NOD September 2008

Discussie in 'NOD forum' gestart door marloes80, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ik pendel zelf niet, maar vind het wel leuk als andere voor mij pendelen. Oktober en dan een klein mannetje. Dat zou wel leuk zijn voor je. Dat schiet al op. Ik zal voor je duimen.

Nu ga ik mijn mandje opzoeken en dan morgen vroeg......testen! Zo spannend.

Slaap lekker allemaal!

2. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @BBKane
    ik zal voor je duimen enne ik wil best een keer voor je pendelen lijkt me wel leuk
    nou wie weet komt mijn pendel uit je weet maar nooit haha
    slaap lekker en tot snel

dikke kus redi

3. LadyJoey

LadyJoey Fanatiek lid

18 sep 2008
    2.032
    0
    0
    Indicatiesteller
    Noord Brabant
    Hi,

Ik weet het hier nog steeds niet... Ik weet niet of ik clearblue na 5 minuten en na 8 minuten nog kan/mag geloven, dus ik ga morgen maar weer eens testen...
    Wel vreemd, normaal blijft bij mij een test negatief, of deze nu 10 min ligt of een uur. Deze werd na 5 minuten duidelijker...

Maar ja, nog niets, dus morgen weer een dag!
    xxx

4. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    LadyJoey, vervelend dat je nog steeds in onzekerheid verkeert.

Ik heb vanochtend voor het eerst getest, maar helaas was deze negatief :( .
    We wachten het nu maar weer af...
    Hopelijk voor de andere testers wel rose

Knuffel Afrola

5. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    LadyJoey anders haal 2 kruidvat testjes voor 5 euroofzo als je daar ook een licht streepje op krijgt ja dan ben je waarschijnlijk gewoon zwanger.

xxx Joyce

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik weet niet welke kleur erbij hoort, maar ik heb een vmk gehad :cry:
    4 dagen overtijd geweest, lichte streep 2 dagen geleden, enorme krampen gisteren die op de krampen van mn mk leken en vandaag met krampen veel bloed en stolsels.
    Mn nod stond hier nog op de 28e.

7. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Inger gefeliciteerd!

Dreamer, sterkte meid!

BBKane, en, en? Heb je al getest?
    Hoop dat je dag vandaag voorgoed in het positieve zal veranderen!

8. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Ahhh, Dreamer. Wat vind ik dit rot voor je meid. Sterkte hoor!

Miracles, wat lief dat je aan me denkt. Hoe gaat het me jou? Je hebt zeker nog geen uitslagen gekregen? Wel nog maar 5 dagen en dan mag jij ook testen. Het zou toch zomaar kunnen......? Ik hou je in de gaten hoor en ga hard voor je duimen.

Ik heb een negatieve test in mijn handen. :( Ik heb zo'n digitale, want die zijn hier het goedkoopste. Daar heb ik nu een beetje spijt van. Had ik een streepjes test gehad, dan had ik nog de hele dag me blind kunnen gaan staren op dat ding. :) Het is jammer, maar niet getreurt. Mijn mannetje is springlevend. Hij kan weer lopen en alles. Heeft nog wat restverschijnselen, maar ook daar wordt hard aan gewerkt. We zien de dag van vandaag toch heel positief, want hij heeft al zoveel bereikt. Het had wel heel leuk geweest. Maar....... geen bloed, geeft moed. Dat zeggen jullie hier altijd en daar ga ik voorlopig gewoon voor.
    Ik heb veel krampen, maar dat heb ik nu al zolang. Soms zijn ze weg, maar komen weer terug. Mijn (.)(.) zijn mega groot, gevoelig en ik krijg er regelmatig steken. Ook heb ik een grote puist, wat ik normaal niet heb. 's Avonds heb ik het ongelooflijk koud en 's morgens warm. Ik heb daarbij nog mijn ovu testen die nog steeds positief zijn. Dus, ik heb nog een beetje hoop. Het blijft hier nog spannend.

