Haha ja idd, ik zie alleen streepjes Maar ik snapte pas net waarom hij zo lauwtjes reageerde vandaag! Hij vroeg: wanneer moet je ongesteld worden dan? Gisteren lief. Maar je moet toch altijd op zondag? Nee lief. Oh. Mannen
haai hoooooooo, morgen ochtend ga ik testen, mits mijn temp nog hoog is en mits er nog geen zijn. Ben benieuwd. Tot nu toe eigenlijk niet echt zwssymp. Alleen steekjes in mijn lies bij 5-6 DPO misschien innesteling. We zullen het moeten afwachten.
Hahaha..... heerlijk ook die mannen. Mijn man vraagt al elke dag......... hoe is het met je ei?.............. Ja, duh...... weet ik veel. Ik moet gewoon wachten tot zondag............ ja, maar.........uhhhhh, weet je dan niet hoe het met je ei zit........? Hihihi... ik heb ook veel te veel over mijn ei lopen zeuren.
jippie marloes, rainbow en jent! gefeliciteerd meiden! ga nu ff verder lezen (moet nog 5 blz... en dan zal ik vertellen hoe t er hier nu voorstaat... liefs voor iedereen!
nou, daar ben ik weer, ff een emo-berichtje hoor... net toch maar een test gedaan omdat mijn mannetje vannacht niet thuis is en ik niet kan wachten tot zondagochtend... nega dus... baalde er toch minder van dan verwacht, want heb nog steeds hoop. heel fout natuurlijk... kan er niks aan doen. hopen dat ik t kan volhouden tot minstens dinsdag, maar ik vraag t me af. waarschijnlijk ben ik dan allang ongie. einde van mijn emo-bericht, fijn om t ff van me af te praten! liefs
MissQ ik zou er al naar vragen als je de afspraak maakt voor de 20 weken echo of ze hier naar willen kijken, sommigen doen het niet. Rainbow ik ben benieuwd of ze je toen hebben verteld over de gevaren van valamenteuze vliezen. Je hebt idd erg veel geluk gehad toen, hebben ze toen niet gesproken over een eventuele nieuwe zwangeschap wat hun beleid dan is? Ze hebben mij al verteld dat er bij mij in ieder geval wel naar gekeken gaat worden als ik weer zwanger mag raken.
Hoi meiden, Zo ik ben weer helemaal bijgelezen. Heb ook net alles ingepakt voor de vakantie naar Frankrijk. Misschien kan ik daar nog wel op internet, anders moet ik wel een week wachten om te kijken hoe het de wachters vergaat. Hier nog geen ongi....... spannnnennnnndddd!
Gelukkig nog maar 2 daagjes! Heel erg spannend voor je. Die positieve ovu-test is wel een heel goed teken, zeker als ik je eerdere ovu-testen bekijk. Er brand een kaarsje voor je. -x- MissQ.
Ahhhhhh, wat vreselijk lief van je. De tranen rollen gelijk over mijn wangen. Zou ik dan toch....? Ik vind het echt super lief van je. Dank je wel. Hanna, jou wil ik een hele fijne vakantie toewensen. Ik hoop dat je heerlijk kan relaxen en dat je vooral heel erg zwanger thuis komt. En nu moet ik me echt gaan omkleden om naar mijn werk te gaan. Ik kan me zo moeilijk los maken van dit forum. Alsof ik elk moment ergens zou kunnen lezen dat ik zwanger ben.
Moet heel erg lachen om je laatste zin! Doosje! Ga nu maar snel. Wij schrijven echt niet dat je zwanger bent, hoewel ik het wel heel graag zou willen doen. En ik had ook die positieve ovutesten terwijl mijn ei al lang geweest was.... ovutesten sporen eitjes op, maar detecteren ook hCG Werkse en tot snel meissie.
@ BBkane:ik hoop het zo voor je. wachten duurt lang he. ik kan me ook niet los maken van dit forum haha weet niet of je er nog bent maar hoelang zijn jullie bezig? werkse alvast. @missQ: banner is er weer hoor
heb toch een pb terug gestuurd of heb ik heb alleen getypt en niet verzonden word oud geloof ik haha ze gaat zondag voor me pendelen maar nu staat mijn banner niet in haar pb
missQ: misschien heel stom maar ben elke keer zo benieuwd hoe jij eruit ziet haha hoezo nieuwschierig.