hallo meiden ik moet even wat kwijt.....ik word gek van mezelf ik heb sinds 3 dagen om de 3a 4 uur 1 druppel bruinverlies heb nog nooit zoooo'n lange cyclus gehad. heb gistermiddag getest maar was negatief wat denken jullie? de moed zakt mij in mijn schoenen......
oh en een nieuwe sorry welkom hier en hoop dat je het bij kan houden allemaal haha ze gaan soms er snel hier haha
Thanx BBKane! Heb al bij de NOD van oktober gevraagd of iemand me voor a.s. dinsdag op de lijst wil plaatsten, haha. Lekker makkelijk. Ik ga me er de komende dagen in verdiepen. Alhoewel ik dat hopelijk niet hoef. Zie dat jij morgen gaat testen? Ik hoop op goed nieuws voor je!
oh balen zeg. daar word je mega onzeker van natuurlijk. zou ik ook zijn. misschien maak je nog niet genoeg hcg aan en verlies je oud bloed omdat je dat nog in je lichaam hebt zitten. of misschien een wondje van binnen wat nu naar buiten komt nog? zou het anders ook niet weten. misschien even je vraag vragen aan de vk op het forum
A.s dinsdag. Dan zit je volgens mij nog in september. Of ben ik nu abuis. 8) Ik hoop ook dat het niet hoeft. Gewoon lekker zwanger zijn en dan bij de zwangeren op de lijst gaan. Is een veel beter idee!
http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg x 207 plus extra versteviging 1: Lintje & Moor & Celinaaa & Nikky1 & Teigetje1978 & Makey & Michelle04 & Naatje30 & Chantal87 & Milolove & Jutte & Flubjuh 2: Beertje76 & Maine & 00Wendy00 & Alice & Hanna1974 & Jent & Moosje25 & Britt1981 3: Stillewens & Snuffie & Biccy & FreeWilly8 & Afrola & Dizzy & Tonno & Sam1986 4: Fio & Brotherhood & Kanjer & Nikkijane & Coni & Meis1984 & Loulou79 & Anna83 & Shaar & Nadine29 5: Manon77 & Caro1978 & Debsje1977 & KwiePark & Pioen & Miriam & Verhip & Dafje & Fiona0401 & Rootje79 & Black Daliya 6: Thasista & Sucre & Giegel & Grummelke & cjpt & Jammie & Sab85 & Lonny & Miranda77 7: Natassie & Tiki & Calani & Tji 8: Suzie80 & Nikita23 & Love Child & Aura & Elke1976 & Pearl29 & Nieuwbegin & San1981 9: Vanillivi & Miamel & Sandy25 & Sanne & Elpro22 & Lilith & Misoh 10: Nynke1980 & Jolan25 & MiaMel & Kraai & Crepe & ilonaa & Minyaweth & Evitaaa 11: Lien84 & Gyino & Daphne1984 & Tessa8 12: MyPrecious & Daan78 & malle26 & Zoe10 & Kiddo81 & Naliey & Ireen 13: Jessy1983 & Mikki80 & kiekeboe & Senna04 14: Sannamvrio & Mup & miepke & zwangerworden & MissQ 15: Pippa & Desiree1986 & Hanneke78 & Roosje75 & Evy77 & Yustin & redirosoe 16: Daantje27 & Minnie22 & Jonneke & Ikkuh22 & Daiquiri & Katjak79 & Shyness & Zinah 17: Butterfly23 & Klingel & Bowen & 1ste Wondertje & Nikkie80 & jannn & Jojo82 & annie1979 & Rainbow 18: Dib & queensan 19: Caecilia & Toetje77 & pixie & Laura34 & star81 20: Danjo & Jamila22 & Meris & Germini 21: Moontje & Miranke & Veronika & Robin77 22: Chanaty & Milla Rose & Milkhd 23: Mammie Patricia & Patrijs & Smallville & Dreamer1971 & ikje80 & Marloes80 & Alieke 24: Sheann & Mama van Tessa & winnie pooh & Plienneling & Bloemie80 & Ellen1983 & Spirit70 & Dootje24 & IlonaHokkeling 25: SylviaM & cin1979 & Jent 26: Roosje & Bos & kleintjevoorons & ppa & Sannie82 & Nickiee & Kita29 & Inger1979 & Pookie66 & Stier11 & Maine & Puzzcat24 27: Mystic Sun & vonnie73 & Kaatje80 & LadyJoey 28: Rianne80 & Miracles & Drieske32 & Dreamer83 & BBKane & Hanna1974 & Mara24 & SweetMisery 29: Claire85 & beverly & Claire24 & Miekiepluis & xMamaDianax 30: Marina71 & Maria79 & Bia74& Dani86 & Afrola & Dizzy & anna83 & Teigetje1978 & Zeepbel83 & 00Wendy00 & Lucia & Maartje S 207 passagiers voor de roze kinderwagen! 29 Zwanger!!, 114 Ongesteld, 6 Negatieve test, .. Twijfeltest, 13 Niets doorgegeven, 5 Cyclus van slag, 3 Miskraam TESTMARATHON 24 september: Dootje24 Pixie 28 september: Dreamer83 BBKane hanna1974 kleintjevoorons Ellen1983 Puzzcat24 Mystic Sun 29 september: Claire85 Jent 30 september Drieske32 Om de lijst te veranderen: * Klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote ] onderaan de lijst weg. * Vul je informatie in. * Zoek even of er ook nog anderen zijn die op de lijst wilden, sinds de meest recente lijst. DANK! * Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [img ]http://img147.imageshack.us/img147/4871/passnq9.jpg[ /img] * En vergeet tenslotte het aantal passagiers niet te veranderen. Maartje, je staat er bij! Ik krijg alleen het plaatje er niet bij. Kan iemand dit voor me doen?
als je de link in het oranje onderaan nu kopieer en bovenin de hele link weg halen en dat die je hebt gekopieerd in die plaats plaakken en dan de spaties weghalen van [img ] en [ / img] dan zou het moeten lukken
@ BBKane: dat hou ik zeker in gedachten! Ik stel voor dat we dan achter de kinderwagen door de bergen gaan wandelen! (ik geef toe, niet heel handig, maar klinkt wel super he!)
Hahaha.... ik maak er nu helemaal een zooitje van. Ik doe dit dus ook nooit meer. Misschien kan jij Pixie het goed plaatsen?
hey hey allemaal nou ff een tijdje niet meer geweest maar heb toch wel ff zin om zo nu en dan mee te babbelen morgen begin ik met ovutesten voor het eerst dus erg spannend heb ik nog iets gemist ? enne @pixie hoe is het met je ? en hoe is het nou om zwanger te zijn hihi echt gaaf hoor dikke kus redi
Dat lijkt me gezellie. Wij wonen nu ook in de bergen en ik loop elke dag met de kinderwagen. Eerst heel steil omhoog en dan gelukkig weer naar beneden. Samen met onze hond (een newfoundlander). Heel leuk, maar ik blijf het zwaar vinden. 8) Maaruh.... onze date staat. Achter de kinderwagen de bergen in.
Daar ging het toch om! Maar die roze kinderwagen is wel heel erg leuk hoor, dus moet wel weer terug komen.
haha ik heb weer een keer gependeld sinds jaren haha heerlijk is dat ik heb het eigenlijk wel gemist ik ga het zeker vaker doen oktober een jongen ? hmmm nou als ik het chinese tabel moet geloven word het dan ook een jongen en de pendel zegt het ook hiih echt heel erg leuk pendelen jullie ook ? en wat zijn jullie ervaringen ermee? kus redi