gefeliciteerd ROBIN kom je melden in Juni 2009? kunnen we samen kletsen.. vind op het eind van mei zijn niet echt leuk.. hahha iedereen heeft hun praatjes al gehad.
jawel.. 29 mei maar vind leuk om ergens ook vanaf begin mee te kletsen dus ben bij juni aangemeld. doe we gewoon een lijstje vanaf 25 mei - 30 juni toch?
Ik vind het helemaal geweldig! Hoe voel je je? En hoe reageerde je vriend/man op het geweldige nieuws? Was hij er bij toen je testte?
Zwangeren gefeliciflapstaart ( ben kwijt wie ik wel en niet gefeliciteerd had dus dan maar zo. Maar het is zeker zeer gemeend!!!) Rooien, het zijn er veeeeeeeeeeeeel en veeeeeeeeeel te veeeeeeeeeeeel en MOOI NIET dat ik jullie gezelschap ga houden in oktober. Ik schuif door naar de JUNI mama's ( peptalk voor mijzelf)
Hey puzzcat ik hoop met heel mijn hart dat het voor jou eens raak mag zijn ik kan je geen hcgtjes meer geven maar wel hoop Wel grappig dat je dan op de dag bent uitgerekent wat ik ook eerst was van esmay Wat uiteindelijk na 2 echo's toch nog op 11 juni kwam. Ik zal vrijdag met me neus achter de pc gaan zitten jou in de gaten houden! succes meis ik hou je in de gaten! [-o< [-o< [-o< [-o<
Jouw verhaal grijpt mij weer aan. Gelukkig kan ik er alleen maar positieve dingen uit halen. Doet me meer goed dan je misschien beseft. Mijn man heeft hard moeten trainen. Eerst hadden ze hem opgegeven. Daarna vertelde ze dat hij nooit meer zou kunnen lopen. Zitten was eigenlijk al niet meer mogelijk. Maar nu..... hij doet weer van alles. We wonen hier in de bergen. Hij wandeld heel veel en dat gaat heel erg goed. Hij hakt het hout, verzorgt het land. Gelukkig. Ik ben dan ook reuzetrots op hem. Ik zal niet testen VOOR de 28ste. Belooft! Nu moet ik de rest gaan lezen van het avond geklets. Wat gaat dat snel zeg. Dikke knuf ook voor jou!
@ pixie Lees nu pas dat je zwanger bent ! gefeliciteeeerd meid ! ben echt heel blij voor je .... ik probeer zelf niet meer teveel bezig te zijn met zwanger worden ...ik laat het eingelijk een beetje los .... Alle zwangere meiden, geniet van je zwangerschap !
Pfff, nog een paar dagen wachten tot NOD en dan nog even een paar dagen wachten zodat ik mezelf en mn man geen valse hoop geef... Hoe zet je eigenlijk je cyclus onder je banner? Werk ze allemaal!
Goedemorgen meiden! Spannend Marloes ! Alle meiden die gaan testen vandaag: Veel succes! Ik probeer in mijn pauze nog even te kijken of er al roze bij is gekomen * duimt heeeeel hard*
Lief van de meiden die tegen me zeiden een streep is een streep, helaas telt dat voor mij niet zo, omdat ik pregnyl gebruik. En ja hoor vanmorgen een vagere/negatieve test dus het was nog een restje pregnyl Ook gigantische tempdrop, ik ben aan het wachten op de morgen ofzo zullen ze me wel gaan vergezellen Op naar de laatste poging
Goedemorgen dames, En weer een dagje dichter bij mijn NOD! En mijnlijf kan niet vager zijn! Ik heb nu al 2 dagen soms echt steken in mijn rechterzij net boven mijn heup... En het voelt niet als ongi-pijn.. Maar ik heb ook wel krampen gehad die wel op ongipijn lijken.. Maar herkennen jullie dat? Dat als je denkt dat je toch ook echt misselijk was de afgelopen week dat je ter plekke misselijk wordt? Dus ik twijfel echt aan alles! Maar goed, ik ga volhouden...ik mag echt pas zondag testen, als er nog geen spotting of iets anders is gesignaleerd! Hoop dat ik het volhoud! En mocht het nu niet raak zijn, dan komen vandaag mijn ovu-testen binnen... Ik neem aan dat daar een uitleg bij zit, maar anders weet ik jullie te vinden! Hihi! Fijne dag allemaal! Zwangeren, gefeliciteerd! Liefs, Pluis
Goeiemorgen allemaal Vandaag is eindelijk mijn NOD maar ik denk dat ik heel laat mijn ei heb gehad en dat ik weer zo'n lange cyclus als vorige keer heb. Dus ik wacht nog een weekje met testen.
Ik mag op groen. vanmorgen negatieve test Had ik ook wel verwacht, aangezien ik nergens last van had, maar goed.. baal er flink van. Dus we wachten de af en gaan voor de 4e ronde.. Zucht....
Nou meiden, ik mag ook op rood. Ik zal even de lijst updaten. Wel jammer dat er zoveel meiden ongi zijn geworden... Maarja: think pink always, onze tijd komt nog wel!