Nou, meegedaan met de testmarathon voor vandaag en kan op NEGATIEVE TEST gezet worden in de lijst Ik ga nu volgende week vrijdag weer testen.
Hallo allemaal, Ik ben een tijd niet hier geweest omdat we op huwelijksreis zijn, maar ik kan niet meer slapen dus heb ik mijn man zijn zakcomputer even gepakt om hier een berichtje achter te laten. Mijn NOD was namelijk 19 september, maar ben helaas al op de 15de ongesteld geworden, helaas meteen de eerste dag van onze vakantie. Ik had zo gehoopt op een mooi huwelijkscadeau, maar helaas. Op naar de volgende ronde maar weer. Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat, maar dat lees ik wel weer als ik thuis ben want dat is op dat zakcomputertje erg onhandig. In ieder geval alvast voor de zwangeren een dikke proficiat en voor de rest succes met klussen/wachten. Groetjes Toetje
Hey Ellen ja snap het helemaal, we zitten echt in hetzelfde schuitje pfffffffff Hopelijk voor beide van ons over een paar dagen een betere test
Ik sluit me bij jullie aan, vanmorgen ook nega getest. Bij zwangerschap had ik op 12 DPO al een licht positieve test dus ik zie het nu toch wel somber in. Heb ook helemaal geen symptomen maar mijn temp is nog wel hoog!
Ik denk toch dat ik dit weekend ga testen. Mijn hubbie is ook erg nieuwsgierig. Ik heb nog geen test in huis wat nl wel een goede bescherming is om niet te vroeg te testen. En ik vind het ook wel weer eng om te testen... Maar stress om je nieuwe huis en om de kwaaltjes, dan kan ik me voorstellen dat je je niet lekker voelt... Met je huis komt het vast wel goed en hopelijk testen we beiden snel positief!
Pffff....wat duurt dat wachten lang zeg, denk dat ik morgenochtend maar ga testen. De 1e ronde had ik last van heeeeeeeel veel kwaaltjes (waarschijnlijk ontpillen) en nu amper last van kwaaltjes. Na ei wat lichte krampjes en steekjes en zo'n 5 dagen voor nod heb ik echt heel veel pijn in onderrug (heb niets gedaan zoals sport of schoonmaken etc) en krampjes in onderbuik, soms voelt het zelfs aan alsof ik buikspieroefeningen heb gedaan (wat ik niet doe, want kom niet verder dan 3 ) Heb ontzettend veel pukkeltjes op mijn kin en ook van die hele grote die je niet kan uitknijpen en erg pijnlijk zijn . Mijn urine wordt alleen maar lichter (terwijl ik niet veel extreem drink), zelfs de ochtendurine is lichtgeel (wel wat troebel, lijkt zelfs op troebel appelsap van appelsientje ). Sorry voor dit lange bericht, maar moest het echt even kwijt. Liefs Anna
Bedankt! Ik denk dat ik tot maandag of dinsdag wacht.....wordt heel moeilijk want ik heb 2 testen in de la liggen en ben heel de week vrij....hihi. Maar wij gaan gewoon positief testen hoor...Ik voel het! Volgens mijn eerste pendel zou ik nu zwanger moeten zijn van een meisje....ben benieuwd. Ik zal voor je duimen! En voor iedereen die een dezer dagen moet testen natuurlijk.
nog steeds niets te bekennen. Gister wel de bekende krampen... weer een test gedaan, zag een super miniscuul streepje, maar zal wel de afdruk zijn gewoon van de kruitvattest... Dus maar afwachten wanneer de duiveltjes de hoek om komen... Liefs, Enne, succes allemaal!
Ik heb altijd de Kruidvat-tests gedaan en als het niet zo was dan ook geen streepje hoor! Miniscuul streepje is ook een streepje!
Morgen is mijn NOD, heb geen ei kunnen vinden deze cyclus en heb ook geen verschijnselen van ongi worden. Las ik dat hier niet een keer, dat als je geen ei hebt gehad de "kwaaltjes" van het ongi worden er ook niet zijn? Ik ben echt heel benieuwd wanneer ik ongi ga worden want ik voel niks en ik voel altijd heeeeeel duidelijk vanalles... *wacht en wacht*
Weet iemand of het kan dat je LF heeeeeeeeel lang kan zijn. Dan bedoel ik wel een ei gehad maar dat dan de niet doorzetten. dan krijg je dus een heel lange LF zonder zwanger te zijn Ik vroeg mij dat zo ineens af..................................
pookie helaas kan dat wel maar als je altijd dezelfde lf hebt dan is het waarschijnlijker dat je overtijd bent. MIjn Lf varieert van 10 tot 16 dagen maar ik had nu gewoon te vroeg getest. Maar als je twijfelt om een test te doen dan zou ik het doen als je het gemiddelde van 14 dagen hebt gehad. In jou geval ben je dan misschien al 2 dagen overtijd, maar dan zouje denk ik toch wel iets op je test moeten zien. xxx Joyce
Ow sorry pookie zie dat je al een test gedaan hebt, ja dan nog even geduld paar daagjes wachten en de rest ook succes. xxx Joyce
vraagje voor de net zwangere dames: moeheid wordt vaak als symptoom genoemd. is dat dan vooral moe aan t eind van de dag? of ook moe na inspanning? (erger dan voor je zwanger was) liefs el
Geeft niet hoor Jent. Ik kweet eigenlijk niet heeeeeel zeker of mijn LF altijd 10-12 dagen is. Ik heb maar 3 goede tempkaartjes waarvan 1 x lf van 13 en 1 x lf van 10 dagen. Ik ga maandag nog ff een testje doen voor de zekerheid. Ik had er toch al extra veel besteld via internet!