Hoeft niet altijd zo te zijn Miracles, kijk naar mij! Ik heb in ongeveer dezelfde periode als Bos een vmk gehad en deze ronde is het raak.
@ Dootje: Wow! Van harte gefeliciteer dmet je zwangerschap! Ik wens je een mooie baby over een maand of 8 en duim voor je dat het allemaal goed zal gaan!
ik hoop het wel. heb alleen erg last van mijn rug vandaag en normaal als ik ongi word heb ik dat ook en als mijn ei echt vier dagen eerder is gesprongen kan ik ook vandaag ongi worden.
ik wil graag een voorbeeld nemen aan jou haha dan is het bij mij ook raak dit keer. zou te gek zijn. dan kom ik rennend en gillend de brug over jou kant op haha
Zo weer een hoop gebeurd dit weekend (ik kan beter werken, dan zit ik tenminste achter de pc....sorry baas ). Zwangeren: GEFELICITEERD! Ben bang dat bij mij de onderweg zijn. Heb al sinds zaterdagochtend af en toe wat rose slijm. Wel erg vroeg naar mijn idee (10sep ei), maar goed, het zet ook nog niet door, dus wacht het nog maar even af. Heb er weinig hoop meer in, maar toch.... als iemand iets opbeurends hierover te zeggen heeft hoor ik het graag. Heb wel wat kramp/steken af en toe en een opgeblazen gevoel, maar ja dat had ik ook bij mijn zwangerschap in het begin, echter het rose slijm heb ik toen niet gehad. O ja, en al een week lang lage rugpijn, heb ik normaal nooit geen last van, zeker niet zo vroeg en zo lang achter elkaar... wordt vervolgd
spannend. euh iets om je op te beuren..... GEEN bloed geeft MOED.... ik duim voor je misschien helpt het
Een klein beetje rozig slijm, kan natuurlijk ook een late innesteling zijn. Er zijn ook genoeg meiden die wat roze slijm verliezen rond de dag van NOd en toch zwanger blijken te zijn. Mijn duimen draaien voor jou en iedereen wiens NOD nadert. Waaronder ook ikzelf natuurlijk. Groetjes Winnie.
Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn zoontje allerlei bloedverlies gehad. Voor NOD, tijdens en na. Alle kleuren van roze tot bijna zwart. Dit tot een week of 16. Hij is lekker blijven zitten. Sterker nog. Hij wilde maar niet komen. Overtijd. De hele boel opgewekt en nog geen zin. Toen hebben ze hem maar een keizerlijke weg moeten geven en daar was die dan eindelijk. Je wilde iets opbeurends horen. Ik hoop dat het wat helpt. Ik kan je alleen helaas niet beloven dat je duivels hierdoor weg blijven. Maar ik doe een poging.
Bleegh ik liep net even een kleine 30 m en moe dat ik werd ben nog steeds niet bij gekomen... *puff Puff* En heb steeds een gat in mijn maag lijkt het... Een trek steeds! Nog een paar daagjes! @Miracles Wel kl*te dat je uitslag niet via de telefoon kan Wat erg vreemd is want de progesteron is al bekent binnen een uur! Je kan proberen om de uitslag toch te vragen bij de balie Kan jou het schelen! Die arts van jou moet maar even goed weten dat wachten op nieuws niet echt zo makkelijk is! Ik zou flippen namelijk!
Heb uit verveling effies foto's geplaatst van onze huisdieren in mijn Album Ga zo even het huishouden doen en booschappen halen dan maar wachten tot mijn mannetje weer thuis komt vanaaf...
Ik bedoelde eigenlijk de stripjes zelf. Maar goed, het zijn dus andere. Hoop dat je snel een vette streep krijgt! En wat een schatjes zijn je huisdieren! @Dootje gefeliciteerd!
Ik moet even laten weten dat ik toch wel weer goed bezig ben vandaag! Heb vanmorgen met mijn moeder, zusje en ukkie boodschapjes gehaald. Een lijstje gemaakt wat we allemaal gaan eten deze week, tomatensoep en nasi gemaakt, eten voor vanavond alvast voorbereid. Beneden opgeruimd en ga zo het speelgoed van de kleine uitzoeken. Pfff, moest alleen even gaan zitten, merk toch wel dat alles iets meer energie kost dan als je niet zwanger bent. Maar niet dat dat erg is hoor! Lekker kopje rooibos erbij en even bijlezen. Dikke knuffel voor iedereen die hem wil. Enneuh, lieve huisdieren zeg! -x- MissQ.
wacht me maar op hoor...lijkt me gezellig haha. je bent zeker goed bezig. ik ben nogal lui vandaag. zit alleen maar te msnen haha. oh nee heb de aardappelen ook al geschild hihi. ga zo ook echt ff doen...