Meiden, even een vraagje. Moet je je eerst bij een verloskundige melden of mag je je eerste afspraak (uit jezelf) ook bij een gynacoloog maken?
Hey meiden... Ik moet een hele grote zonde bekennen aan jullie, ik kon het vanmorgen niet laten, ik weet dat het nog veels te vroeg is om te gaan testen maar kon me niet langer bedwingen, heb immers hier 5 zwangerschapstesten liggen via babyboomshop dus genoeg... Ik zie een héééééééééééle lichte schaduwstreep naast de controlestreep ! Echt nog heel erg licht maar hij zit er wel degelijk, ik zie hem, mijn dochter zag hem en ook mijn vriend, ik ga nu woensdag weer testen als het goed is is hij dan duidelijker. Heb geprobeerd er een foto van te maken maar is nog niet duidelijk genoeg... Werk de lijst maar nog niet bij hoor want wil eerst de test véél positiever hebben dan dit voordat ik zeker ben Ik hou jullie op de hoogte...
Ik bedoel gewoon drinken, al gaat het met alcohol sneller. Dat met dat stuk zeep heb ik inderdaad vaker gehoord. Schijnt ook goed te helpen. Ook bij onrustige benen. Pixie en Mystic Sun, wat spannend zeg. Ik ga duimen draaien hoor! Hanna, nog even volhouden. Je bent er bijna. En als jij er bent, dan ben ik er ook bijna. Iedereen wens ik weer een fijne dag toe. Geen rood! Alleen maar roze. En voor de wachters ook veel sterkte, want jee wat is dat wachten moeilijk zeg.
Heb de test even in mijn album gezet, je kan er op de foto erg weinig van maken nog maar hij is echt waar héééééééééél licht...gewoon met het oog is het beter te zien namelijk qua lichtval, maar ja ben dan ook wel heel vroeg met testen Pfffff nu even afwachten tot woensdag dan moet hij beter te zien zijn
Had ik ook al gedaan, even afwachten maar ... Het is ook zo vreselijk lastig het duidelijk op een foto te krijgen, hopelijk idd met een paar dagen beter te zien. Heb het negatief van een andere foto ook in mijn album gezet en ja ik zie wel een hele lichte verkleuring dunne groene lijntjes aan de buitenkant van de lichte streep, nog niet echt duidelijk maar ja..
Ik wilde ook even melden dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden @ pixie heb je ook pijn in je buik aan de linkerkant onderin zo af en toe niet te vaak? en je rug ook lionks onderin zo doet zeer wie van jullie heeft dit ook?
goedemorgen na een poosje te hebben meegelezen ga ik nu ook maar eens schrijven. Wilde me er niet teveel op focussen maar het gaat toch spannend worden zo'n week voor je nod. Ben ff lekker lang weekend weg geweest en heb allerlei klachten gehad, maar dat kan natuurlijk ook weer opnieuw ontpillen zijn misschien. Alleen deze klachten heb ik nog niet eerder gehad. Kreeg vrijdag echt last van mijn onderbuik lekker elke keer krampjes. Heb ook voor de eerste keer in mijn leven zere tepels pppfffff waardelooos zeg, zeker als je ze normaal niet voelt, vroeg me al af of er wel gevoel in die dingen kon zitten. En heb echt 100 x per dag het idee dat ik naar de toilet moet maar dat het dan niet lukt (verstopt vol gevoel). Laat ik hopen dat dit wel wat betekend hahahaha... Zo ben nu wel ff m'n verhaal kwijt. Voor de mensen die vandaag gaan testen succes ........
Mystic Sun: ik zie ook geen streepje op de foto, maar als het zo licht is is dat ook bijna niet te zien op de foto. Yakout: het blijft spannend! Ga je nog testen vandaag? Beverly: Succes met het wachten. Hopelijk vliegt de tijd voorbij!
@Mystic Sun: is het een test van Matcare? Die horen normaal toch blauw te zijn? Die ik hier heb zijn blauw, en de ovulatietesten groen... Maar als het andere zijn, heb ik niks gezegd!
Butterfly gefeliciteerd! Mystic sun spannend voor je! MissQ je kan alleen rechtstreeks naar een gynaecoloog als je daar al onder behandeling staat en het nodig is dat je je daar meld ivm zwangerschap andes moet je een verwijsbrief hebben van je dokter. Wat leuk dat je ouders en je zus zo reageerden maar dat hadden we ook niet anders verwacht!
Weet niet denk dat ik nog weer even wacht wordt gek ervan alles was negatief en voel me echt wel zwanger misselijk zere tepels gevoelig dan en ja afwachten dan maar gewoon
ik heb dat ook. mijn buik al paar dagen last onderin en mijn rug sinds vanochtend. ben alleen nog niet overtijd, maar hoop dat wel te zijn strakkies zo'n maand of 8 haha
Ben nu toch wel aan t aftellen tot mijn nieuwe cyclus begint... kan ik eindelijk bloed gaan laten prikken op de derde dag van mn nieuwe cyclus... Ben benieuwd wat er uit gaat komen!