Meiden die zwanger zijn gefeliciteerd. Ik mag door naar oktober na positieve testen zijn vandaag toch de duivels op bezoek gekomen
rainbow jent en marloes, GEFELICITEERD! Geniet er maar lekker van! Ik wacht nog even af.. nog steeds geen anders zondagochtend nog eens testen.. Groetjes
spannend britt! dreamer ik wil je geen valse hoop geven, maar mijn schoonzusje dacht ook dat het over was na veel bloedverlies en een positieve test, maar die is nu al 27 weken zwanger! Zij d8 ook dat het over en uit was, maar alles gaat dus nog helemaal goed.
Ja ik weet dat het technisch wel kan en andere hebben het ook, maar ken me lichaam iets te goed na 7 en half jaar en 6 miskramen. Daarom heb ik me 2 dagen geleden al niet op roze laten zetten het voelde niet goed genoeg.
Jammer! Hopelijk mag het binnenkort weer raak zijn voor je en dat het dan goed blijft gaan. Zal voor je duimen!
hallo mensen ben er weer. Ben nu al 8 dagen overtijd sinds vanmorgen zomar weer rozig bruin verlies beetje bloed erbij maar zet niet door. Wat kan ik daar nu weer van maken heb beetje lichte krmapen in me buik
Lief van je Rainbow. Ga je lekker genieten van je zwangerschap want voordat je het weet heb je je kleine vast hoor Yakout ik denk dat jouw cyclus compleet van slag is, kijk het even aan of het doorzet zo niet bel even de dokter en vertel dat je elke keer van die vage bloedingen hebt, maar geen ongi
x 206 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro22 & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth & Evitaaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 & Rainbow 18: Dib & queensan 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose & Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville & Dreamer1971 & ikje80 & Marloes80 & Alieke 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Ellen1983 & Spirit70 & Dootje24 & IlonaHokkeling 25: SylviaM & cin1979 & Jent 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 & Stier11 & Maine & Puzzcat24 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & LadyJoey 28: Rianne80 & Miracles & Drieske32 & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia 205 passagiers voor de roze kinderwagen! 29 Zwanger!!, 114 Ongesteld, 6 Negatieve test, .. Twijfeltest, 13 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag, 3 Miskraam TESTMARATHON 24 september: Dootje24 Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons Ellen1983 Puzzcat24 Mystic Sun 29 september: Claire85 Jent 30 september Drieske32 Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. weer bijgewerkt
Ja vindt het ook allemaal vaag hoor begon nu ook heel erge buikrampen te krijgen ben net even weer gaan kijken maar het is heel erg raar bloed heel vloeibaar met bruin er doorheen
Makey Jent Rainbow en Marloes gefeliciteerd! Balen voor alle dames die ongesteld zijn geworden! Dreamer voor jou helemaal balen omdat je eerst wel positief teste!
Dames, ik heb hier niet meegekletst maar ik wilde toch even komen melden dat ik op rood mag. Voor de dames die al op rose staan: gefeliciteerd! Voor de dames op de verschillende wachtbankjes: heel veel sterkte!
Dames ik mag ook weer op rood ben aan het vloeien niet normaal succes voor die gene die nog aan het wachten zijn
Ik ben een ook een lezer en klets niet actief mee. Ik mag op blauw, ik had vandaag twee twijfeltesten. het waren geen knallende lijntjes dus. Mijn vriendin heeft meegekeken en zegt lijntjes te zien. Ik twijfel dus nog en test de komende dagen. Ik heb geen kwaaltjes, soms een buikkrampje en denk ik dat in ongi moet worden. Ik wens iedereen succes en dat er nog veeeeeel meeeeeer op roze komt te staan! Iedereen die rood is geworden; STERKTE!
Marloes van herte gefeliciteerd! Voor de meiden die ongi zijn geworden, balen zeg! maar heel veel succes in de volgende ronde!
Van dat bonzen dat heb ik ook.. soms gaat het heel erg hard bij mij, even in de gaten houden en anders ga ik er toch de vk eens over bellen (wellicht heb ik mijn hoge bloeddruk weer terug)
Kan niet echt zeggen dat ik daar last van heb, zit er wel de hele tijd aan om te voelen of ze nog wel zeer doen! En tepels zijn ook erug gevoelig...
Vind het allereerst vreselijk dat je dit hebt moeten meemaken Spirit, heb bewondering voor de manier hoe je hier mee om weet te gaan. Wat betreft die navelstrenginsertie; kun je dat bijd e 20 weken echo gewoon zo vragen? En weten ze dan waar ik het over heb? Als het ze maar 2 minuten extra tijd kost om zoiets levensbedreigends te kunnen checken, dan zou ik het ook heel fijn vinden als ze het bij mij checken als ik zo ver ben... Dikke knuffel voor jou, MissQ.