wat is jou hyves...? mss dat ik jou kan toevoegen...want ik krijg geen mail binnen dat je me toe hebt gevoegd...
x 201 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Smallville & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth & Evitaaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 18: Dib & queensan19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville & Dreamer1971 & ikje80 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Ellen1983 & Spirit70 & Dootje24 & Marloes80 25: SylviaM & cin1979 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 & Stier11 & Maine & Puzzcat24 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & MilkHd 28: Rianne80 & Miracles & Audrey & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 201 passagiers voor de roze kinderwagen! 24 Zwanger!!, 88 Ongesteld, 4 Negatieve test, 1 Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 4 Cyclus van slag, 2 Miskraam TESTMARATHON 24 september: Dootje24 Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons Ellen1983 Puzzcat24 29 september: Claire85 30 september Audrey Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Ik heb mezelf even bij de marathon gezet van de 28ste
http://bianca215.hyves.nl/ en dames iedereen weet het vast wel maar voor de zekerheid toch nog even. geen babypraat he thanks
Bij de huisarts kun je een zwangerschapstest laten doen als je dat wilt. Deze meet al een kleine hoeveelheid hCG in je lichaam. Bij mij was de eerste test negatief (op maandag) en de tweede test (op vrijdag bij de huisarts) positief. Wist niet dat je woensdag naar de gyn mocht. Wellicht krijg je wel een inwendige echo om te zien of er iets zit.
@ Jammie: vreselijk voor jullie, heel veel sterkte! @ Naliey: die "stukjes"die jij omschrijft bij je menstruatie, dat heb ik ook vaak. Is volgens mij gewoon het vliesje in je baarmoeder dat wordt afgestoten omdat je niet zwanger bent. Hoop voor je dat het anders is natuurlijk, maar op zich is het niks vreemds. Fijn dat je zo'n leuke dag hebt gehad! @ Butterfly: in tegenstelling tot ovutesten, maakt bij een zwangerschaptest de kleur van het tweede streepje niks uit, als er een staat ben je zwanger, Dus: GEFELICITEERD!
Heej Pix! Het was super leuk bij mijn ouders, we hadden de kleine een shirtje aangedaan waarop ik met Eding had geschreven dat hij eind mei een grote broer zal worden. Daaroverheen een blousje gedaan zodat ze het niet gelijk zouden zien als ze thuis waren. Eerst hun laten vertellen over de vakantie en daarna ging manlief wat drinken voor de kleine inschenken en een paar knoopjes van zijn blousje los maken. Opa natuurlijk weer stoeien met de kleine en toen zei oma ineens: wat heb jij nou op je shirtje staan! Gelijk kussen natuurlijk! Ze vinden het echt heel leuk dat ze weer opa en oma mogen worden! Hihihihi, lekker trouwens zegt ze op een gegeven moment, nu moet ik een paar weken mijn mond houden! Ikke: ja, nu ben ik het lekker kwijt! LOL Enneuh meisje....... over die ovulatietest....... DAT HAD IK OOK.....Owwwhhhhh.. wanneer een echte test doen Pix!?!?!? Ben heel benieuwd voor je! Ik had afgelopen maandag een licht positieve ovulatietest en een heeeeeel licht positieve zwangerschapstest. Test bij huisarts was toen trouwens negatief.. donderdag een vet positieve ovulatietest, licht positieve zwangerschapstest en vrijdag een positieve test bij de huisarts. Spannend! Dikke kus, MissQ.
@ MissQ: wat leuk zo'n middag! oh ja: wat is Eding? ik stel me voor een soort stift waarmee je op stof kan schrijven, maar heb nog nooit van Eding gehoord...
Hele andere vraag even: hoe lang klussen jullie nog door na de eisprong? Dan bedoel ik wel de klussen met een zwangerschap in het achterhoofd, niet de we hebben gewoon zin klussen
oh wat leuk reactie zeg nou had dan ook niet anders verwacht haaha.. ohf jij wel? ja ik hou me nog even in.. woensdag pas echte test doen.. is nog even wachten dus...
Eding is het merk, een watervaste stift waarmee je op eigenlijk alles kunt schrijven! En ja, het was heel erg leuk, moest er zelfs een traantje bij laten!