag alleen maar roze! Voor de meiden die al op rood staan, sterkte en veel succes in de volgende ronde.
Goedemorgen meiden! Het is weer lekker vrijdag...bijna weekend Gaan er nog meiden testen vandaag? Heel veel succes en ik duim voor veel ROZE! @Dootje: Spannend hoor! Ik hoop voor je dat de voortekenen kloppen. Fijne dag allemaal!
Zodalijk naar de huisarts, denk dat het niets is, had gisteren getest en ovu test was positief (?) zou wel heeeel snel zijn als ik druppeltjes bloed van afgelopen weekend als ongi aan mocht merken. Zou vrijdagmiddag zijn en gisteren (donderdag dus) positieve ovutest, snap er niets van. Mocht zwangerschapstest bij de huisarts ook negatief zijn, dan mag ik door voor een echo. Duimen jullie aub voor me dat er 2 streepjes mogen verschijnen, al heb ik er echt een hart hoofd in. Aan alle meiden die zwanger zijn geworden VAN HARTE GEFELICITEERD! Voor de ongi meiden een dikke knuffel en ik draai duimen voor de meiden op het wachtbankje. Liefs, MissQ.
MissQ: ik duim boor je hoor! Spannend zeg! Hopelijk is de echo niet nodig en heb je een mooie positieve test!
goedemorgen meiden het is al weer vrijdag deze week is lekker snel gegaan maar ik vroeg me nu af wanneer ik moet testen ik ben nu 2 dagen overtijd wat is de beste tijd om vandaag of zaterdag of maandag te testen welke dag zullen jullie gaan testen ben zo erg benieuwd gr sandra
Goedemorgen Nog geen nieuwe zwangeren erbij? Queensan heb je helemaal nog niet getest dan? Ik zou het allang gedaan hebben dus ik stem voor vandaag MissQ heel veel succes ben benieuwd wat er uit komt bij de ha
Nee hor ik ben niet nieuw ha ha maar ik probeerde mezelf op roze te zetten. Maar het lukt niet! Wie wil het voor mij doen? Vanmorgen de 4e test gedaan en nu een digitale en er stond ZWANGER op. @ Ikkuh22 nog steeds niks? x
nee meiden ik heb helemaal nog niet getest dus ik denk dat ik het vanmiddag ff een ga kopen dan spannend gr sandra
We duimen erg hard mee voor de meiden die vandaag besluiten te gaan testen, ik hoop het zo voor jullie... Inmiddels zie ik mijn eigen naam in de lijst steeds dichterbij de kleurtjes komen, ik hoop zo dat ik op roze kan, het is allemaal erg spannend maar nog even geduld houden tot volgende week vrijdag. Pffff nog 1 weekje wachten Mijn keelontsteking is nu gelukkig alweer bijna over maar nu last van al dat geroggel s'nachts bah, maar ja de pijn is weg en dat scheelt een hoop...
ja de zijn gekomen vanacht.... en raar maar waar... ik ind het niet eens echt erg... nu weet ik weer waar ik aan toe ben
@ missQ: succes en ook ik duim voor je. Ik heb inmiddels mijn ei met behulp van FF gevonden Rondom het ei goed geklust dus ik mag nu echt op het wachtbankje plaatsnemen 8) ... Dat doe ik maar met een lekker kopje rustgevende en energieverrijkende thee. Medewachtende succes! Voor alle ongimeiden een dikke knuffel
vandaag is mijn NOD. tot nu toe geen teken. het rare is dat bij afgelopen rondes had ik niet eens mijn NOD gehaald omdat ik eerder ongi werd. nu ingesteld op 24 dagen cyclus.. en zal je net zien dat het weer een 28 dagen cycus is.. Ik ga in ieder geval nog niet testen.. het enige dag dat ik kan testen volgende week is woensdag. ik moet de rest allemaal werken. Ik ben wel erg chagrijnig. meestal is dat bij mij wel de teken..
evy en jannn, gefeliciteerd met jullie zwangerschap! geniet ervan! ongie-meiden, dikke knuffel, heel veel succes in de volgende ronde! ik merk hier nog steeds niets, en tegelijk van alles, maar waar t op duidt? vage buikpijntjes, veel slijm, heel moe (gister naar musical tarzan geweest, kon mijn ogen bijna niet open houden!) en zere tepels. zere tepels had ik de laatste paar keer ook als ik ongie werd... we wachten maar weer rustig af... (NOT) liefs el
@ pixie: misschien een domme vraag, maar waarom kun je alleen testen op woensdag? als je moet werken kun je toch wel wat eerder uit bed gaan om een test te doen? of vind je het niet prettig om daarna meteen te moeten werken? het is wel een mooie stok achter de deur om te wachten tot woensdag!
@Pixie: Dat wordt dus wel spannend voor jou. Ik had woensdag op donderdagnacht zeer ernstige buikkrampen. Nou las ik net dat dat kan liggen aan een innestelling. Heb ik even in de calculator opgezocht dat ik dus de 17e mogelijk mijn innesstelling had. Whhiieeeee hopelijk was dat zo en test ik volgende week positief,