NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik meld me ook hier maar weer mijn NOD is 1september.

2. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Iemand mag mij ook plaatsen op de lijst voor 13 september ;)

3. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    Hoi allemaal!

Hoe gaat het hier? Het is weekend! joepie!

Hoi Wendy: klopt hoor van die ovu testen, en misschien is je ovulatie wel iets later en dat is nou ook het mooie van die testen...want als je het alleen van je banner af moet lezen..die klopt misschien ook niet altijd.
    Tenminste dat was bij ons wel zo, de ene keer was mn ovu eerder en dan weer later...dus...succes! we duimen da je snel flinke positieve ovu test hebt ;)

Hoi Hanna, lekkere vakantie gehad? Waar ben je geweest? Ook druk met ovulatie testen zie ik...ja het werkt wel hoor! Dan weet je het tenminste zeker toch? Voor jou ook bijna zie ik...jullie krijgen het druk haha ;)

Hoi Pippa, gezellig ook bij september! Jij heb dus al 3 kindjes joh, wat leuk! Nou ik duim voor een zomerkindje ok? :D

Hoi Manon, nou klinkt goed...aan de slag dus haha :p

Hoi Zinah, wat leuk dat je zus zwanger is, hopelijk voor jou ook snel! Zou inderdaad leuk zijn! Nou fingers crossed :)

Hoi Loel, Ik zie dat jij echt nog maar pas bent bevallen...en veel te vroeg...wat erg zeg...hopelijk voor jou komt het geluk je snel weer tegemoet....!

Jij ook veel succes Daan!

Hoi Suzie, succes dan maar he haha :D

Hoi Teigetje...ik weet nog niet wanneer mn nod is, maar dan kom ik me ook melden voor de testmarathon!

He Mystic Sun, grappig he hoe blij je kunt zijn dat je ongesteld word haha, en vanaf nu mag het weer wegblijven!

Nou met mij gaat alles goed...alleen nog steeds niet ongesteld :evil: dus ja en het is bijna niet mogelijk dat ik zwanger ben, want we hebben het maar 1 keer zonder gedaan...dat zal wel heel toevallig zijn..maar ja je weer maar nooit haha. Nee hoor, mijn langste cyclus is tot 34 dagen geweest...dus we wachten maar geduldig af en daarna...dan gaan we er voor! Wel spannend hoor..ben benieuwd hoe lang het duurt...1e was een jaar dus....

ps: mn meisje heeft nu lang geslapen dus kon even veel typen, maar ben ook vaak héél druk, dus neem het me niet kwalijk als ik niet altijd op iedereen reageer ;)

Fijn weekend!
    xxx

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Zo zie dat er meer bij komen op 1 september? Gezellig!

En ja, ik wacht vandaag al de hele dag op de postbode voor een H&M bestelling (denk niet dat ie komt...maar ja, was de 14e verzonden, hmmm...) Heb een omslagjurkje besteld, haha, die zijn nog een beetje aanpasbaar ;)
    En een herfstjas, nou ja, die kan nog wel en anders maar niet dicht, als het slecht weer ik stap ik toch altijd in de auto, lui als ik ben....

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland

1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey
    2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974
    3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno
    4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Michelle04 & Coni & Meis1984
    5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen
    6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke
    7: Natassie
    8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura
    9: Vanillivi
    10:
    11:
    12: MyPrecious & Daan78 & malle26
    13: Tessa8 & Mystic Sun
    14:
    15: Pippa
    16: Daantje27
    17:
    18:
    19:
    20: Loel
    21: Moontje
    22: Daphne1984
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:Jutte

56 passagiers voor de roze kinderwagen!
    .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag

TESTMARATHON

1 september
    Teigetje1978
    Jutte
    Celinaaa

7 september
    Coni
    Natasssie

10 september:
    Suzie80

13 september:
    Manon77
    Tessa8

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.

Celinaaa: je staat bij de testmarathon van 1 augustus
    MYstic Sun en Makey: Jullie staan erbij op de lijst.
    Succes!

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ik ben op vakantie gweest naar Thailand. Lekker 3 weken op pad geweest en ontzettend veel gedaan en gezien. Echt een fijne vakantie gehad.
    Voordeel van zo druk zijn is ook dat d ewachttijd weer heel snel is gegaan en dat de eisprong er al weer bijna aan komt :)

Hoe oud is jouw dochtertje?

7. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    @ Hanna, Bedankt!

8. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Dank voor het duimen Minnie, ik vind het weer net zo spannend als bij onze 1e hoor. Je weet tenslotte nooit of het lukt. Nu is het bij ons wel zo dat er wat minder druk achter zit, omdat we nu eenmaal al drie kinderen hebben.

Jutte, wat herkenbaar! Ik stond vanmiddag met twee leuke (en afgeprijsde) spijkerbroeken) in mijn handen. Ik stond vreselijk te dubben....zal ik wel of zal ik niet. Ik weet dat ik als ik zwanger ben ik heel snel opzwel! Ik heb ze toch maar gekocht (jaaa allebei) want wie weet duurt het nog maaaanden.

