NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Nou... ik heb een mond, neus, en 2 ogen.. hahahaha :) :) :)

2. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Die had je ook verzonden, ik was alleen te snel, heb eerst bericht op forum afgetikt en toen pas je pb gelezen! Slimme ikke...

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb auw in mijn bekkie, vandaag bij de tandarts geweest en die moest op 4 verschillende plaatsen boren.... 2 met verdoving (plaatselijke!) en 1 verdoving was te snel uitgewerkt, deed echt heel erg pijn. En nu doet mijn bekkie helemaal pijn van vanmorgen, voel me even heeeel zielig....

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hahahaha dan lijk je wel een beetje op mij hahahaha

hoe word je eigenlijk vip member

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ben jij ook een meisje toevallig?! Woehahahaha!

Vip member.. ik denk dat dat komt omdat ik al zo lang lid ben. Niet vanwege het aantal berichten wat ik getikt heb, want daar zit jij dik boven!

6. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha ja toevallig wel haha

ja ik typ wat af. heb een nieuwe verslaving gevonden :oops:
    mijn lief had de laptop van het werk bij vanavond. hij zij dan kan ik ook eens achter de computer haha. erg he.

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Oeps, dan wordt het wel heel erg bij jullie!

Ben blij dat wij hier 2 machines hebben, kunnen we allebei op internet.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha hij zei het gelukkig met een glimlach en een knipoog haha.
    hij moet ook werken thuis van het weekend.

9. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Hehehe! Thuis werken noemen ze dat!

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha ja kon er ff niet opkomen. haha

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ikke ga ff bank hangen, ben beetje moe.

-x-
    MissQ.

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha ik kijk de lama's haha het is echt te gek.

13. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Ze hebben er bij mij toen niks van verteld. Ik zag het staan in het bevallingsverslag, ben toen gaan googelen en zag toen wat het inhield. Ik schrok me wild van alle verhalen erover. Heb het er toen met de verloskundige nog over gehad. Zij zei dat de gynaecoloog er wel heel slordig mee om was gesprongen en dat ik blij moest zijn geweest dat mijn vliezen uit zichzelf braken en ze niet gebroken hoefden te worden. Ik ben nu met deze zwangerschap wel bang hoor! Ik ben nu nog niet bij de verloskundige geweest, maar ik ga er zeker naar vragen of het erfelijk is. Hoop dat ze er met de 20-weken echo extra naar kijken!
    Ik vind het heel erg om te lezen dat het bij jou niet zo'n goede afloop heeft gehad. Hopelijk mag je snel weer zwanger raken zonder velamenteuze insertie!

14. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Morgenvroeg en als die weer negatief is dan pas volgende week woensdag weer of zoiets..

15. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Meiden, hartelijk bedankt voor de felicitaties. Ik zal vanaf nu waarschijnlijk alleen nog maar meelezen en niet zo vaak reageren. Ik zal te volgen zijn bij het bevallingsforum.

Iedereen op de wachtbank: ik duim voor jullie!

Iedereen die nog moet testen: Succes!

16. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    marloes80 proficiat met je nog prille zwangerschap.

17. spirit70

spirit70 Fanatiek lid

3 sep 2007
    1.389
    0
    0
    Friesland
    Rainbow ik weet niet of je mijn verhaal hebt gelezen bij de vlindertjes maar bij mij is het vat al gescheurd voordat mijn vliezen braken dus het is echt een ernstige aandoening waar helaas heel veel verloskundigen en gynaecologen erg laks mee omspringen.
    Het is niet een erfelijke aandoening het is gewoon domme pech als je het krijgt. Zou er wel op staan dat ze er bij de 20 weken echo bij jou naar kijken.

18. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    @Spirit nee, had je verhaal nog niet gelezen. Moet eerlijk zeggen dat ik de vlindersite altijd een beetje probeer te vermijden. Ga me dan altijd de gekste dingen in mijn hoofd halen, maar ik zal je verhaal even opzoeken en het lezen.

Ik ben wel blij te lezen dat het niet erfelijk is, maar het neemt de onrust die ik erover heb niet weg, zeker niet omdat er dus zo slordig mee om wordt gesprongen, zelfs door gynaecologen. Ik ga me er hard voor maken dat ze het grondig bekijken bij de 20-weken echo.

19. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik schaam me diep, maar dit is pas de eerste ronde. We begonnen heel nuchter. Voor de gein ook begonnen met ovutesten. Ik wilde wel eens weten hoe dat werkte. Maar die bleven zolang positief. Toen werd het negatief. 1 week voor mijn Nod weer eens voor de gein getest en weer positief. Ja, en nu word ik helemaal gek. Geen spoortje nuchterheid meer te bekennen. Dat was ook alleen maar de eerste twee weken van mijn cyclus. :rolleyes:
    En nu zit ik op mijn werk. Heb mijn ronde al gedaan. Mijn collega's zitten al opgerold in een deken . O, krijg alarm. doei.

20. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    **Me doet een rondedansje** Morgen mag je testen meisje! Wat doe je voor werk BBKane dat je een alarm krijgt en collega's opgerold in een dekentje hebt zitten?!

Deel Deze Pagina