Even een heel stom vraagje hoor! Hoe kom ik er nu achter wat mijn uitgerekende datum is. Als ik een zwanger banner wil vraagt ie namelijk gelijk wanneer ik ben uitgerekend.
Sorry! Was een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele domme vraag. Zie de calculator al staan. Het is 26 mei, nu even mijn banner aanpassen
dames, vandaag neg ovutest dus heb nie veel hoop dat ik zwanger ben ik heb onderhand t idee dat t toch nie meer gaat lukken :s misschien omdat ik dan weer doorga naar ronde 10, en t frustreerd me. pffff...
Goedemorgen allemaal, Op naar een nieuwe dag met hopelijk veel roze! Hier minder goed: Ik heb erg last van buikkrampjes. Hmmmm, ziet er nu naar uit dat ik gewoon ongi ga worden.....
Ik ga morgenvroeg testen, maar ben er bang voor... Als die dan weer negatief is dan test ik volgende week pas weer als ik nog geen ongi ben maar zoals het er nu naar uitziet wordt ik nog lang geen ongi
Goeiemorgen Gefeliciteerd Marloes, balen Mystic sun en Hanna... Hier ook een negatieve test... ben ook iets te vroeg, dus ik wacht even af tot maandag. Als ik dan nog niet ongi ben, test ik nog eens... groetjes
Gefeliciteerd marloes! Hier mag ik helaas op de gevreesde rode kleur Ben vanmorgen ongesteld geworden. grrrrr