Goeiemorgen, We staan gelijk bij mij ook nog steeds geen teken van ongi gelukkig ik weet niet wanneer ik ga testen. Mijn vraag aan jou is ben je ook op 22 au ongetseld geworden? Want ik weet eigelijk niety zo goed welke cyclus ik moet aan houden van juni was 28 dagen dus op 28 juni was ik ongi geworden 28 juli weer dus ook een normale cyclus dus eigelijk weer op 25 aug maar was dus 22 aug ongi geworden is het dan cylus 25 dagen dan omdat er 3 dagen tussen zit?
Pfff, dit is eerste ronde dat ik met jullie zo meedoe, maar de berichten volgen mekaar wel in een razend tempo op hé! Kan het bijna niet bijhouden, laat staan dat ik tijd heb om te reageren Om het maar even kort samen te vatten: Alle zwangeren: Van harte Alle negatieve testen: Hopelijk volgende ronde meer geluk @pixie Knap hoor dat je dat zo lang voor jezelf uit kunt stellen. Ik heb nu al zin om te testen al weet ik dat het veel te vroeg is. Heb welliswaar heel dapper mijn NOD op de 27e gezet omdat mijn cyclus nogal wisselend is, maar ik weet nu al dat ik toch niet zo lang kan wachten met testen aangezien mijn ei er de 10e was en het dus theoretisch gezien ook eerder mogelijk zou moeten zijn om te testen.... En ik heb ze al in huis, dus dat kan ik ook niet als excuus gebruiken... Van mij mag de week heeeeel snel gaan
uuhmm.. nou ik ben 25 aug ongesteld geworden, maar heb een cyclus van 24 dagen aangehouden nu omdat ik afgelopen 2 cyclussen korter had dan 28. dus... weet niet of dat je vraag beantwoord?
ik heb ze zelfs niet eens in huis. vorige cyclussen kwamen eerder dan verwacht dus had niet eens kunnen halen.
nou.. heel vaag ongi tekens hier .. dus zal wel rond 15.00 / 16.00 gebeuren. nu even klaar maken voor werk.. poeh.. geen zin
Ik wilde morgenochtend testen, maarja dan moet ik wel alvast testen in huis halen bedacht ik me. Een duo-pak van de Kruidvat... En ik kon me niet bedwingen, verrassend he, en net getest: 2 streepjes! Ik kan het niet geloven, ik kan verder gaan waar mijn droom is geeindigd na de miskraam.. Ben helemaal van mn stuk. Pfff...
Ja wel dank je wel. Nog een vraag je he... ik ben wel tussen door na me ongi van 22 aug zeg maar op 6 spet en op 12 sept roze bruin verlies gehad dat mag ik niet rekenen als ongi toch? was beiden 2 daagjes
Ik had het idee dat mijn tepels gevoeliger werden, heb 2 dagen last gehad van brandend maagzuur en had steken in mijn liezen met het snel opstaan en omdraaien in bed. Maar ik wilde me er niet al te veel mee bezig houden omdat het anders zo tegenvalt.. Het is echt snel, de 1e keer zwanger in ronde 2 (helaas mk) en nu in ronde 2 na de mk weer zwanger. Als het nu maar blijft zitten!
Gefelciteerd meid ben blij voor je een mk is niet niks had ik ook in maart was er kpot van. Hoop dat het nu raak is durf niet te testen puur om de teleursteling had al eerder deze week vroeg getest maar was negatief Welke test had jij gehaald die van 5 euro 2 in een pak?
Ja yakout 2 voor 5 euro. De 2e streep werd al direct zichtbaar... We kwamen er ook pas bij ruim 12 weken achter dat het kindje niet meer leefde, dat is een klap! Ben nu dan ook wel heel voorzichtig blij hoor.
Ik zal morgen eens kijken of het lukt om een foto te plaatsen. M'n vent weet nog van niks. Heb net een mooi gedichtje gevonden en zelf een kaart gefrobeld met een mooie foto erop van een stoere baby. De test heb ik er ook in geplakt.. Ga als ie thuis komt niks zeggen, kijken wanneer hij de kaart bemerkt... Ga nu snel verder met poetsen enzo.
img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg x 197 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 18: Dib & queensan 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville & Dreamer1971 & ikje80 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 & Marloes80 25: SylviaM & cin1979 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 & Stier11 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & MilkHd 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 198 passagiers voor de roze kinderwagen! 19 Zwanger!!, 78 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 1 Miskraam TESTMARATHON 15 september: hanneke78 zwangerworden MissQ Evy77 Miepke 16 september: Shyness Zinah Jojo82 20 september: Minnie22 butterfly23 Daiquiri 23 september: Milla Rose (op mijn verjaardag, zou leuk kadootje zijn toch..!) Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Hopelijk klopt het zo? Heb mezelf er tussen gezet.