NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Zekers! Nadat we bij mijn ouders waren geweest zijn we ook nog naar mijn zusje gegaan (die had de kleine wel heel even gezien bij mijn ouders, maar gingen daarna snel naar huis). We moesten een potje zalf bij hun afgeven en toen zei ik tegen de kleine dat ie even zijn tante moest laten zien wat er op zijn shirt stond... en die vloog me ook gelijk in mijn armen! Ze vond het zo geweldig voor me, maar kon het even niet helemaal snappen omdat ik de vorige cyclus een vmk had gehad. Heb het uitgelegd dat je daarna best wel zwanger kunt zijn! Hihihi, de schat!

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    tja mezelf ook hoor.... maar ik ben pas woensdag weer vrij en wil vrij zijn als ik test

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Dat is wel verstandig van je... maar minder leuk voor ons!

4. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Wat leuk om te lezen dat het zo leuk is gegaan bij je ouders. Ik kan er helemaal van mee genieten.

@Pixie, ik las dat je ook een positieve ovutest hebt. Dat heb ik ook. Het is alleen bij mij wel 7 dagen voor mijn NOD en bij jou wat dichterbij je NOD. Ik ga heel hard voor je duimen hoor woensdag. Zo spannend!

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    missq.. ja snap ik.. sowwy heheh
    bbkane.. dat is dan wel weer apart 7 dagen voor NOD..

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik had vorige keer een positieve zwangerschapstest 6 dagen voor NOD.
    als je een vroege eisprong hebt gehad kan dat goed

7. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    @ Pixie, ik vind dat ook nogal vroeg hoor. Ik weet ook eigenlijk niet wat ik er van denken moet. Behalve dan dat ik gewoon netjes mijn week door moet zien te komen. :rolleyes:

@ Bos, jouw reaktie geeft me natuurlijk weer een beetje hoop. :D Ik ben heel realistisch hoor, dus je geeft me geen valse hoop. ;)

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    gelukkig dat ik je geen valse hoop geef, maar mijn ervaring wil ik altijd met je delen natuurlijk

@iedereen:vraagje: ik heb wel eens gehoord dat je als je zwanger bent eerder kramp kan hebben in je been/voet/ kuit weet iemand of dit waar is? en zo ja vanaf welke week kun je daar last van hebben

9. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Dat klopt. Ik heb het heel erg gehad tijdens mijn eerste zwangerschap. Ik kan me alleen niet meer herinneren vanaf wanneer dat was. Tijdens mijn tweede zwangerschap helemaal niet. Ik legde dan een kussen bij mijn voeteneind, zodat mijn voeten niet in een ligstand konden staan zeg maar. Als ik op mijn rug lag, dan stonden mijn voeten rechtop. En die draaide gewoon met me mee als ik op mijn zij draaide. Dat hielp erg goed.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    is het merk van zo'n dikke watervaste stift

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    het is misschien heel stom en heeft er misschien niks mee te maken maar ik had vorige maand in mijn rechter kuit de hele tijd het idee dat er kramp door kwam zetten zo vervelend (toen heb ik een vmk gehad) en was het weg. zou wel erg vroeg zijn denk ik maar goed sinds vandaag voel ik het weer :( wat moet ik daar nu van denken please geef je mening mensjes

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    heb je niet gesport ofzo... iets gedaan wat je normaal niet doet...
    daar kan het ook wel eens door komen

13. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Dat vind ik moeilijk hoor. Tuurlijk zou het met een eventuele zwangerschap te maken kunnen hebben. Alleen kan het ook door zoveel andere dingen komen. Inderdaad sporten, rare bewegingen. Maar ook kalsium te kort kan dat geven. Als je bevoorbeeld heel veel gedronken hebt, dan kan je dat tekort al op lopen. Ik noem maar even wat op, maar er zijn nog veel meer redenen. Mijn man bv. die heeft vorig jaar een hersenbloeding gehad en krijg daardoor nog geregeld kramp in zijn kuiten.

Nu hoop ik natuurlijk wel dat jij het hebt doordat je zwanger bent. Dat zou natuurlijk het allerleukste zijn. :D

14. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @ Marloes: oh zo'n ding! Ik dacht echt speciaal verf voor op stof, dat bestaat namelijk ook. Ken de stift wel, maar nooit gezien dat er Edding opstaat, hahaha

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    sporten heb ik niet gedaan dus dat kan het niet zijn.
    vorige keer heb ik er een week last van gehad.
    en bedoel je met drinken gewoon drinken of alchol?

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    even melden... nog geen ongi

17. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb daar in de zwangerschap van mijn kleintje ook erg last van gehad! Weet niet meer vanaf welke week ik daar last van kreeg, maar wel dat een stuk gewone zeep (!) onder mijn bed leggen aan het voeteneinde hielp om de kramp tegen te gaan....

18. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ja! Precies zo eentje, ook een zwarte! Hahahah, LOL.

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen allemaal,

Zo weer een dagje dichterbij NOD :)
    Nu gaat het wel opschieten vind ik.
    Spannend hoor.
    Meiden die gaan testen veel succes!

Fijne dag!

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hmmmm, heb even op google gezocht, maar kan er zo snel niets over vinden.. sollie! Jij gaat gewoon over 4 dagen testen met 2 dikke strepen Bossie, goed? Spreken we dat af!?

Deel Deze Pagina