Hoi dames, ben helaas weer ongi geworden. Zou iemand mij op rood kunnen zetten. Alle zwangere GEFELICITEERD! Groetjes Laura
Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! Inderdaad.. een streep is een streep. Dat zei de huisarts afgelopen vrijdag ook tegen mij, hoe licht dan ook, die streep verschijnt alleen als je lichaam het hCG aanmaakt en dat gaat alleen als je zwanger bent!
PIXIE! GEFELICITEERD meis! Ben ik even een avondje niet op het forum...... Jeeetje, wat goed! Geniet ervan!
@Marloes, heel spannend, uiteraard duim ik ook voor jou! Vandaag weer cursus, heb weinig voorbereid... geen zin, tijd etc voor gehad. Maar kijken hoe het gaat. Mag 6 oktober al bij de gyn langs komen! Ben zo blij! Ik ruik alles ineens veel beterder, is niet altijd positief hoor... maar ja, hoort mij niet klagen! Dikke knuffel voor iedereen. -x- MissQ.
Het is misschien ook handig om even in de ochtend te testen. Gister heb ik pas laat in de middag getest omdat ik in een opwelling de drogist in ben gerend Maar ook nog steeds niet ongesteld dus ik begin er inderdaad ook voorzichtig vanuit te gaan dat ik toch wel eens zwanger zou kunnen zijn
hey meiden' wauw wat een zwangeren ineens pixie gefeliciteerd, de anderen ook! ik had vanochtend in eens een verhoging.... normaal 36,5/36,6 nu was mn temp 36,8. Maar nog geen positieve o-test gehad, dus kan mn ei niet zijn. Nu maar afwachten of die verhoging doorzet..... groetjes jolan
Jij ook! Ik had dat helemaal gelezen. Er wordt ook zoveel gekletst hier. Ik heb mijn NOD de 28ste. Dan is het precies een jaar geleden dat mijn man een hersenbloeding heeft gekregen. Hij heeft super slecht gelegen en men dacht niet dat hij het zou halen. Gelukkig wel. Helemaal verlamt aan 1 kant heeft hij maanden in een revalidatiecentrum gezeten. Onze zoon was nog maar 4 maanden. en dat in een vreemd land. Mijn man heeft zo hard geknokt dat hij nu weer alles kan doen. Hij kan weer lopen enz. Hij heeft nog wel wat restverschijnselen, maar dat gaat vast ook goed komen. Mijn man heeft pure pech gehad. Een heel medisch verhaal, maar het komt hier op neer dat hij nu net zoveel of eigenlijk net zo weinig kans heeft op nog een hersenbloeding. Super goed nieuws natuurlijk. Een heel veel verhaal. De 28ste dus precies een jaar geleden en mijn NOD. Wat zou het toch mooi zijn dat we deze nare datum kunnen veranderen in een mooie datum. Dit is dan ook de reden dat ik niet eerder wil testen dan de 28ste. Wel moeilijk hoor! Iedereen verder een fijne dag vandaag toe gewenst. Ik leef met iedereen enorm mee.
Vanmorgen dus echt negatief getest na de twijfeltest van gisteren Ik ga er nu zaterdag pas weer een testje tegenaan wagen na mijn NOD ..
Goedemorgen meiden! @ mystic sun, wat balen voor je meid, ik hoop dat je dit weekend gewoon weer een posi test in handen hebt, ik duim voor je! @BBKane, wat een heftig verhaal zeg!moet je man nu ook medicijnen blijven slikken om herhaling te voorkomen? het zou geweldig zijn om deze datum, met een nare herinnering, om te zetten in een datum met een positieve test! @Robin77, spannend! wanneer ga je weer testen? @ eventuele testers van vandaag, ik duim voor veel roze! liefs Ellen ps, geen ongie of voortekenen daarvan hier!
Goedemorgen meiden, Nog maar 6 dagen tot mijn NOD en gisteren had ik hoofdpijn en dacht ik "Oh, dan word ik vast ongi zondag.." Maar later die avond moest ik pugen, dus misschien heb ik wel gewoon een griepje.. En kan ik die warmte van deze week misschien daar ook wel aan wijten...Dat is dan weer jammer.. Heeft iemand ervaring met die testen die je 10 dagen voordat je NOD hebt kunt gebruiken? Want ik word een beetje narrig van al dat wachten, en zeker van al die achterlijke signalen die mijn lijf afgeeft.. Of waarvan ik DENK dat mijn lijf die afgeeft.. Misschien beeld ik het me wel in! Testers, succes vandaag! Fijne dag allemaal! Liefs, Pluis
hey miekiepluis, testen 10 dagen voor NOD? zit er dan al wel genoeg Hcg in je lichaam? ik heb testen van matcare die vanaf 4 dagen voor de NOD gebruikt kunnen worden. tot nu toe heb ik ze eigenlijk alleen gebruikt in mijn eerste 2 lange cyclussen. dus niet rond een NOD ofzo. deze ronde is mijn eerste ronde dat ik een NOD heb (mede doordat ik pas verhuisd ben). ik vind de test wel heel fijn werken! groetjes Ellen
De spanning druipt wel van dit topic af zeg. Zwangeren gefeliciteerd Meiden met hun ongi balen en succes de volgende ronde Meiden die nog wachten toi toi toi Vanmorgen getest heb een vaag lijntje, gisterochtend was ie zo goed als negatief dus van de trigger kan het niet zijn denk ik. Ben voorzichtig optimistisch