Ik ben heel erg benieuwd hoe het met de rest gaat van de testers vandaag. Twee negatief, de rest positief? Dat zou toch wel heel erg mooi zijn. :D

9. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Dreamer wat erg, heel veel sterkte meis.

BBKane, ik kwam eigenlijk speciaal voor jou even buurten. Ik blijf toch meelezen en was zo benieuwd... Wanneer ga je weer testen?

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hier weer nega,

ik klamp mij maar vast aan de strofe:
    Geen bloed geeft moed.

Nog meer afwachten, dinsdag naar gyn. Ik hoop dat er dan wel wat meer duidelijkheid is!

11. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0

Ahhhh, ook al zo lief.
    Geen zorgen om mij hoor. Ik heb het goed. Lieve man. Twee hele leuke kinderen. Een heerlijke (stief)dochter en een hele fijne, maar o,zo gekke schoonzoon.
    Mijn moeder noemt ons een typisch gezin met een tweede leg. Onze jongste zoon is nog zo klein en het zo gewoon zo ontzettend leuk zijn als we hem nog een brusje mogen geven. Als het niet mag lukken, dan hebben we het ook superleuk hoor.

Maar..... woensdag komen mijn schoonouders overgevlogen. Het zou natuurlijk nog steeds heel erg leuk zijn als we toch nog een leuke verrassing voor ze hebben. We geven de moed nog niet op. Ik denk dat ik dinsdag en anders woensdag nog een keer ga testen. Mits de :evil: :evil: natuurlijk niet op bezoek komen. Ik ga wel dalijk een ovutestje doen. Ik ben benieuwd wat die voor uitslag gaat geven.

Dikke knuf voor jullie allemaal!

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Roze!

Meiden ik heb vanochtend getest en mag op roze!

13. BBKane

BBKane Actief lid

28 mei 2008
    286
    0
    0
    Wat goed, SylviaM. Gefeliciteerd meid. Eindelijk roze. Ik hoop nog veel meer roze te zien vandaag.

Ik wens je een heerlijke zwangerschap toe!

14. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Sylvia M gefeliciteerd!

@ BBKane: jammer zeg! Maar misschien dan woensdag,, zou leuk zijn!

@alle negatesters: jakkes, waarom kleuren die krengen niet gewoon!

@ dreamer: sterkte meis!

@ladyjoey: wat staat er op de gebruiksaanwijzing van die test dan? Want de meesten moet je toch juist tussen de 5 en 10 min later aflezen? Ik begrijp dat je wel wat ziet?

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Sylia: Gefeliciteerd!

Dreamer: Heel veel sterkte meid.

Ik heb vanochtend ook een testje gedaan maar deze was negatief (wel 2 dagen voor nod)....en inderdaad "geen bloed geeft moed!"

Groetjes,
    Wendy

16. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Dreamer ik wens je heel veel sterkte.

Sylvia proficiat met je nog prille zwangerschap.

17. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Sylvia M gefeliciteerd!

18. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Dreamer83 sterkte meis!

19. Miss Mommy

Miss Mommy Niet meer actief

Silvia, gefeliii!

BBKane, wat jammer van je negatieve test! Maar zoals je zelf al zei, geen bloed geeft moed!
    Wanneer ben je van plan om weer te gaan testen, maar dan met een streepjes test? hihi... [-o<

Ik heb nu nog geen uitslagen van de onderzoeken, moet als ik nu ongi zou worden, de derde dag van mn nieuwe cyclus bloed gaan laten prikken en 2 weken later krijgen we hier dan de uitslag van en de uitslag van de zaadtest!

Maar, hier vooralsnog geen ongi en zit al op 10 DPO :confused: . Dat is al heel wat voor mij, heb ik pas 1 x eerder gehad! En mn temp was ook nog hoog vanmorgen, spannend dus, wil eigenlijk niet hopen, maar doe je stiekem toch.. hihi

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh meiden die negatief hebben getest hier een knuffel van mij.

sylvia van harte en geniet van die kleine in je buik.

Deel Deze Pagina