x 205 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth & Evitaaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 & Rainbow78 18: Dib & queensan 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose & Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville & Dreamer1971 & ikje80 & Marloes80 & Alieke 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Ellen1983 & Spirit70 & Dootje24 & IlonaHokkeling 25: SylviaM & cin1979 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 & Stier11 & Maine & Puzzcat24 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & LadyJoey 28: Rianne80 & Miracles & Drieske32 & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 205 passagiers voor de roze kinderwagen! 26 Zwanger!!, 103 Ongesteld, 6 Negatieve test, .. Twijfeltest, 4 Niets doorgegeven, 3 Cyclus van slag, 3 Miskraam TESTMARATHON 24 september: Dootje24 Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons Ellen1983 Puzzcat24 29 september: Claire85 Jent 30 september Drieske32 Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
Zuurtje heeft voor mij gependeld en er kwam uit dat ik nu al zwanger ben en vrijdag positief ga testen. Als dat toch eens waar zal zijn....... Heb nu nog geen ongi klachten terwijl ik die normaal al 2 a 3 dagen voor mijn NOD heb. wachwachtwachtwachtwacht.......
Heb verder ook geen ongiklachten, terwijl die anders zo erg aanwezig kunnen zijn. Verder heel veel waterige afscheiding al vanaf mijn ei ongeveer, wat buikpijn en misselijk na het klussen de afgelopen dagen, moe moe en nog eens moe, en raar dizzy gevoel, maar verder nog helemaal geen klachten. Bij mijn vorige zwangerschap waarbij ik een miskraam kreeg had ik ook al vóór NOD positief getest maar nu is het nog steeds negatief, dus ben bang van niet, maar ja we zijn nog steeds heerlijk aan de klus want had wel gedacht misschien is die afscheiding wel een verlaat eitje dus voor alle zekerheid. Is dit laatste het geval dan duurt het nog even voor een positieve test, maar van een aankomende ongi is na mijn gevoel weg ook nog lang geen sprake... Spannend dus nog erg allemaal, we wachten wel af. Ga de 28e meedoen met testen bij de testmarathon dan zit ik net na mijn NOD en we zullen zien....
Hier nog geen tekenen van ongesteldheid! Ik ga denk ik van het weekend testen als ik dan nog steeds niet ongi ben. Ik hoop het zo.....
Ff checken hoever ik ben, helaas al een hoop rood zag ik jammer hoor... Iedereen die nog moet in iedergeval een hoop rose toegewenst...
Spannend Marloes. Enig idee wanneer je gaat testen? Heb je ook al een symptomen? Jammer dat er inderdaad zoveel rood is gekomen. Hoop dat oktober meer geluk brengt voor iedereen.
Meiden wat moet ik hiermee? Ik had een discussie met iemand,en het ging even door in pb Nou daar heb ik geen probs mee maar ineens krijg ik dit om mijn oren Ook hier het onderdeel uit de pb verwijderd. Dit is niet toegestaan. Deze discussie ging helemaal niet over het "niet zwanger kunnen worden" dus ja wat moet ik nu?
Puzzcat ik zou me er niet te druk om maken, als ze zo raar gaan doen kun je denk ik beter niet meer reageren, dat is denk ik de kortste klap!
Ja vind het ook niet kloppen... Had gewoon een discussie met haar over een topic Wat helemaal niet ging over " zwanger kunnen worden" Ach sommige mensen!
@puzzcat: laat het maar voor wat het is zou ik zeggen, niet reageren is voor de ander vaak ook nog eens het vervelendste, en wat schiet je er mee op?
Inderdaad, denk dat je daarin wel gelijk hebt Elke. Snap ook niet wat de meerwaarde ervan is om zo'n berichtje naar iemand te sturen, ook al ben je misschien boos op iemand. Je weet zelf hoe t is om een kinderwens te hebben, en dat t niet meteen lukt is zowiezo al erg genoeg!