Pippa

9. Manon77

Manon77 Actief lid

16 apr 2008
    475
    0
    0
    Twente
    Hey dames,

Hier nog geen positieve ovutest. Ff wachten nog dus. Begint al mooi vol te worden hier. Gezellig! Welkom allemaal!

Ik wil graag nog 1x reageren op de operking dat hier weinig gekletst wordt. Allereerst is het niet op iemand persoonlijk gericht, maar puur op het feit dat het gemeld wordt...
    Daarnaast is het echt niet zo dat we alleen maar bezig zijn met een lijst. Ik stel mijn vragen hier en ik krijg antwoord of iemand denkt met me mee. Soms is het zo druk op een forum dat je idd je vraag vaker moet stellen en dat is ook niet erg.... Ik denk dat mijn verhaal ook anders is geinterpreteerd dan bedoeld, ik bedoelde het namelijk niet boos, maar wilde ff mijn mening geven. Ik werk fulltime, daarbij ook nog onregelmatig, dus dat maakt het soms moeilijk om je bij bij te lezen. Als je dan een vraag hebt gesteld op een forum waar je een antwoord op verwacht dan is het jammer dat je na 30 pagina's je vraag nog eens kunt stellen.
    Ik zeg al, ieder voor zich. Daarbij vind ik het erg gezellig om mee te lezen met verhalen van anderen... Ik vind dat ook helemaal niet erg. Vind het alleen jammer dat er een issue van wordt gemaakt. Maar dat zal aan mij persoonlijk liggen.

Laten we er nu maar over ophouden. We zijn hier allemaal voor 1 doel. Elkaar steunen in het zwanger worden! Dus iedereen suc6!

Liefs, Manon.

10. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Dat heb ik dus ook iedere keer... zou ik dat nou wel doen, maar ja na al die tijd denk ik toch stiekem dat het steeds dichterbij komt dat het nu wel eens lukt ;). Maar ja dan is het een extra motivatie om daarna weer af te vallen toch?

11. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Meiden, we gaan september roze maken dus....

12. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    Leuk plaatje Dizzy!

xx C.

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36

Ik heb er nog een... deze heb ik alvast voor de kinderwagen gebouwd om de :evil: :evil: buiten te houden, moet goedkomen toch?

14. Minnie22

Minnie22 Bekend lid

15 jul 2008
    901
    0
    0
    Kinderdagverblijf
    Omgeving Utrecht
    hooii ff snel hoor:

Eindelijk ongesteld...! !
    Mijn NOD is dan 16 september!
    xx

15. Celinaaa

Celinaaa Bekend lid

8 sep 2007
    609
    0
    0
    Fryslân
    @ Dizzy, die zullen de rode monstertjes wel buiten houden :p

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :D klusserdeklus... think pink think pink.. oh ja, mijn man is er ook nog.. think man think man klusserdeklus

17. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    @ Dizzy; afvallen.....dat blijft een hekel punt. Het liefst zou ik voor een eventuele zwangerschap nog een paar kilootjes kwijt willen, maar ik ben nu eenmaal een lekkerbek.

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland

1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey
    2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974
    3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno
    4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Michelle04 & Coni & Meis1984
    5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen
    6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke
    7: Natassie
    8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura
    9: Vanillivi
    10:
    11:
    12: MyPrecious & Daan78 & malle26
    13: Tessa8 & Mystic Sun
    14:
    15: Pippa
    16: Daantje27 & Minnie22
    17:
    18:
    19:
    20: Loel
    21: Moontje
    22: Daphne1984
    23:
    24:
    25:
    26:
    27:
    28:
    29:
    30:Jutte

58 passagiers voor de roze kinderwagen!
    .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag

TESTMARATHON

1 september
    Teigetje1978
    Jutte
    Celinaaa

7 september
    Coni
    Natasssie

10 september:
    Suzie80

13 september:
    Manon77
    Tessa8

Om de lijst te veranderen:
    * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK!
    * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties):
    [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img]
    * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.

Minnie22: Ik heb je erbij gezet op de 16e. Veel succes deze ronde!

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook iemand die wel wat kilootjes kwijt wil. Ben met goede moed begonnen. Niet proberen te snoepen (heel moeilijk helaas) en meer bewegen. Heb vanmiddag een uur gewandeld met mijn zus. Dus dat is wel goed. Probeer ik elke dag in ieder geval een half uur te doen.
    Hopelijk hou ik het vol, ook als ik weer aan het werk ga......

20. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    @Hanna...tja dat is bij mij het probleem, ik ben gek op snoepen en heb een hekel aan sporten. Ik heb m'n stepper gisteren onder het stof vandaan gehaald, maar hij staat nu weer stof te vergaren in de hoek van de kamer. Het gaat bij mij om een kilo of vijf, dus het is niet heel ernstig. Het is op het moment alleen net of ik ben vergeten mijn zwembandje af te doen.
    Jij in ieder geval succes met de strijd tegen de kilo's!

Groetjes Pippa

Deel Deze Pagina