NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beverly

beverly Actief lid

28 jan 2008
    294
    0
    0
    Hallo allemaal, hier ook nog iemand in de laatste dagen voor het testen.
    Nog geen idee of :evil: :evil: er aankomen. maar als dat zo is kan dat nooit lang meer duren.
    Iemand ervaring ermee als je in de vroege ochtend/ nacht werkt wanneer je dan het beste de test kan doen?
    Heb het idee dat als de :evil: wegblijven ik niet tot woensdag kan wachten om te testen.
    Slaap nu in de avond van 6 tot half 1 om daarna naar mn werk te gaan en dan de rest van de dag wakker te blijven.
    Voor de zwangere gefeliciteerd, de mensen op het wachtbankje succes en de mensen op rood volgende maand beter misschien kom ik jullie daar weer tegen.

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Ellen ik voel me constant moe.. van ochtend tot laat.. met een echt gaap uitschieter rond 15.00

3. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    hey pixie dank je voor je antwoord.
    wat een mooie babysite heb je gemaakt!
    groetjes Ellen

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wat is het rustig vandaag...zo op de zaterdag...geen spannende dingen vandaag? Heeft er nog iemand getest? Of vreemde kwaaltjes? :)

5. Inger1979

Inger1979 Fanatiek lid

Meiden, ik mag ook in het roze :) vanmorgen 2 positieve testen. Echt nooit verwacht deze ronde en dan toch... het is zo onwerkelijk.
    Liefs Inger

6. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Nog 1 dag, nog 1 dag, nog 1 dag......... :D

Ik werk in Noorwegen. Ik ben verpleegkundige en zit in de thuiszorg. 's nachts zit ik in een verpleeghuis samen met 2 collega's die daar werken. Ik heb dan mijn ronden buiten en ik kan af en toe een alarm krijgen. Dan ga ik er ook op uit. In het algemeen is het erg rustig. Dan zitten we met zijn 3-en in van die superdeluxe leren stoelen. Die kan je dan helemaal in een ligstand zetten. We pakken er dan vaak een dekentje bij en gaan gezellie tv kijken. Om 3 uur hebben we ronde lopen. Ik buiten en zij binnen. Daarna trekken we het dekentje wat hoger op en gaan lekker tukkies doen. Hihihi..... Ik heb echt de beste baan ever. Vind ik dan hè. ;) Maar.... het kan ook heel druk zijn. Of zwaar, omdat ik dan door de sneeuw moet rijden naar van die huisjes die in verweggistan staan. Ook hebben we hier geen straatnamen, dus dat kan het erg moeilijk maken. Verder echt een super baan. Nu ga ik wel heel erg off-topic.

Ik ga nu eerst even lekker bijlezen.

7. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Wat balen zeg. Ik hoop zo dat het volgende week heel anders is. Knuffie voor jou!

8. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    GEFELICITEERD! Geniet ervan....

Groetjes,
    Wendy

9. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik zit ook in de nacht. Ik ga gewoon slapen morgen als ik thuis kom en ga daarna testen. Ik denk dat ik in jouw geval zou testen als ik om half 1 wakker zou worden. Succes!

10. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    TNX

Ik probeer het zoveel mogelijk van me af te zetten eerst, gelukkig hebben we het dit weekend erg druk..
    manlief en ik zijn lekker aan het shoppen geweest, kleren kopen en zo en vanavond gaan we uit.
    Morgen lekker een luie dag, heerlijk uitslapen en genieten, volgens weekend ook alweer volgepland met eerst vrijdags een 25 jarig huwelijksfeest van mijn vriend zijn familie en zondags is zijn moeder jarig.
    We leven op feestjes momenteel maar geeft niet is erg gezellig en zo gaat de tijd iets sneller.
    Ik hoop ook dat ik idd volgende week of ongi wordt of positief test, die spanning is ook niets :cry:

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hier nog steeds wachtende......

