Hee dames, Ik sluit me bij jullie aan, ben na mijn miskraam vorige maand dan eindelijk vorige week ongesteld geworden, ik mag op voor 12 september
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Michelle04 & Coni & Meis1984 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi 10: 11: 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Mystic Sun 14: 15: Pippa 16: Daantje27 & Minnie22 17: 18: 19: 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:Jutte 59 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie 10 september: Suzie80 13 september: Manon77 Tessa8 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. @ Sanne: Ik heb je erbij gezet op de 12e.
Goedemorgen! Wauw hanna, thailand, lekker zeg! Lijkt me erg mooi daar. En inderdaad, de tijd voordat je eisprong er is gaat veel sneller als je er niet aan denkt! Mijn dochter word volgende week 10 maanden, gaat zo snel! He Pippa, tuurlijk het is elke keer weer spannend...je moet inderdaad altijd maar weer afwachten. Maar ik weet wat je bedoelt, toen wij voor de 1e keer zwanger wilde worden is het zo veel spannender...nu weet je dat je het wel kan worden zeg maar...ook al geeft dat natuurlijk geen garantie dat het een 2e keer ook zo mag zijn... Nou Celina, jij bent druk vandaag als het goed is haha thnx hanna dat jem er bij hebt gezet! Hoi Sanne, leuke foto's in je album! Hoe oud is jouw dochter? Goedemorgen Teigetje...ben wakker hoor! Nou zoals jullie zagen ben ik gister ongesteld geworden..nou vind het wel spannend hoor om hierna echt aan de klus te gaan...! Volgende week gaan we op vakantie en ik mn vakantie heb ik mn eisprong...! Ik ga nog neit beginnen met ovulatie testen, wil het eerst eventjes gewoon zn gang laten gaan...we zien wel... Bij mijn dochter ben ik na een jaar ovulatie testen gaan gebruiken en ik was gelijk zwanger! Dus het werkt zeker! Nou meiden nog een fijne zondag! xxx xx Minnie
@ Minnie lekker genieten van de vakantie, en idd niet te veel bezig zijn met je ovulatie, en dan 17 sept. een positieve test in handen hebben!
volgens mij heb ik gister mijn ei gehad.. alle tekenen van eisprong zijn weg.. en ik was nog wel zo druk aan het klussen, achter de feiten aan dus.. maarreh.. dat betekent dat ik op 30 aug.. de verjaardag van mijn dochtertje best wel een testje kan wagen.. hmmmm
Nou moe Gisteren begon mijn ongi dacht ik met wat rozeverlies en buikkrampen en ik zo blij dat het nu toch eindelijk kwam na 3 maanden de prikpil te hebben gehad IS HET HELEMAAL WEER WEG sinds gisteravond ! Snap er nu helemaal niets meer van. Zou het dan een innestelingsbloeding zijn geweest? Ik ga deze vrijdagmorgen testen, dan zou mijn NOD ongeveer kunnen zijn maar is moeilijk in te schatten daar ik na de prikpil nog steeds NIET ongi ben geweest. Duimen dus maar... Ik zal eerst mijn banner effe weghalen totdat er meer duidelijkheid is
Uuuh meiden mag ik mezelf verplaatsen naar 1 september? Ik heb nu al een dag of 2 last van krampjes in mijn baarmoeder en het welbekende (juggh) slijm. Ik had op mijn banner een cyclus van 28 dagen ingevuld maar in mijn agenda, wist niet eens dat ik m nog had, van vorig jaar (zonder pilgebruik) kwam ik op een gemiddelde cyclus van 23 a 24 dagen uit. Nu is dit mijn eerste cyclus na een half jaar Yasmin dus het was/is allemaal erg op de gok maar ik heb nu toch wel een heel duidelijk gevoel in mijn buik dat volgens mij op de eisprong duidt. Eigenlijk is mijn NOD dag nu op 31 augustus maar nu ik toch al gezellig in de kinderwagen zit blijf ik hier lekker hangen. Al met al een lekker onduidelijk verhaal ik weet het maar gooi mezelf toch even een paar dagen naar voren. Ondertussen klus ik wel driftig verder en we gaan het volgende maand vanzelf meemaken. Liefs
Hallo allemaal, Minnie, bedankt voor je antwoord. Vanochtend weer een ovu-test gedaan en weer negatief (heel licht streepje). Maar ik had gisteren en vanochtend wel heel veel vruchtbaar slijm. Ik vraag me dus af.....doe ik die testen wel goed? We doen het deze maand voor het eerst met de ovu-testen en vrijdag ben ik ermee begonnen. Ik had de test om 11.30 uur gedaan en gisteren en vandaag ook. Alleen had ik gisteren en vandaag dat ik een uur van te voren erg moest plassen dus wanneer het tijd was om te testen had ik maar een mini plasje.... Doe ik het verkeerd? Moet ik wachten tot ik echt zelf moet plassen? Kan het zijn dat de LH waarde geen tijd heeft om goed in mijn plasje te komen? Sorry voor al deze vragen hoor......ik wil gewoon zeker weten dat ik het goed doe. Nou ja, vanavond gaan we voor de zekerheid maar weer ff klussen. Groetjes, Wendy
welke tests heb je wendy? gewoon blijven testen. donker lijn moet wel nog komen. en anders gewoon klussen en ga van je lichaam af en niet een stikkie
Ik heb ze van Sensitest, via deze site besteld.....ik ga zeker gewoon klussen vanavond. Gelukkig geeft mijn eigen lichaam al signalen dat mijn ei eraan komt..hihi
precies.. goed gebruiken. mijn lichaam ook.. heb dan nog wel ovutest tegenaan gegooit en werd er alleen onzeker van.. kap er nu wel mee en ga op mijn lichaamsignalen
hai dames. Ik wil me bij deze ook graag aanmelden. Mijn nod dag is 16 sept. Ik wens jullie alle heel veel succes!
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi 10: 11: 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Mystic Sun 14: Sannamvrio 15: Pippa 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke 17: 18: 19: 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:Jutte 61 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie 10 september: Suzie80 13 september: Manon77 Tessa8 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. @Micelle04: Je staat nu op de 1e hoor @ Sannamvrio & Jonneke: Ik heb jullie op de lijst gezet. Succes!
ik denk dat de mijne 3 sept is als ik af ga op een cyclus van 35 dgn Alleen had gisteren dus slijm en steekjes in me linker lies kant Ik gooide dit steeds op me darmen maar misschien was het wel me ei hope so Ik heb er iig wel gebruik van gemaakt want baat het niet het schaadt ook niet hahaha
Hey Melanina, vandaag nog naar de F1 in de stad geweest Als je gister je ei heb gehad zou ik vandaag ook nog ff klussen als je manlief nog zover krijgt toevallig net geleerd dat je het best kunt klussen tot 1 a 2 dagen na ei...geen idee wrom maar ik volg alles op hahahah