Dames ik krijg nu ook pijn in me benen soort kramp of weeen heel gek wat zou het kunnen betkeken ben al overtijd maar de testen blijven negaqtief
zou het niet toch een teken van ongi kunnen zijn sorry geeft niet echt hoop maar weet ook niet wat het anders zou kunnen zijn. hou het in de gaten zou ik zeggen of bel anders even je HA
hallo allemaal ik kwam weer even lezen, jullie kletsen wel veel hoor! hahah gezellig! dootje, gefeliciteerd! ik heb zin om een test te doen, maar weet eigenlijk niet precies wanneer mijn NOD is... ik had m op donderdag 24 sept staan (34 dagen) het gemiddelde van de laatste 2 cyclussen. wat zouden jullie doen? ik ben zo bang voor een teleurstelling... liefs ellen ps: maar zoals bos al zei: geen bloed geeft moed!
als je bang bent voor de teleurstelling kun je beter nog even wachten, maar als je net zo ongeduldig bent als ik kun je beter testen haha. daar heb je ook niks aan he sorry.
T ging over de uitslag van de zaadtest... die geven ze hier dus niet over de telefoon, alleen persoonlijk, zodat ze ook evt kan bespreken hoe en wat als t niet goed zou zijn. M'n bloed moet ik de derde dag van mn nieuwe cyclus laten prikken en dan 14 dagen later een afspraak maken, voor alle uitslagen incl zaadtest, dus dat duurt nog wel ff helaasss... Hoe gaat t nu trouwens met jou, heeft je arts nog wat nieuws afgesproken?
hahah thnx voor je reactie! ik denk dat ik nog even wacht. misschien gek, maar ik wordt liever ongie dan dat ik een negatieve test in handen krijg denk ik... ik vind jouw opmerking heel goed, geen bloed geeft moed, klopt helemaal! ik ga nog even 'broekloeren' op de wc... doe jij trouwens nog mee aan een testmarathon? groetjes!
Ohh meid had dat niet meegekregen sorry! Ik moet 30ste weer heen maar alles is goed alle onderzoeken zijn 100% Ik snap het niet echt hihi
Dames kan ik een bloed onderzoek aan vragen bij de dokter of niet of is het daar nog te vroeg voor? Hoe gaat dat in ze werking
de huisarts zal waarschijnlijk zeggen dat je moet afwachten. vaak zeggen ze dat je vier weken overtijd mag zijn voordat ze gaan kijken of er iets is. soms heb je helemaal geen eisprong gehad en sla je een cyclus over. maar je kan het altijd proberen. ik heb ook een keer een bloedtest gedaan maar dat had de gyn zelf voorgesteld. en niet de ha
Ben ook altjd zo nieuwsgierig jeetje maar nu krijg ik ook zeurende pijn aan de rchterzijde van me rug
Ja klopt Maar zomaar ineens maak ik het troepje aan van mezelf! Dat ik nou wat ik niet snap haha Heb een HSG gehad,bloedonderzoeken en een follikel meting Alles is goed Och meid ronde 7? Ik zag het al een tijdje terug dat je weer ongi was geworden...
Ik mag sinds gister ook op rood. Ik ben eerder dan verwacht ongi geworden. Aan de symptonen te merken en aan me hoofdpijn merkte ik dat het er toch nog aan zat te komen... Toch zal ik nog ik even mee duimen voor die gene die nog in spanning zitten.
Bedankt bos ik zag dat je nu ook in ronde 7 zit ik hoop voor je dat je deze ronde zwanger bent ik zelf ga nu naar ronde 8! Oke ik zal in iedergeval voor je duimen! En natuurlijk voor de andere dames in het gezel!