Het is zelfs zo erg dat mijn vriend en ik nu een potje stratego gaan spelen en hij vroeg "welke kleur wil je..blauw of rood?" en toen zij ik gelijk...."geen rood, geen rood....dat is de ongi kleur"....wahahaha :)

12. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Inger, gefeliciteerd meid! Wat een super nieuws zo op de zaterdag. En nu heerlijk gaan genieten.

Morgen een spannende dag voor velen. Ook voor me zelf. Er staan veel testers morgen gepland. Laten we afspreken dat er alleen maar roze is morgen. Is wel zo leuk.

Ik ga hard duimen!

13. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Van harte gefeliciteerd Inger!

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    goeieavond allemaal

proficiat alle nieuwe zwangeren!

en diegene die op rood zijn bha zal hard duimen voor jullie de volgende ronde!

hoe is het verder met iedereen?

hier nog geen ongi maar ook geen zwanger gevoel

15. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @BBKane: leuk zeg in Noorwegen werken en wonen! Ik heb er zelf als kind gewoond, vlakbij Alesund (eilandje Berge). Daarna nog vaak terug op vakantie en op bezoek bij alle kennissen en vrienden geweest. Is echt de plek waar ik me thuisvoel! Heb je een leuke man ontmoet daar ofzo?
    Succes met testen morgen!

@ Mystic sun: geen bloed geeft moed he... (ja ik dacht ik gooi hem er weer eens in;) )

16. Maartje S

Maartje S Lid

27 sep 2008
    13
    0
    0
    Hoi,
    Vandaag voor het eerst geregistreerd (zie introductiepagina voor mijn verhaal). Dinsdag a.s. ben ik 4 weken geleden ongesteld geworden en meestal duurt mijn cyclus dus 3,5 week.
    Ik lees hier van alles over rood, roze en duiveltjes. Ik begrijp er niets van haha.
    Maakt misschien ook niet uit maar als je zin hebt om het me uit te leggen: graag! ;)
    Anywayz, vandaag 2 testen in huis gehaald. Hoop dat ik kan wachten tot dinsdag (oh, dan hoor ik zeker al bij het topic van oktober thuis?). Zie je, ik begin het te leren.

17. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Wat leuk! Ålesund schijnt erg mooi te zijn, heb ik gehoord. Wij wonen in Hordaland richting Odda. Ik heb een nederlandse man en we zijn samen 3 jaar geleden verliefd geworden op Noorwegen. Na een week vakantie in jan, zijn we naar huis gereden. De boel in gepakt en 5 weken later woonde we in Noorwegen. Wij voelen ons ook echt thuis hier. Als je ooit eens in de buurt komt, dam moet je maar eens langs komen. Gezellie!

18. ikje80

ikje80 Lid

25 jul 2008
    60
    0
    0
    Ik mag op rood. Ik had het wel verwacht, maar toch weer balen. Ik ga maar eens uitrekenen wanneer mijn nieuwe nod is.

@ Zwangeren: GEFELICITEERD
    @ de rest: CU in oktober.

19. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Welkom! Je leert de termen heel snel hoor. En altijd vragen.
    Rood is voor als je ongesteld bent geworden.
    Roze voor als je zwanger bent.
    Duiveltjes staat voor ongesteld zijn. We hebben elke maand een Nod lijst. Nod= niet ongesteldheids dag. De dag dat je ongesteld zou moeten worden, maar eigenlijk niet wil.
    Op deze lijst kan je dus je Nod aangeven. Kan je ''op rood'', dan ben je dus ongesteld worden en dan wordt je naam op rood gezet. Blader maar een paar bladzijde terug en dan kom je die lijst tegen. Het wordt dan vast wat duidelijker. Zo niet, gewoon weer vragen.

Succes!

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey weer een zwangere.

gefeliciteerd meid

extra verrassing als je het niet verwacht had deze ronde. ga er van geineten.

Deel Deze Pagina