Hallo mensen, ik ben nog steeds niet ongi geworden. Heb vrijdag weer een test gedaan maar ook deze was negatief. Ben wel misselijk en ook trekende krampjes ook links in me onderbuik heel gek
hoi dames.. hier even een vraagje.. ik heb een kruidvat testje gedaan 2 voor 5 euro. nu zijn de streepjes wat lichter dan de controle streep. ik heb ook een testje gedaan van de etos die was nog lichter te zien.. nu heb ik ze wel niet met ochtend urine gedaan maar gewoon laat op de dag? moet ik nu denken dat ik zwanger ben of niet? wie heeft hier ervaring mee met die 2 testjes? groetjes
ik denk het wel Butterfly! een streep is een streep he... licht of donker, het maakt niks uit, als hij er maar staat dus: GEFELICITEERD
ja dat heb ik vaker gelezen, maar je twijfelt denk ik toch altijd met een testje als je ineens 2 streepjes ziet hihi dank je wel in iedergeval nou dan kan ik op roze denk ik voor deze maand. ik doe voor de zekerheid morgen ochtend nog een testje, en heb dinsdag al een afspraak staan bij de gyn voor uitslagen. misschien dat ik daar nog wel een onderzoekje krijg.. groetjes...
dit wordt de 12e ronde... naliey.hyves.nl alleen heb de foto's er nog niet opgezet... ben net thuis en ben kapot haha... al vanaf half 11 weg...
x 201 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth & Evitaaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 18: Dib & queensan19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville & Dreamer1971 & ikje80 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Puzzcat24 & Ellen1983 & Spirit70 & Dootje24 & Marloes80 25: SylviaM & cin1979 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 & Stier11 & Maine 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & MilkHd 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 201 passagiers voor de roze kinderwagen! 24 Zwanger!!, 88 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 2 Miskraam TESTMARATHON 24 september: Dootje24 Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons Ellen1983 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. ik heb mezelf even Roze gemaakt
ga ik je vast opzoeken op hyves en uitnodigen als je mijn vriendje wil zijn. anders moet je me maar niet accepteren goed.
het was super...ben echt kapot haha... de kleine lag net bijna te slapen dus is snel opgehaald door der vader. het was erg druk maar niet te druk dat je nergens meer kunt lopen. we hebben ook nog een aandenken aan een oehoe...we hebben een veer gevonden haha...mooi voor in de vitrine bij t gewei die we op de veluwe hebben gevonden.
dank je wel. ik ben zelf nog helemaal perplex, helemaal happy!.. ik hoop dat jullie ook allenmaal snel op Roze gaan! Ga ook voor jullie duimen!
ik vroeg me eens af of jij daarvoor ook al hebt getest en dat het negatief was? ik ben nu 3 dagen overtijd maar alle testen zijn neatief kan het ook wat later komen?
Dat de streepjes lichter zijn dan de controle-streep is heel normaal. Je zult zien dat je over een week al donkerende streepjes krijgt. Na 2 weken ofzo zijn ze echt net zo donker of donkerder dan de controlestreep! Komt omdat het HCG elke dag een beetje toeneemt en de hoeveelheid zorgt ervoor hoe sterk het streepje kleurt! Heb bij alle drie de zwangerschappen meerdere testjes gedaan en elke keer ging dit zo. Zelfs al zie je een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaag dun streepje dan ben je zwanger! Dus meis: PROFICIAT! Klim maar op die rose wolk
heej heej ja klopt ik had donderdag getest en daar was helemaal noppes op te zien vandaag weer getest omdat ik toch een apart gevoel had, en ja hoor een iets lichtere streep dan het teststreepje Gisteravond wat wezen drinken met vriendinnen, en vanmorgen leekt het echt of dat ik een kater had tewijl ik zelf niks had gedronken en de BOB was. voel me gewoon heel raar op me maag. vandaar dat ik nu dacht even testen voor de zekerheid. ik zou gewoon als ik jou was na een week weer testen, zolang er geen rood te zien is is er hoop groetjes..
ik zie nog niks... komt mss zo nog haha... jha lief he haha... ben helemaal gek op haar...op alle 3 me nichtjes en me neefje.
@dootje24... dank je wel ja ik heb er al 3 vandaag door heen gegooit hahaha en op elke is iets te zien.