ja in een topic op zwanger worden las ik het ook... tot 24 uur na de eisprong kan het eitje bevrucht worden. Maar de meeste kans heb je als er al zaadjes liggen te wachten als je eitje springt
oh ja, die testmarathon... ik doe niet mee, want ik begin al veel eerder met testen. Net als de vorige ronde doe ik mee aan een zwangerschapstesten-test. en vanaf dag 8 na ei moet je dan gaan testen, zo meten ze de gevoeligheid van de testen...
eyey..., zou ik ook in de kinderwagen komen zitten...? ik ben namelijk gister ongesteld geworden... ik weet niet precies hoe ik het uit moet rekenen... maar ik heb ongeveer een cyclus van 28 dagen... xxx naliey
Hoi Naliey, Balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Hopelijk brengt deze ronde je meer geluk. Als je een cyclus hebt van 28 dagen, komt je uit op een NOD van 12 september. Wil je zo op de lijst?
hoi Wendy, Ik snap je onzekerheid, maar wat mijn eigen ervaring is, is dat op 2 dagen de streep heel dik was en daarvoor en daarna was ie heeel licht of zelfs helemaal niks...en zoals ik op je banner zie is je eisprong pas over 2 dagen dus zul je dan ook pas een dikke streep zien...en misschien is je ovulatie nu wel iets later..dat kun je nu mooi zien met die testen. En volgens mij moest je ook met ochtendurine plassen..maar dat weet ik niet meer zeker... In ieder geval no worries...! xx
Melanina groot gelijk! haha en zo erg is dat natuurlijk ook niet En die steekjes zal heel goed je ei kunnen zijn hoor! *duim duim* He Naliey Succes deze maand! xx minnie
Hallo meiden, Ook ik kom me melden bij September! zo ziet mijn komende klusronde eruit. ronde 7 alweer....(hopelijk de laatste) 15 Augustus 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 28 Augustus 2008 Een beetje vruchtbaar 29 Augustus 2008 Vruchtbaar 30 Augustus 2008 Erg vruchtbaar 31 Augustus 2008 Eisprong 5 September 2008 Innesteldag 13 September JARIG! 14 September 2008 Vanaf hier kun je testen 24 Mei 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
op de gebruiksaanwijzigingen staat duidelijk niet met ochtendurine omdat er een opbouwing van LG komt en een vals posi kan geven dan. ook goed om op twee momenten van de dag te testen. ik deed om 12.00 en dan weer om 18.00
Ik vind die ovulatietesten toch wel een gedoe hoor. Probeer het toch nog maar een maand zonder, maar als het komende maand nog niet raak is moet ik er misschien toch maar aan geloven. Al houd ik dan wel een slag om de arm met die dingen. Helemaal erop vertrouwen zou ik dan ook niet doen. Om de dag sex voor een langere tijd vind ik dan toch veiliger
Toevallig kon ik het gisteravond niet laten om er nog een te doen...nog steeds een heel licht streepje. We hebben wel gewoon geklust hoor, kan in ieder geval geen kwaad... Vandaag gewoon weer verder testen en dan zien we wel.....ben wel benieuwd of mijn eisprong een beetje overeenkomt met de calculator. Groetjes, Wendy
Goedemorgen meiden! Ik vind die ovulatietesten wel handig om te gebruiken af en toe, maar ik heb het idee dat wanneer ik het gebruik meer hoop krijg dat het is gelukt en dan ben ik xtra teleurgesteld als het niet zo is... Zit vandaag trouwens op cd 11, deze week is dus onze klusweek ! Volgende maand gaan we naar Tunesie, zou leuk zijn als ik dan zwanger ben...
Vanochtend stond ik op de weegschaal en bedacht me dat er nu toch echt wel wat kilootjes af mogen. Ben nogal een emotie eter en na mijn MK is dat dus goed gegaan. Maar ben nu acuut aan de diarree en dat is toch ook weer niet de bedoeling! Heb echt geen zin om ziek te worden, want we moeten nog heel de komende week klussen!
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi 10:Nynke1980 11: 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Mystic Sun 14: Sannamvrio 15: Pippa 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke 17: 18: 19: 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:Jutte 62 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie 10 september: Suzie80 13 september: Manon77 Tessa8 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen.
1: Marloes80 & Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 2: Beertje76 & Maine & Dreamer83 & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 3: Stillewens & Zinah & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Verhip & Afrola & Dizzy & Jammie & Tonno 4: jent & Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen 6: Pearl29 & Sucre & Giegel & Grummelke 7: Natassie 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura 9: Vanillivi 10:Nynke1980 11: 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Sanne 13: Tessa8 & Mystic Sun 14: Sannamvrio 15: Pippa 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke 17: 18: 19: 20: Loel 21: Moontje 22: Daphne1984 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30:Jutte 63 passagiers voor de roze kinderwagen! .. Zwanger!!, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag TESTMARATHON 1 september Teigetje1978 Jutte Celinaaa 7 september Coni Natasssie 10 september: Suzie80 13 september: Manon77 Tessa8 Om de lijst te veranderen: * klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. @Mup: Je staat erbij hoor op de lijst. Veel succes deze ronde!
Oeps nu ben ik het plaatje kwijt..... Even proberen om dit te veranderen. Weet iemand anders misschien wat ik fout heb gedaan?
Zo kijk je iedere dag en valt het aantal berichten nog redelijk mee, zo kijk je een weekend niet en zo er gelijk een aantal pagina's erbij gekomen. Voor iedereen die deze week aan het klussen gaat ... Veel succes! Bij mij zou aanstaande vrijdag mijn eisprong zijn. Vind het eerlijk gezegd wel een beetje spannend. Mijn vriend begint er nu in ieder geval wel steeds meer in te komen (vooral het klusgedeelte is voor hem interessant ) en kijkt er nu steeds meer naar uit. Zelf heb ik nu lekker vakantie en ben volledig tot rust gekomen. Waarschijnlijk heb ik op 9 juli een miskraam gehad (ik wist niet zeker of ik zwanger was) en dat heeft toch meer energie gekost dan ik verwacht had. Duimen staan kruisstand. Wat houdt eigenlijk zo'n testmarathon precies in?